Strona 1 z 1
07.06.2025
: 07 cze 2025, 8:27
autor: Kaszmir
Zgodnie z przeciekami na "143" i "501" wszedł nowy tabor: na "501" są MANy, na "143" Scanie.
https://tomekzaw.pl/ttss/linie/501
https://tomekzaw.pl/ttss/linie/143
Re: 07.06.2025
: 07 cze 2025, 8:44
autor: kucyk
Na "3" Krakowiaki, na "13" tak jak na "9" NGT8 i Lajkoniki.
Na "133" elektryczne 12 metrowe Solarisy. To już weekendowy standard? Od spraw technicznych to gdzie one się lądują skoro na żadnej z końcówek tej linii nie ma ładowarek?

Re: 07.06.2025
: 07 cze 2025, 9:08
autor: PW_driver
kucyk pisze: 07 cze 2025, 8:44
Na "133" elektryczne 12 metrowe Solarisy. To już weekendowy standard? Od spraw technicznych to gdzie one się lądują skoro na żadnej z końcówek tej linii nie ma ładowarek?
Parę tygodni temu dodali 3 brygadę na 133 więc ma prawie 40 minutowe przerwy na Bieżanowie. Co drugie kółko zjeżdża na Nowy Bieżanów Południe na ładowarkę. 144 już nie zjeżdża tam na ładowanie więc jest miejsce
Re: 07.06.2025
: 07 cze 2025, 10:56
autor: lukasmaj
PW_driver pisze: 07 cze 2025, 9:08
Parę tygodni temu dodali 3 brygadę na 133 więc ma prawie 40 minutowe przerwy na Bieżanowie. Co drugie kółko zjeżdża na Nowy Bieżanów Południe na ładowarkę. 144 już nie zjeżdża tam na ładowanie więc jest miejsce
Na "133" zawsze w weekendy były trzy brygady.
Re: 07.06.2025
: 07 cze 2025, 12:40
autor: kucyk
Dzięki za wyjaśnienia. Osobiście kilkanaście minut temu widziałem jak #DE 627 się lądował na pętli w Bieżanowie i po jakimś czasie wyjechał w kierunku pętli tramwajowej - zapewne włączając się na linię "133".

Re: 07.06.2025
: 07 cze 2025, 14:35
autor: yosujiro
Jakby nie było zwolniła się ładowarka od kiedy 144 ładuje się na Rżące. W tygodniu musieliby dołożyć brygadę i rozdzielić łączenia ze 135, ale w weekend nie ma przeszkód, żeby elektryki śmigały.