Strona 1 z 1
27.10.2025
: 27 paź 2025, 6:15
autor: kucyk
Na "1" EU8N oraz NGT6. Na "4" LAJKONIKI zaś "24" cała w KRAKOWIAKACH. Na "21" powróciły E1 solo oraz EU8N. Mam powrót PROTRAMA - jest na "52". Powróciły również 3 Lajkoniki na "75".

Na "5" w większości EU8N oraz N8C.
Re: 27.10.2025
: 27 paź 2025, 7:55
autor: Bayer2003
kucyk pisze: 27 paź 2025, 6:15
Powróciły również 3 Lajkoniki na "75".
Warto dodać, że nie ma na tej linii żadnego tramwaju 26-metrowego - obecnie 3 Stadlery oraz 6 skrajnie przestarzałych, lecz równie pojemnych składów E1+c3. Pasażerowie, którzy nie zmieszczą się do "4" mają koło ratunkowe - być może jakoś to wyrobi, chociaż przepełnienia z pewnością będą.
Re: 27.10.2025
: 27 paź 2025, 8:31
autor: impuls
GT8N w całości na "11" i "76" oraz jednej "5" oraz rezerwach. Pasażerowie Małego Płaszowa mieli NGT6 na wszystkich liniach teraz na dwóch mają GT8N. Ale to są linie o najmniejszym potoku więc zmiana właściwa. NGT6 są bardziej potrzebne na "1".
Re: 27.10.2025
: 27 paź 2025, 9:21
autor: Kolec
Tylko czy na najbliższe dni GT8N na 76 (jedyny tramwaj na Rakowickiej) to dobry pomysł?
Re: 27.10.2025
: 27 paź 2025, 9:58
autor: Kowalik
Kolec pisze: 27 paź 2025, 9:21
Tylko czy na najbliższe dni GT8N na 76 (jedyny tramwaj na Rakowickiej) to dobry pomysł?
Poradzi sobie, jest kawałeczek niskiej podłogi. Na Rakowickiej zazwyczaj EU8N śmigał, choć jakby NGT6 puścili na te kilka dni to chyba nic złego by się nie stało. Głównie osoby starsze dojeżdżają KM na Cmentarze. Jednak jest dość dobra siatka autobusowa jeszcze jako alternatywa.
Re: 27.10.2025
: 27 paź 2025, 10:05
autor: impuls
Wykorzystanie dzisiejsze NGT6 jest na poziomie 33/50. Podmiana jest jak najbardziej możliwa, bez zabierania z innych linii. Tylko czy MPK będzie chciało tak zrobić. Musi być proporcja. Bo jak będą stały przez kilka dni GT8N to się zepsują

Re: 27.10.2025
: 27 paź 2025, 12:06
autor: Kowalik
impuls pisze: 27 paź 2025, 10:05
Wykorzystanie dzisiejsze NGT6 jest na poziomie 33/50. Podmiana jest jak najbardziej możliwa, bez zabierania z innych linii. Tylko czy MPK będzie chciało tak zrobić. Musi być proporcja. Bo jak będą stały przez kilka dni GT8N to się zepsują
Podbnie pewnie te trzy E1 z linii 21. Również by już nie ruszyły, gdyby "zastały" sie w zajezdni

Dobrze że te nowe pojazdy się nie psują od stania.
Re: 27.10.2025
: 27 paź 2025, 12:15
autor: Bayer2003
Kowalik pisze: 27 paź 2025, 12:06
Podbnie pewnie te trzy E1 z linii 21. Również by już nie ruszyły, gdyby "zastały" sie w zajezdni

Dobrze że te nowe pojazdy się nie psują od stania.
Pytanie czy musiałyby się ruszyć już kiedykolwiek? Wykorzystanie EU8N czy N8C nie jest wysokie. N8S nie wyjechał dziś żaden. Nowohucka zajezdnia może wysłać jeszcze przynajmniej kilkanaście 26-metrowych tramwajów na linie, a pasażerów dalej męczy się przestarzałym taborem 20-metrowym. To czysta złośliwość przewoźnika, nic więcej.
Re: 27.10.2025
: 27 paź 2025, 12:55
autor: Kowalik
Argumentem nie odwieszania 16, bądź skierowania do Os. Piastów była właśnie alternatywna linia 21 i autobusowe. Jak widać nie można wydłużyć 21.
Re: 27.10.2025
: 28 paź 2025, 10:34
autor: Arni