Jamnik pisze: ↑06 lis 2020, 20:02
HW101 zostaje, bo ma być zabytkiem. Po coś go ratowali po wypadku
Składu po modernizacji okien bym nie zostawiał. Ewentualnie któryś po wymianie siedzieć i tej delikatnej modernizacji wnętrza chyba, że o to Ci chodzi.
Stan przed modernizacją (nawet przed wymianą siedzeń) doskonale ukazuje HW101, który zostaje.
Dla kontrastu zostawiłbym również właśnie skład z nowymi oknami, żeby pokazać następnym pokoleniom jak wyglądały te wagony po modernizacji, co jest moim zdaniem dosyć ważne.
Oczywiście można byłoby jako trzeci zostawić skład przed modernizacją, jednak pytanie - gdzie trzymać te wszystkie zabytki? Liniowe zajezdnie (Podgórze i Nowa Huta) nie są zbyt pojemne, więc moim zdaniem nie powinno się ich dodatkowo zaśmiecać.
Kitek pisze: ↑06 lis 2020, 20:04
Bayer2003 pisze: ↑06 lis 2020, 20:00Pytanie - jaką linię widzisz jako zadośćuczynienie? Jak dla mnie kandydatów niestety brak.
Już wiele razy był wałkowany ten temat (nawet i na tym forum - wystarczy poszukać w innych wątkach). Kaszmir sam proponował wcześniej "502" czy teraz "152" wydłużyć w rejony Szpitala Żeromskiego (co osobiście popieram!), ale to nie jest temat o tym
Czyli Ptaszyckiego zostawiamy z jedną linią tramwajową, a z "16" robimy w dużym stopniu dubla dla "21"? Moim zdaniem to niestety nie przejdzie.