https://ztp.krakow.pl/transport-publicz ... y/105-2023Funkcjonowanie linii 734 podczas najbliższego weekendu
od 25.03.2023 do 26.03.2023
734
Szanowni Pasażerowie,
Uprzejmie informujemy, że w dniach 25-26.03.2023 r. (sobota – niedziela) NIE będą realizowane dodatkowe kursy linii 734.
Linie sezonowe ("100/101", "134/434", "352", "427", "497") i rekreacyjne
Re: Linie sezonowe ("100/101", "134/434", "352", "427", "497") i rekreacyjne
Niedziela ma być bez deszczu, ze słońcem przez część dnia, kilkanaście stopni. "734" nie będzie wzmocnione, zostaje co 30 minuty. Może nie wyrobić.
-
- Ekspert
- Posty: 1828
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Linie sezonowe ("100/101", "134/434", "352", "427", "497") i rekreacyjne
Jutro od 12 też bez deszczu i 13 stopni to również autosany na 734 mogą nie wyrobićKaszmir pisze: ↑24 mar 2023, 19:01 Niedziela ma być bez deszczu, ze słońcem przez część dnia, kilkanaście stopni. "734" nie będzie wzmocnione, zostaje co 30 minuty. Może nie wyrobić.
https://ztp.krakow.pl/transport-publicz ... y/105-2023
Re: Linie sezonowe ("100/101", "134/434", "352", "427", "497") i rekreacyjne
"LR0" ma wrócić na przełomie kwietnia i maja - info ze skrzynki fb pkk, od Piotra, który otrzymał je od ZTP.
Re: Linie sezonowe ("100/101", "134/434", "352", "427", "497") i rekreacyjne
29 kwietnia (sb) powraca na ulice linia "LR0".
Re: Linie sezonowe ("100/101", "134/434", "352", "427", "497") i rekreacyjne
https://ztp.krakow.pl/transport-publicz ... y/172-2023Szanowni Pasażerowie,
Uprzejmie informujemy, że w związku z okresem wiosennym, od dnia 29.04.2023 r. (sobota) zostaną wprowadzone następujące zmiany w ofercie przewozowej celem ułatwienia dojazdu do terenów o charakterze rekreacyjnym:
linia 134 – pozostaje zawieszona w związku z przebudową ul. Królowej Jadwigi, w zamian kursuje linia 734;
linia 434 – zostanie uruchomiona linia sezonowa kursująca po trasie: Baba Jaga – al. Kasy Oszczędności Miasta Krakowa – ZOO;
linia będzie funkcjonować w soboty i dni świąteczne godzinach ok. 10:00 – 18:00 z częstotliwością co 15 minut;
w związku z przebudową ul. Królowej Jadwigi, do obsługi będzie kierowany tabor o zmniejszonej pojemności;
linia 734 – częstotliwość kursowania w soboty i dni świąteczne w godz. ok. 9:00 – 18:00 nadal będzie zwiększona do 15 minut;
linia LR0 – zostanie uruchomiona linia rekreacyjna kursująca po trasie: Os. Podwawelskie – Rondo Grunwaldzkie – Konopnickiej – al. Krasińskiego – al. Mickiewicza – Czarnowiejska – Nawojki – Armii Krajowej – Rondo Ofiar Katynia – Jasnogórska – Szyce – Biały Kościół – Czajowice – Sąspów – Ojców – Ojców Zamek;
linia będzie funkcjonować w soboty i dni świąteczne godzinach ok. 8:00 – 19:00 z częstotliwością co 35 minut;
linia będzie obsługiwać tylko następujące przystanki: Os. Podwawelskie 03 (na mniejszej pętli), Rondo Grunwaldzkie (w kierunku Ojcowa Zamku dwukrotnie: słupek 02 na ul. Monte Cassino na pasie A+T oraz słupek 04 na ul. Konopnickiej, w kierunku Os. Podwawelskiego słupek 03 na ul. Konopnickiej), Jubilat 03/04, Muzeum Narodowe 05/04, Czarnowiejska 01/02, Miasteczko Studenckie AGH 02/01, Bronowice SKA 06/07, Rondo Ofiar Katynia 04/03, Szyce Wesoła n/ż, Biały Kościół Dolina Kluczwody n/ż, Biały Kościół Murownia n/ż, Czajowice n/ż (wszystkie przystanki w ciągu DK 94 jak dla linii 210), Ojców Złota Góra (przy wjeździe do Ojcowa od strony Sąspowa), Ojców Zamek (na rozwidleniu drogi prowadzącej do centrum Ojcowa);
do obsługi wybranych kursów będą kierowane autobusy z przyczepami na rowery (załadunek i rozładunek rowerów będzie możliwy tylko na przystankach początkowych i końcowych).
