Strona 1 z 2

21.10.2025

: 21 paź 2025, 6:28
autor: yosujiro
#HK452 na 20-06, a #HK455 na 20-09

#PO206 Telebus 1, #PU937 Telebus 2

Re: 21.10.2025

: 21 paź 2025, 7:08
autor: SylGib
A de695 na jakiej linii?

Re: 21.10.2025

: 21 paź 2025, 7:42
autor: Bautosz
Nie chcieli wydłużenia do Skawiny Podgórki, to blokada pętli w Tyńcu ich zmusiła. "112" do Skawiny Podgórki - blokada pętli Tyniec Kamieniołom. Info: FB MPK.

Re: 21.10.2025

: 21 paź 2025, 8:34
autor: anonim_048
DE602 na 121-02

Re: 21.10.2025

: 21 paź 2025, 9:13
autor: Kowalik
Bautosz pisze: 21 paź 2025, 7:42 Nie chcieli wydłużenia do Skawiny Podgórki, to blokada pętli w Tyńcu ich zmusiła. "112" do Skawiny Podgórki - blokada pętli Tyniec Kamieniołom. Info: FB MPK.
Trzeba numer zmienić na 252. Niech Skawina się dorzuca do dziurawego kotła. A jak nie to ciach :lol:

Re: 21.10.2025

: 21 paź 2025, 9:23
autor: MichalTyniec
Kowalik pisze: 21 paź 2025, 9:13 Trzeba numer zmienić na 252. Niech Skawina się dorzuca do dziurawego kotła. A jak nie to ciach :lol:
Czysta hipokryzja ze strony urzędników którzy będę na siłę przekonywać że nie może jechać a po raz kolejny jedzie! Kpina i tyle.

Re: 21.10.2025

: 21 paź 2025, 9:52
autor: lukasmaj
Kowalik pisze: 21 paź 2025, 9:13 Trzeba numer zmienić na 252. Niech Skawina się dorzuca do dziurawego kotła. A jak nie to ciach :lol:
Które dokładnie auto się zaklinowało? Są przeguby, które faktycznie mają znacznie gorsze skręty.

Re: 21.10.2025

: 21 paź 2025, 10:11
autor: Kowalik
MichalTyniec pisze: 21 paź 2025, 9:23 Czysta hipokryzja ze strony urzędników którzy będę na siłę przekonywać że nie może jechać a po raz kolejny jedzie! Kpina i tyle.
Jeszcze się nie przyzwyczaiłeś, że ten "niedasizm" to nasza narodowa przypadłość. Próbujemy się z niej leczyć, jednakże co rusz to pojawiają się nowe ogniska. Jak nie wiadomo o chodzi to.. Magiczna granica miasta zapewne tutaj działa. 135 jakoś jeździ do Golkowic.

Re: 21.10.2025

: 21 paź 2025, 10:25
autor: MichalTyniec
Kowalik pisze: 21 paź 2025, 10:11 Jeszcze się nie przyzwyczaiłeś, że ten "niedasizm" to nasza narodowa przypadłość. Próbujemy się z niej leczyć, jednakże co rusz to pojawiają się nowe ogniska. Jak nie wiadomo o chodzi to.. Magiczna granica miasta zapewne tutaj działa. 135 jakoś jeździ do Golkowic.
Tu są zgody Skawiny co do wszystkiego, nie trzeba numeru linii zmieniać, tylko odrobinę chęci co poniektórych urzędników bo zaznaczam że nie wszyscy byli na nie.

Re: 21.10.2025

: 21 paź 2025, 12:33
autor: Parówczak
Przewóz pasażerów kończy się w Tyńcu. Przyczyny zablokowanej pętli to nie tylko autobusy. Może stać auto, ciężarówka uniemożliwiając zawracanie. Gdzie pusty autobus jedzie robić zawracanie to bez znaczenia.

Re: 21.10.2025

: 21 paź 2025, 12:45
autor: MichalTyniec
Parówczak pisze: 21 paź 2025, 12:33 Przewóz pasażerów kończy się w Tyńcu. Przyczyny zablokowanej pętli to nie tylko autobusy. Może stać auto, ciężarówka uniemożliwiając zawracanie. Gdzie pusty autobus jedzie robić zawracanie to bez znaczenia.
To co najważniejsze to nie jest żadna pętla i nie można jej nią nazywać bo nie powinna mieć dopuszczenia do postoju autobusów skoro stoją pod prywatną posesją i blokują jej wyjazd, zawrócić i jechać to jeszcze się zgodzę ale z tym też ciężko w wielu przypadkach jak wiadomo.

Re: 21.10.2025

: 22 paź 2025, 10:41
autor: Kierman
Brygady i przerwy są tak zrobione, że wydłużenie do Skawina Podgórki musiałoby skutkować dołożeniem dodatkowej brygady. W Tyńcu jest zwykle 6 minut, na Podwawelskim 18. Jak dołożysz dodatkowe 6 minut przejazdu, to musiałbyś albo zrobić 0 minut przerwy na Skawina Podgórki, albo zejść do 12 minut na Podwawelskim. Można zrobić taki rozkład i zmusić kierowcę do jazdy na okrętkę, ale nie jest to realne i niehumanitarne l. Więc albo dokładamy brygadę, albo robimy f25/f45 zamiast f20/f40.

Re: 21.10.2025

: 22 paź 2025, 14:38
autor: michal49944
Kierman pisze: 22 paź 2025, 10:41 Brygady i przerwy są tak zrobione, że wydłużenie do Skawina Podgórki musiałoby skutkować dołożeniem dodatkowej brygady. W Tyńcu jest zwykle 6 minut, na Podwawelskim 18. Jak dołożysz dodatkowe 6 minut przejazdu, to musiałbyś albo zrobić 0 minut przerwy na Skawina Podgórki, albo zejść do 12 minut na Podwawelskim. Można zrobić taki rozkład i zmusić kierowcę do jazdy na okrętkę, ale nie jest to realne i niehumanitarne l. Więc albo dokładamy brygadę, albo robimy f25/f45 zamiast f20/f40.
A to nie można zrobić 15 minut przerwy na Podwawelskim i 3 minuty na Podgórkach? Nie licząc aktualnego remontu Tynieckiej ta linia jest dość punktualna i nie notuje dużych opóźnień.

Re: 21.10.2025

: 22 paź 2025, 18:52
autor: Kierman
Nie spotkałem się z przerwami na pętlach krótszymi niż 5 minut minimum nie licząc tych, gdzie postój odbywa się na jezdni jak 133

Re: 21.10.2025

: 22 paź 2025, 19:09
autor: yosujiro
Chociażby 198 na Zakolu ma 2min