Dokładnie tak. Jak potrzebuję jechać z Azorów na KG to bardziej pewne jest 138. Co prawda nie zawsze zdąża dotrzeć z Huty na czas odjazdu z Azorów, ale to raczej tylko w szczycie. A 168 potrafi i 15 minut się spóźniać. Dlatego cała ta synchronizacja na zakorkowanych osiedlach nie ma sensu.pjetrek pisze: ↑28 lip 2023, 22:17 W drugą stronę to 168 z kolei jest loterią, bo często łapie opóźnienie na ślimaku na Azorach, na Stawowej do Jasnogórskiej i na Conrada. Czasami jeszcze Makowskiego przytrzyma do Łokietka.
A potem jest już gonitwa do KG, żeby wyrównać czas i jako tako o czasie odjechać na kolejny kurs. Niestety synchronizacja 138+168 ładnie wychodzi na papierze, w praktyce jest bardziej dziełem przypadku...
Krowodrza Górka
Re: Krowodrza Górka
Re: Krowodrza Górka
A to 194 nie będzie specjalnie posłane przez Łokietka by coś tam kursowało? (wszak nie wiadomo co ze 154). Choć uważam że lepiej było tak jak jest ponieważ dużo osób z Azorów korzysta z tego autobusu jako dowóz do tramwajów na Krowodrzę.
Re: Krowodrza Górka
Zgadza się - ci pasażerowie podjeżdżający do tramwajów nie będą ze zmiany zadowoleni. A dodatkowo zarówno Azory (środkowe i północne) jak i Krowodrza (cała) na tej zmianie wychodzą jak Zabłocki na mydle - rozdzielenie końcówek powoduje, że wszyscy zostają z połową kursów 194.
Re: Krowodrza Górka
Wiadomo - ZTP podał na spotkaniach w sprawie tramwaju do Górki Narodowej, "154" dostanie nową trasę: Dworzec Główny Zachód – … – Wyki – Łokietka – Tonie, częstotliwość co 30 minut w szczycie.
Re: Krowodrza Górka
Nie wiadomo, czy to takie aktualne, bo przykładowo 137 według ostatnich "przecieków" ma docierać do KG, nie do NK (bo taniej ). Może ze 154 też być tak, że zamiast DW, to będzie NK (bo taniej ). Ewentualne startowanie 154 z Kleparza ma ten plus, że byłby on bardziej punktualny. Bo fajnie byłoby, aby linia z f30/40 była punktualna, skoro mamy wierzyć, że ujednolicanie taktów ma na celu umożliwianie przesiadek.
Re: Krowodrza Górka
Nie taniej. "137" miało pojechać do NK jako (marne) zadośćuczynienie za brak "164" na Prądnickiej. Skoro ostatecznie uda się utrzymać połączenie w stronę Alej (tyle że "513" zamiast "164"), to "137" zostaje do KG. Od początku to proponowaliśmy. Zresztą to rozwiązanie jest droższe od oryginalnie planowanego "137" i "164" do NK bo trzeba dodatkowo opłacić przejazd kursów ("137" i "513") między Szpitalem Jana Pawła II i pętlą na KG.
Re: Krowodrza Górka
A widzisz, trochę zapomniałem, że na Prądnickiej miało nie być nic oprócz 137. Aha - jeszcze 337, który by radośnie pomijał wszystkie przystanki po drodze i nigdzie na Prądnickiej nie stawał (tylko przy Szpitalu Narutowicza koło tramwajów jak obecnie). Żeby tylko pasażerowie miejscy nie mogli z niego skorzystać.
E tam; uwzględnią to przy rozkładach, "troszeczkę" przycinając liczbę kursów, względem tego co było planowane. Ale tego się nie dowiemy.
Ostatnio zmieniony 02 sie 2023, 14:39 przez pablo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Ekspert
- Posty: 976
- Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57
Re: Krowodrza Górka
Śmiejesz się z tych 3xx, a to niebawem będą potencjalnie najmocniejsze linie w mieście
Re: Krowodrza Górka
Wiem, w końcu jesteśmy Metropolią.kot_feliks pisze: ↑02 sie 2023, 14:38 Śmiejesz się z tych 3xx, a to niebawem będą potencjalnie najmocniejsze linie w mieście
Re: Krowodrza Górka
Od dzisiaj nastąpiła zamiana peronów na pętli pomiędzy liniami 168 i 297
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości