Skała, Sułoszowa
Re: Skała
Tak sobie myślę czy nie dobrze by było jeśli ten autobus w ogóle ruszy, aby niektórymi wariantowymi kursami pojechał ze Skały do Ojcowa przez cały rok a nie tylko w okresie letnim. Trasa chyba nawet krótsza niż DK94.
Re: Skała
Już to widzę jak kolejną linię wydłużą... LR0 nie dali przyzwoitej częstotliwości, ludzie jeżdżą w ścisku. Podobnie do Kryspinowa nie wydłużyli 109, choć też blisko jest... chyba musi przyjść świeża kadra do ZTP, żeby zauważyli takie rzeczy. A Skała.. śmiech na sali, ale domyślam się, że te całe gierki władz są z powodu braku budżetu na KMK.
-
- Ekspert
- Posty: 781
- Rejestracja: 17 lut 2020, 18:39
- Lokalizacja: Zielonki
Re: Skała
Raczej nie świeża kadra, co świeże pieniądze, bo ZTP jest skrajnie niedofinansowane. Wg danych z 2019 nawet Łódź dawała więcej pieniędzy na zbiorkom per capita niż Kraków.
Re: Skała
Czym innym jest widzieć, a czym innym móc działać. Według mnie zwykli pracownicy ZTP w większości zdają sobie sprawę z problemów jakie są na mieście, ale zwyczajnie nie mają mocy decyzyjnej, żeby wprowadzić zmiany. I tu się rozbija z jednej strony o kasę, ale z drugiej strony o kadrę zarządzającą. Ile to już razy słyszeliśmy z ust dyrektora ZTP, że są świadomi problemów, a mimo to nie podjął on żadnych realnych działań, żeby polepszyć sytuację... Agloexpresy uruchomił z wielką pompą, a jak się pojawiły problemy to jakby schował głowę w piasek i udaje greka, że to nie jego sprawa.
-
- Ekspert
- Posty: 781
- Rejestracja: 17 lut 2020, 18:39
- Lokalizacja: Zielonki
Re: Skała
Żeby podjąć realne działania, należy mieć pieniądze na nie. A naprawdę jest bardzo, bardzo krucho.
Re: Skała
Czyli nic nowego Co ileś-tam-miesięcy słyszymy, że "trwają prace, linia ruszy najwcześniej za parę miesięcy". I tylko daty się ciągle zmieniają na coraz późniejsze.
Były różne rankingi, choć generalnie Kraków nie wypadał dobrze. A o którym dokładnie piszesz?Zieleńczanin pisze: ↑17 lip 2022, 22:39Raczej nie świeża kadra, co świeże pieniądze, bo ZTP jest skrajnie niedofinansowane. Wg danych z 2019 nawet Łódź dawała więcej pieniędzy na zbiorkom per capita niż Kraków.
No i pytanie, jak pandemia zmieniła te proporcje. Podobno sporo miast pocięło km, a Kraków jako wyjątek jednak w miarę dalej ją rozwija.
-
- Specjalista
- Posty: 360
- Rejestracja: 28 lip 2020, 21:56
- Lokalizacja: Cianowice
Re: Skała
Na FB zadałem kilka pytań Pani radnej ze Skały Aleksandrze Mikule dotyczących wydłużenia linii 337 do Skały.
1. Na jakim etapie realizacji jest pomysł wydłużenia linii 337 do Skały i czy można się spodziewać tej linii w styczniu?
1. Na jakim etapie realizacji jest pomysł wydłużenia linii 337 do Skały i czy można się spodziewać tej linii w styczniu?
2. Częstotliwość uległa zmianie czy jest rozpatrywana tak jak do tej pory tz. 30min/1h/1h?Zgłosiliśmy w czerwcu zapotrzebowanie na przedłużenie tej linii. Będzie ona od stycznia. Aneks do obecnej umowy będziemy podpisywać.
Trochę uspokaja fakt, że radna bardzo zaangażowana w powstanie rezolucji i prace nad autobusem stwierdza że autobus będzie od stycznia co daje nadzieję na to że faktycznie tak się stanie. Trochę niepokoi 2 odpowiedź bo może sugerować uruchomienie linii z dużo gorszą częstotliwością niż początkowo zapowiadana np. 60min/90/120. Mimo wszystko odpowiedź wygląda na wskazującą, że działania w kierunku uruchomienia linii są podejmowane.Pozostaje proponowana częstotliwość aczkolwiek nie dostaliśmy jeszcze przeliczenia stawki za wozokm na rok 2023. Przynajmniej ja nie wiem jaki jest przelicznik.
Ustawa metropolitarna dla Krakowa szansą na poprawę transportu w aglomeracji.
Re: Skała
Dzięki na info!
Czyli wychodzi, że koniec końców Zielonki zgodziły się na przedłużenie "337"? Pytam, bo z tego co mi mówiono, początkowo były niechętne?
Czyli wychodzi, że koniec końców Zielonki zgodziły się na przedłużenie "337"? Pytam, bo z tego co mi mówiono, początkowo były niechętne?
-
- Specjalista
- Posty: 360
- Rejestracja: 28 lip 2020, 21:56
- Lokalizacja: Cianowice
Re: Skała
Tak zgodziły się, ale na ich warunkach czyli z obsługą Owczar, co dodaje mniej więcej 5-6 minut do przejazdu tej linii. Mimo wszystko lepsze to niż żadna linia albo wydłużenie 267. Natomiast reakcje mieszkańców gminy Zielonki są raczej negatywne.
Ustawa metropolitarna dla Krakowa szansą na poprawę transportu w aglomeracji.
Re: Skała
Wg mnie nie ma potrzeby innego numeru. Wydłużyć "337" do Skały, a kursy do Owczar oznaczyć jako warianty. Tak samo, jak zrobiono z "310" czy różnymi innymi zwykłymi aglo.
Re: Skała
Z punktu widzenia Zielonek wycofanie połowy kursów z Owczar to czysta strata - oszczędności symboliczne, a wieś miałaby połączenie okrojone o połowę. Zwłaszcza poza szczytem i w weekendy (z f30 na f60) to duża różnica. Tamtejsi wyborcy raczej nie byliby zadowoleni
Re: Skała
Wiadomo, jak się coś dało, to teraz ciężko zabrać, ale często zwłaszcza w weekendy widać puste autobusy od Brzozówki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 23 gości