21.10.2025
: 21 paź 2025, 6:28
#HK452 na 20-06, a #HK455 na 20-09
#PO206 Telebus 1, #PU937 Telebus 2
#PO206 Telebus 1, #PU937 Telebus 2
Trzeba numer zmienić na 252. Niech Skawina się dorzuca do dziurawego kotła. A jak nie to ciachBautosz pisze: 21 paź 2025, 7:42 Nie chcieli wydłużenia do Skawiny Podgórki, to blokada pętli w Tyńcu ich zmusiła. "112" do Skawiny Podgórki - blokada pętli Tyniec Kamieniołom. Info: FB MPK.
Czysta hipokryzja ze strony urzędników którzy będę na siłę przekonywać że nie może jechać a po raz kolejny jedzie! Kpina i tyle.Kowalik pisze: 21 paź 2025, 9:13 Trzeba numer zmienić na 252. Niech Skawina się dorzuca do dziurawego kotła. A jak nie to ciach![]()
Które dokładnie auto się zaklinowało? Są przeguby, które faktycznie mają znacznie gorsze skręty.Kowalik pisze: 21 paź 2025, 9:13 Trzeba numer zmienić na 252. Niech Skawina się dorzuca do dziurawego kotła. A jak nie to ciach![]()
Jeszcze się nie przyzwyczaiłeś, że ten "niedasizm" to nasza narodowa przypadłość. Próbujemy się z niej leczyć, jednakże co rusz to pojawiają się nowe ogniska. Jak nie wiadomo o chodzi to.. Magiczna granica miasta zapewne tutaj działa. 135 jakoś jeździ do Golkowic.MichalTyniec pisze: 21 paź 2025, 9:23 Czysta hipokryzja ze strony urzędników którzy będę na siłę przekonywać że nie może jechać a po raz kolejny jedzie! Kpina i tyle.
Tu są zgody Skawiny co do wszystkiego, nie trzeba numeru linii zmieniać, tylko odrobinę chęci co poniektórych urzędników bo zaznaczam że nie wszyscy byli na nie.Kowalik pisze: 21 paź 2025, 10:11 Jeszcze się nie przyzwyczaiłeś, że ten "niedasizm" to nasza narodowa przypadłość. Próbujemy się z niej leczyć, jednakże co rusz to pojawiają się nowe ogniska. Jak nie wiadomo o chodzi to.. Magiczna granica miasta zapewne tutaj działa. 135 jakoś jeździ do Golkowic.
To co najważniejsze to nie jest żadna pętla i nie można jej nią nazywać bo nie powinna mieć dopuszczenia do postoju autobusów skoro stoją pod prywatną posesją i blokują jej wyjazd, zawrócić i jechać to jeszcze się zgodzę ale z tym też ciężko w wielu przypadkach jak wiadomo.Parówczak pisze: 21 paź 2025, 12:33 Przewóz pasażerów kończy się w Tyńcu. Przyczyny zablokowanej pętli to nie tylko autobusy. Może stać auto, ciężarówka uniemożliwiając zawracanie. Gdzie pusty autobus jedzie robić zawracanie to bez znaczenia.
A to nie można zrobić 15 minut przerwy na Podwawelskim i 3 minuty na Podgórkach? Nie licząc aktualnego remontu Tynieckiej ta linia jest dość punktualna i nie notuje dużych opóźnień.Kierman pisze: 22 paź 2025, 10:41 Brygady i przerwy są tak zrobione, że wydłużenie do Skawina Podgórki musiałoby skutkować dołożeniem dodatkowej brygady. W Tyńcu jest zwykle 6 minut, na Podwawelskim 18. Jak dołożysz dodatkowe 6 minut przejazdu, to musiałbyś albo zrobić 0 minut przerwy na Skawina Podgórki, albo zejść do 12 minut na Podwawelskim. Można zrobić taki rozkład i zmusić kierowcę do jazdy na okrętkę, ale nie jest to realne i niehumanitarne l. Więc albo dokładamy brygadę, albo robimy f25/f45 zamiast f20/f40.
