Re: Kasacje i sprzedaż pojazdów - dyskusja
: 09 lip 2021, 16:50
W sumie co z kasacjami za dostawy Lajkoników? Coś może niedługo polecieć pod palnik?
www.forum.pkk.net.pl
https://forum.pkk.net.pl/
Czyli raczej pozostałe Stadlery zasilą park bez kasacji, a E1 i 105N polecą jak przyjdą Tiny?impuls pisze: ↑09 lip 2021, 19:58 Po ogłoszeniu rozkładów wakacyjnych i powrotu wszystkich linii od połowy sierpnia, nagle skończyły się kasacje. Wchodzą nowe wagony i MPK powiększa inwentarz taboru. Wiem, że we wrześniu i październiku 2020 jak w inwentarzu było niespełna 300 pociągów, były trudności z obsadą 250 brygad. Ok. dziesięć jest zawsze w TR, pozostawało po dwadzieścia na zajezdnie. Z tego po kilkanaście w każdej zajezdni w ciągu dnia przechodzi drobne prace serwisowe i naprawcze. Tylko po kilka sztuk było na podmianę w każdej zajezdni, nawet po jednym nie każdego typu.
Od pewnego czasu ok. 2 miesięcy na stronie MPK występują błędy w dziale inwentarz taboru tramwaje. Nawet do nich pisałem. Wystarczy policzyć sumy, słupki i dane matematycznie się nie zgadzają. Dotyczy to E1, c3 i 105Na. HZ287 nie jest oficjalnie skasowany, choć stoi w Hucie koło skasowanych wagonów. Są małe szanse że jeszcze powróci.
Prowadzę sobie statystykę i okazuje się, że skasowano znacznie więcej.MPK Kraków/07.09.2021 pisze:- Dostawa 50 Lajkoników umożliwiła wycofanie z ruchu 43 wysokopodłogowych tramwajów - 6 wagonów 105Na oraz po 19 wagonów E1 i c3.
Szkoda 739 i 071Jamnik pisze: ↑25 paź 2021, 23:27 BH071, DC704, DC714 oraz BR739 idą na sprzedaż.
Link do ogłoszenia: https://www.mpk.krakow.pl/pl/przetargi- ... rstwo.html