Dodatkowe kursy linii 734 oraz wszystkie kursy linii 434 i LR0 będą uruchamiane w zależności od prognozy pogody. W każdy czwartek publikowany będzie komunikat informujący o funkcjonowaniu linii w ciągu najbliższego weekendu.
Zasady zachowania ważności biletów
Linie 434 i 734 będą poruszać się w całości w I strefie biletowej.
Dla linii LR0 odcinek Os. Podwawelskie – Rondo Ofiar Katynia będzie zlokalizowany w I strefie biletowej, natomiast odcinek Szyce Wesoła – Ojców Zamek będzie zlokalizowany w II strefie biletowej.
Bilety okresowe obowiązujące w strefie biletowej I lub II (z wyłączeniem biletów wykupionych na 1 linię) zachowują ważność na całej trasie linii LR0.
W przypadku biletów do kasowania obowiązują zwykłe przepisy taryfowe.
Re: Linie sezonowe ("100/101", "134/434", "352", "427", "497") i rekreacyjne
O weekend za późno
W sumie wszystkie rekreacyjne powinny już wtedy być uruchomione.
W ten weekend nie będzie aż takich potoków jak w miniony, gdzie pogoda dopisała, a nadchodzący ma być z maksymalnymi temperaturami 10/16°C.
Na "majówkę" na pewno do ZOO powinny być wzmocnienia, a pozostałe dać z f~30 + ewentualne wtyczki.
-
- Specjalista
- Posty: 362
- Rejestracja: 28 lip 2020, 21:56
- Lokalizacja: Cianowice
Re: Linie sezonowe ("100/101", "134/434", "352", "427", "497") i rekreacyjne
Na już powinno wrócić LR1. W 301 zdarzają się dantejskie sceny zwłaszcza z rowerzystami upychającymi po kilka rowerów w miejscu dla niepełnosprawnych. Wystarczy że zrobi się chociaż trochę ciepło i znowu 301 będzie niezabieralne również w weekend.GoMeZz391 pisze: ↑26 kwie 2023, 21:35 O weekend za późno
W sumie wszystkie rekreacyjne powinny już wtedy być uruchomione.
W ten weekend nie będzie aż takich potoków jak w miniony, gdzie pogoda dopisała, a nadchodzący ma być z maksymalnymi temperaturami 10/16°C.
Na "majówkę" na pewno do ZOO powinny być wzmocnienia, a pozostałe dać z f~30 + ewentualne wtyczki.
Ustawa metropolitarna dla Krakowa szansą na poprawę transportu w aglomeracji.
Re: Linie sezonowe ("100/101", "134/434", "352", "427", "497") i rekreacyjne
Szkoda, że Miasto się wycofało z koncepcji linii rekreacyjnych - idei, którą popierało wielu mieszkańców i która była przyjęta bardzo ciepło.
"LR1": brak, więc "301" w wakacyjne weekendy nie wyrabia,
"LR2": ograniczone miesiące kursowania,
"LR8": brak, tu zaproponowano taką trasę - zaczynającą się w Bronowicach Małych zamiast w centrum - że linia była skazana na porażkę.
"LR1": brak, więc "301" w wakacyjne weekendy nie wyrabia,
"LR2": ograniczone miesiące kursowania,
"LR8": brak, tu zaproponowano taką trasę - zaczynającą się w Bronowicach Małych zamiast w centrum - że linia była skazana na porażkę.
Re: Linie sezonowe ("100/101", "134/434", "352", "427", "497") i rekreacyjne
Szczególnie, że 301 ma w weekendy f60. Raczej świata tym się nie zawojuje...Kaszmir pisze: ↑26 kwie 2023, 22:12 Szkoda, że Miasto się wycofało z koncepcji linii rekreacyjnych - idei, którą popierało wielu mieszkańców i która była przyjęta bardzo ciepło.
