sorig pisze: ↑29 maja 2022, 15:16
Po pierwsze czemu nie, a po drugie - sądzę że ten temat mógł już zostać ustalony między gminami.
Podejrzewałem, że Zielonki będą niechętne wydłużeniu, bo to jest tak naprawdę strata dla gminy w tym, że część kursów może zacząć jeździć po prostu przepełniona, już teraz jest trochę kursów, w których dochodzi wręcz do glonojada. A dopłaty pozostaną zapewne na tym samym poziomie.
Michał pisze: ↑29 maja 2022, 17:11
To w taki razie to będzie beznadziejne rozwiązanie. Przecież Skała będzie generowała znacznie większy potok pasażerów niż Owczary. Jedyna sensowna opcja to minięcie Owczar tym co drugim kursem prosto przez DW. Dodatkowo f~30/60 w Skale uważam za śmiesznie niskie i wydłużone kursy 337 będą przepełnione albo część ludzi pozostanie przy busach. Jednocześnie w Owczarach spokojnie f~30/60 będzie w porządku.
Dojdzie to paradoksu że bardziej komfortowo (+szybciej) będzie w tych busach niż w MPK, którym jednak większość wybierze z racji na ulgi itp.
W porządku to może ogólnie jest, ale to po prostu jest zjazd z f~15/30 i będą protesty przeciwko temu. Owszem, Owczary nie generują potoków nawet na f~30 - ale po prostu Zielonki nic z tego nie mają, więc to zapewne zablokują.
No i Skała tak czy siak będzie generować potoki po prostu na nowy agloekspres... Chyba jedynym możliwym rozwiązaniem byłoby wzmocnienie "337" do nie wiem, f~10/20/20 i połowa kursów do Skały? Dla Owczar nie jest to duża strata, a przynajmniej daje szanse na to, że nikt nie będzie zostawać na przystankach. Ale to z drugiej strony wybitnie zwiększa koszty, bo dla samej Skały jest to z tego co liczę 38 700 zł tygodniowo, czyli ok. 2 miliony rocznie. Nie ma szans...