17.07.2025
: 17 lip 2025, 0:37
PR778 (brygada 669-02) zawracał ze Ździebły-Danowskiego przez prowadzoną naprawę odwodnienia
Wideo przyspieszone 8x
https://imgur.com/a/3i68o3n
Wideo przyspieszone 8x
https://imgur.com/a/3i68o3n
Proponuję jeszcze podać nr służbowy kierowcy.....arekf pisze: 17 lip 2025, 0:37 PR778 (brygada 669-02) zawracał ze Ździebły-Danowskiego przez prowadzoną naprawę odwodnienia
Wideo przyspieszone 8x
https://imgur.com/a/3i68o3n
Dla mnie to tylko ciekawe zdarzenie z życia komunikacji, nie mam intencji oceniać działań kierowcy. Uważam, że każdy może się pomylić, nawet zawodowiec. Faktem jest jednak że przejechał on przez rozstawione wszerz drogi pachołki które powinny uniemożliwić takiej sytuacji w ogóle (na nagraniu zostały przesunięte przez pracowników pomagających w cofaniu).
Nie mam intencji ale wrzucam wszelkie dane.arekf pisze: 17 lip 2025, 10:15 Dla mnie to tylko ciekawe zdarzenie z życia komunikacji, nie mam intencji oceniać działań kierowcy. Uważam, że każdy może się pomylić, nawet zawodowiec. Faktem jest jednak że przejechał on przez rozstawione wszerz drogi pachołki które powinny uniemożliwić takiej sytuacji w ogóle (na nagraniu zostały przesunięte przez pracowników pomagających w cofaniu).
Nie chodzi tu o Twoje intencje. Chodzi o to, że fora nieraz są przeglądane przez kierowników, którzy w przeszłości potrafili wyciągać konsekwencje wobec prowadzących nawet za bardzo małe przewinienia.arekf pisze: 17 lip 2025, 10:15Dla mnie to tylko ciekawe zdarzenie z życia komunikacji, nie mam intencji oceniać działań kierowcy.
Jesli kierownictwo MPK lub ZTP lub Mobilis czyta forum PKK to bardzo dobrze, mogą się kierowniki dowiedzieć co ludzie o nich myślą.Kaszmir pisze: 17 lip 2025, 14:24 Nie chodzi tu o Twoje intencje. Chodzi o to, że fora nieraz są przeglądane przez kierowników, którzy w przeszłości potrafili wyciągać konsekwencje wobec prowadzących nawet za bardzo małe przewinienia.
To już nawet nie chodzi o tą konkretną sytuację ale ogólnie, żeby nie podawać wszelkich danych wozu, brygady itp.Kierman pisze: 18 lip 2025, 13:47 Kierowca wycofał bezpiecznie autobus, poprosił o asystę przy cofaniu tak jak wymagają przepisy wewnętrzne, nic się nie stało. Dlaczego miałby mieć przechlapane u kierownictwa?
O niekiedy specyficznych relacjach pomiędzy kierownictwem a szarym pracownikiem, który jeździ autobusem/tramwajem wiem tylko z opowiadań.Kierman pisze: 18 lip 2025, 13:47 Kierowca wycofał bezpiecznie autobus, poprosił o asystę przy cofaniu tak jak wymagają przepisy wewnętrzne, nic się nie stało. Dlaczego miałby mieć przechlapane u kierownictwa?
Super to podsumowałeś.Ankin pisze: 18 lip 2025, 15:33 O niekiedy specyficznych relacjach pomiędzy kierownictwem a szarym pracownikiem, który jeździ autobusem/tramwajem wiem tylko z opowiadań.
Ogólny wniosek z naszej dyskusji jest taki aby do pewnych zdarzeń na mieście ograniczyć przekaz informacji do niezbędnego minimum, gdyż jak głosi stare mądre przysłowie, "Jak się chce psa uderzyć, to kij się znajdzie"![]()
I jak kierownik dyletant w dodatku z psychopatycznymi zaburzeniami osobowości to także, chce się wykazać aktywnością i szuka dziury w całym. Kierownik to często gość, który w życiu za kołkiem nie siedział, a wydaje mu się, że wszystkie rozumy pozjadał.Ankin pisze: 18 lip 2025, 15:33 O niekiedy specyficznych relacjach pomiędzy kierownictwem a szarym pracownikiem, który jeździ autobusem/tramwajem wiem tylko z opowiadań.
Ogólny wniosek z naszej dyskusji jest taki aby do pewnych zdarzeń na mieście ograniczyć przekaz informacji do niezbędnego minimum, gdyż jak głosi stare mądre przysłowie, "Jak się chce psa uderzyć, to kij się znajdzie"![]()