Krowodrza Górka
: 28 kwie 2020, 16:04
01-02.05.2020 r. (piątek – sobota) bez tramwajów do Krowodrzy, linie skrócone do DT, na wyłączonym odcinku linia zastępcza 703.
Dla przesiadkowiczów na plus, dla jadących tranzytowo mocno na minus. Wg mnie szkoda czasu i pieniędzy na kółka po pętli, zwłaszcza że bywa tam ciasno.Zieleńczanin pisze: ↑02 lis 2021, 20:03Może już tak będzie? W sumie, chyba byłaby to zmiana na plus.
https://ztp.krakow.pl/transport-publicz ... y/492-2022Remont ul. Prądnickiej - I etap
od 19.03.2022
140, 164, 337, 669
Szanowni Pasażerowie,
Uprzejmie informujemy, że od dnia 19.03.2022 r. (sobota) rozpocznie się I etap remontu ul. Prądnickiej. W tym etapie zostanie wprowadzony jeden kierunek ruchu na odcinku do wiaduktu kolejowego do pętli Nowy Kleparz (tylko w kierunku centrum Krakowa). W związku z powyższym linie autobusowe będą kursować według następującego porządku:
* linia 140:
--- w kierunku Nowego Kleparza będzie kursować bez zmian;
--- w kierunku Radzikowskiego Osiedle będzie kursować po trasie czasowo zmienionej: Nowy Kleparz – Wrocławska – Wybickiego – Władysława Łokietka – … – Radzikowskiego Osiedle;
----- przystanki Szpital Narutowicza, Bratysławska i Wybickiego w tym kierunku będą nieczynne;
----- przystanek przelotowy Nowy Kleparz (po wyjeździe z pętli) zostanie przeniesiony do tymczasowej lokalizacji na początek ul. Wrocławskiej;
----- na zmienionym odcinku trasy linia NIE będzie obsługiwać żadnych przystanków;
* linia 164:
--- w kierunku Piasków Nowych będzie kursować bez zmian;
--- w kierunku Górki Narodowej będzie kursować po trasie czasowo zmienionej: Piaski Nowe – … – Al. Słowackiego – Prądnicka – Wrocławska – Wybickiego – Bratysławska – Prądnicka – … – Górka Narodowa;
----- przystanki Szpital Narutowicza i Pielęgniarek w tym kierunku będą nieczynne;
----- przystanek Nowy Kleparz zostanie przeniesiony do tymczasowej lokalizacji na początek ul. Wrocławskiej;
----- przystanek Bratysławska zostanie przeniesiony do tymczasowej lokalizacji na ul. Bratysławską, za skrzyżowanie z ul. Doktora Twardego;
----- na zmienionym odcinku trasy linia NIE będzie obsługiwać żadnych przystanków;
* linia 337:
--- w kierunku Nowego Kleparza będzie kursować po aktualnej trasie czasowo zmienionej (wyznaczonej w związku z budową linii tramwajowej do Górki Narodowej), bez dodatkowych zmian;
--- w kierunku Owczar Pętli będzie kursować po nowej trasie czasowo zmienionej: Nowy Kleparz – Wrocławska – Wybickiego – Bratysławska – Prądnicka – … – Owczary Pętla;
----- przystanek Szpital Narutowicza w tym kierunku będzie nieczynny;
----- w zamian linia będzie obsługiwać przystanek Bratysławska w tymczasowej lokalizacji na ul. Bratysławskiej, za skrzyżowaniem z ul. Doktora Twardego;
----- przystanek przelotowy Nowy Kleparz (po wyjeździe z pętli) zostanie przeniesiony do tymczasowej lokalizacji na początek ul. Wrocławskiej;
----- na zmienionym odcinku linia NIE będzie obsługiwać żadnych przystanków;
* linia 669 (zmiana trasy obowiązuje od nocy 21/22.03.2022 r.):
--- w kierunku Nowego Bieżanowa P+R będzie kursować bez zmian;
--- w kierunku Krowodrzy Górki będzie kursować po trasie czasowo zmienionej: Nowy Bieżanów P+R – … – Al. Słowackiego – Prądnicka – Wrocławska – Wybickiego – Krowoderskich Zuchów – Krowodrza Górka;
----- przystanki Szpital Narutowicza i Bratysławska w tym kierunku będą nieczynne;
----- w zamian linia będzie obsługiwać przystanek Krowodrza Urzędy Skarbowe (jak dla linii 102 w kierunku Krowodrzy Górki);
----- przystanek Nowy Kleparz zostanie przeniesiony do tymczasowej lokalizacji na początek ul. Wrocławskiej;
----- na zmienionym odcinku linia NIE będzie obsługiwać żadnych przystanków.
Rozkłady jazdy zostaną zmienione w związku z remontem.
Za utrudnienia przepraszamy!
Zasady zachowania ważności biletów
Bilety okresowe wykupione na linie 140, 164 i 337 zachowują ważność na trasach stałych i czasowo zmienionych.
Powodem takiego stanu rzeczy jest wydłużony czas przejazdu w sytuacji obsługi przystanków a co za tym idzie zwiększenia liczby brygad.tomaszep42 pisze: ↑17 mar 2022, 18:33 I jak znam życie na tymczasowym przystanku na początku ulicy Wrocławskiej linia 130 się nie zatrzyma bo przecież trzeba maksymalnie utrudnić przesiadki gdyby przypadkiem ktoś korzystający ze 164 chciał jednak dostać się w rejon przystanków usytuowanych przy ulicy Wrocławskiej... Zresztą dla mnie niepojęte jest to że tramwaj zawsze zatrzymuje się na przystankach na trasie objazdowej a autobus prawie nigdy lub tylko na jakichś wybranych...
1 czy 2min więcej przelotu nie spowodowały by dodatkowej brygady.damian_krk2 pisze:Powodem takiego stanu rzeczy jest wydłużony czas przejazdu w sytuacji obsługi przystanków a co za tym idzie zwiększenia liczby brygad.
Ale mniejszą przerwę na pętli co niejednokrotnie zwłaszcza w przypadku linii alejowych - większe opóźnienie na starcie. Nie popieram ZTP ale szukam jakiegokolwiek wyjaśnienia.Scania_9640 pisze: ↑17 mar 2022, 18:47
1 czy 2min więcej przelotu nie spowodowały by dodatkowej brygady