Re: Linie sezonowe ("134/434", "352", "427") i rekreacyjne
: 26 sie 2021, 14:14
Linia LR8 zostanie zlikwidowana od poniedziałku
www.forum.pkk.net.pl
https://forum.pkk.net.pl/
Cóż ZTP cały sezon pokazywało, że zamiast coś poprawić lepiej to usunąć... I tak linia jako pierwsza zakończyła sezon letni w KMK... Miejmy nadzieję, że pozostałe LR (oprócz tych typowo plażowych) dostaną jeszcze szansę, w przypadku ładnej jesiennej pogody... A w przyszłym roku jednak LR8 dostanie szansę i drugie (lepsze) życie
Niestety nie udało się jej wydłużyć bliżej Centrum. Nawet pełnego sezonu nie wytrzymała, szkoda.
Odpowiednie wartości znajdziesz w Arkuszu "Wakacje"
Można by ją nawet skierować do Płaszowa zamiast Kurdwanowa. Wtedy obsłużyłaby Bagry.Kitek pisze:Tak "pół żartem, pół serio" - skoro "6" nie jeździła w tym roku weekendy to szkoda, że nie zrobiono z niej linii tramwajowej rekreacyjnej "LRx", w końcu przejeżdża przez tyle miejsc turystycznych/rekreacyjnych i miałaby wzięcie
Dokładnie. Tydzień temu z LR1 naprawdę sporo osób korzystało.tomaszep42 pisze: ↑02 paź 2021, 16:20 Zupełnie nie rozumiem czemu przy tak pięknej pogodzie nie jeździ linia do Niepołomic, ani obie linie "krzeszowickie". Trzeba było je oficjalnie zawiesić jeśli nie planowano ich kursowania w październiku no ale ZTP odwagi nie miało żeby oficjalnie komunikat o zawieszeniu tych linii wydać
od 9.10.2021
134, 434, LR0, LR1, LR6, LR9
Szanowni Pasażerowie,
Uprzejmie informujemy, że w związku z rozpoczynającym się okresem jesienno-zimowym zostanie zakończone funkcjonowanie linii sezonowych i rekreacyjnych według następującego harmonogramu:
Od dnia 9.10.2021 r. (sobota):
linie LR1, LR6, LR9 – zostaną zlikwidowane.
Od dnia 18.10.2021 r. (poniedziałek):
linie 434 i LR0 – zostaną zlikwidowane;
linia 134 – będzie kursować w soboty i dni świąteczne z częstotliwością co 30 minut (bez kursów uruchamianych w zależności od prognozy pogody).
Zasady zachowania ważności biletów
W związku z zakończeniem funkcjonowania linii LR6 i LR9 przestają obowiązywać zasady dotyczące wzajemnego honorowania biletów Komunikacji Miejskiej w Krakowie i kolejowych, obowiązujących w pociągach spółki POLREGIO.
A to nie jest z tego samego powodu przez który "189" przeszło do MPK, czyli problemy z kierowcami w Mobilis?tomaszep42 pisze: ↑02 paź 2021, 16:20Zupełnie nie rozumiem czemu przy tak pięknej pogodzie nie jeździ linia do Niepołomic
Możliwe, ale w weekend dwóch kierowców by nie było? Po zmianie rozkładu LR1 miała tylko dwie brygady (i chyba nie było tam zmian A, B).
Osobiście nie wiem, po co likwidować już line rekreacyjne LR...kucyk pisze: ↑07 paź 2021, 20:20 Koniec linii tuż, tuż:
od 9.10.2021
134, 434, LR0, LR1, LR6, LR9
Szanowni Pasażerowie,
Uprzejmie informujemy, że w związku z rozpoczynającym się okresem jesienno-zimowym zostanie zakończone funkcjonowanie linii sezonowych i rekreacyjnych według następującego harmonogramu:
Od dnia 9.10.2021 r. (sobota):
linie LR1, LR6, LR9 – zostaną zlikwidowane.
Od dnia 18.10.2021 r. (poniedziałek):
linie 434 i LR0 – zostaną zlikwidowane;
linia 134 – będzie kursować w soboty i dni świąteczne z częstotliwością co 30 minut (bez kursów uruchamianych w zależności od prognozy pogody).
Zasady zachowania ważności biletów
W związku z zakończeniem funkcjonowania linii LR6 i LR9 przestają obowiązywać zasady dotyczące wzajemnego honorowania biletów Komunikacji Miejskiej w Krakowie i kolejowych, obowiązujących w pociągach spółki POLREGIO.
Tylko linia do Ojcowa cieszyła się dużym zainteresowaniem. LR1 do Niepołomic tak średnio, a do Czernej czy Rudna nikt praktycznie nie jeździłGoMeZz391 pisze: ↑11 paź 2021, 19:35 [...]
Osobiście nie wiem, po co likwidować już line rekreacyjne LR...
Sam bym zabrał i zmniejszył częstotliwość kursowania, ale bym cały rok utrzymywał linie rekreacyjne, nie mówię tu o liniach, które jeżdżą nad zalewy, gdzie sezon już się praktycznie zakończył, a teraz tylko morsy będą głównie okupować.
Do Ojcowa, Niepołomic, Czernej, czy też i Rudna w sezonie jesienno-zimowym jak najbardziej można jechać, co prawda będzie mniejsze obłożenie, ale jakieś będzie.
Sam nawet co roku przy dobrej pogodzie w okresie od połowy października do końca lutego jadę do OPNa + zamek Pieskowa Skała, a prawie co weekend do Czernej lub Rudna, bo dopiero teraz te okolice mają to co najpiękniejsze na Jurze. A w lecie też bywam tam często, lecz to głównie z rowerem na wycieczki szlakami Jury.
No i tutaj chyba dochodzimy do sedna sprawy, bo przecież te linie kosztują i to wcale nie mało. Nie wiem ile realnie osób korzystało z linii LR, ale ile razy obserwowałem je to raczej (poza pojedynczymi kursami LR0) było pustawo, a biorąc pod uwagę, że ktoś wsiada w Krakowie i wysiada w Ojcowie czy Niepołomicach to tak naprawdę, jeśliby przeliczyć koszt przewozu pasażera to wyjdą jakieś kosmiczne sumy. Według mnie utrzymywanie linii "bo jakoś to będzie" to zła droga. No chyba że testowo, żeby wiedzieć jaki jest potencjał, ale to i tak chyba trochę wyrzucanie pieniędzy w błoto.