"LR1": brak, więc "301" w wakacyjne weekendy nie wyrabia,
"LR2": ograniczone miesiące kursowania,
"LR8": brak, tu zaproponowano taką trasę - zaczynającą się w Bronowicach Małych zamiast w centrum - że linia była skazana na porażkę.
310 też kursuje z f70, a do tego kursuje "od góry" a LR8 obsługiwało największe doliny "od południa", czyli od miejsc najbardziej popularnych i znanych...
-
- Specjalista
- Posty: 362
- Rejestracja: 28 lip 2020, 21:56
- Lokalizacja: Cianowice
Re: Linie sezonowe ("100/101", "134/434", "352", "427", "497") i rekreacyjne
Chociaż tyle że ostało się LR0 chociaż co roku zastanawiam się czy ktoś nie wpadnie na pomysł żeby usunąć tą linię.Kaszmir pisze: ↑26 kwie 2023, 22:12 Szkoda, że Miasto się wycofało z koncepcji linii rekreacyjnych - idei, którą popierało wielu mieszkańców i która była przyjęta bardzo ciepło.
"LR1": brak, więc "301" w wakacyjne weekendy nie wyrabia,
"LR2": ograniczone miesiące kursowania,
"LR8": brak, tu zaproponowano taką trasę - zaczynającą się w Bronowicach Małych zamiast w centrum - że linia była skazana na porażkę.
Ustawa metropolitarna dla Krakowa szansą na poprawę transportu w aglomeracji.
-
- Specjalista
- Posty: 362
- Rejestracja: 28 lip 2020, 21:56
- Lokalizacja: Cianowice
Re: Linie sezonowe ("100/101", "134/434", "352", "427", "497") i rekreacyjne
Dobrze byłoby zwiększyć częstotliwość 301 do przynajmniej 15/30/30. Trochę pomogłoby to, bo to skandal że na 337 autobus w niedzielę wozi powietrze z f30, a na 301 w ten sam dzień nie ma miejsc siedzących a w dni słoneczne ledwo da się wejść do autobusu.
Ustawa metropolitarna dla Krakowa szansą na poprawę transportu w aglomeracji.
Re: Linie sezonowe ("100/101", "134/434", "352", "427", "497") i rekreacyjne
Poprawka, "LR2" istniało w zeszłym roku lecz miało przycięte miesiące kursowania - tylko od końca czerwca do końca sierpnia. Przepraszam za wprowadzenie w błąd, poprawiłem post.
Re: Linie sezonowe ("100/101", "134/434", "352", "427", "497") i rekreacyjne
Jest to zapewne związane z "pustkami" w kasie miasta, ale już na niektóre bezsensowne inwestycje fundusze są bo przecież trzeba przyciąć na czymś innym.
Re: Linie sezonowe ("100/101", "134/434", "352", "427", "497") i rekreacyjne
Miasto chciało tu chyba być trochę sprytne: "skoro wydłużyliśmy 301 do centrum, to upieczmy dwie pieczenie na jednym ogniu". No tylko "301" ma własne potoki, nawet w weekendy. f60 też nie pomaga rozładować tłoku. A teraz jeszcze próbuje się do tego dołożyć osoby jadące do Puszczy Niepołomickiej. Czyli do jednego, standardowego autobusu upchać pasażerów dwóch-trzech i to w większości przegubowych (bo "LR1" jeździło częściej niż "301").
"LR8" jadący do Dolinek był świetną propozycją. Jednak powinien zaczynać w centrum Krakowa, tak jak "LR0" czy "LR1", a nie na obrzeżach. Przez to był bardziej ciekawostką niż faktyczną opcją. Nie dziw więc, że się nie przyjął. Trochę wygląda tak, jakby ZTP kiepską trasą na siłę chciało udowodnić, że ich własny pomysł jest zły.
No, były jeszcze potem "LR6" i "LR9" o bardzo krótki trasach, w całości aglo, uruchomione na wniosek Krzeszowic. Jednak ich trasa była jeszcze bardziej nieatrakcyjna niż "LR8", tu wydaje mi się że urzędnicy od początku nie wierzyli w sens tych linii i dali trasę "byle była".
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] i 1 gość