Mam odmienne zdanie.Bayer2003 pisze: ↑11 lip 2023, 22:38 Pytanie czy na pewno tabor ten kiedykolwiek pojawi się jeszcze na krakowskich torowiskach? W obydwóch zajezdniach wiedeńskich tramwajów pozostało teoretycznie 28, a debiutować ma jeszcze 30 STL2, Tina oraz kolejne GT8N. Oczywiście we wrześniu na pewno wiedeński złom pojawi się przynajmniej na części brygad "16" i "22", jednak najgorsze egzemplarze będą mogły zostać bez obaw skasowane. Stanem E1 nie należy się już przejmować i tutaj decyzja MPK jest w pełni zrozumiała. Gorzej jeżeli chodzi o Konstale.
Ostatnio w średnim tempie wchodzą do ruchu nowe wagony a kasacje zahamowano. Unicestwienie 28 wiedni to jeszcze odległa sprawa. Na pewno będą się jeszcze pojawiać przez długie miesiące i Stadlery II ich w całości nie wykończą. Składy wiedeńskie w wakacje przy pogorszeniu pogody mogą pojawić się na kilku brygadach na "74", "21" i "13". Na "22" ich w wakacje nie będzie. W pochmurne dni będą ufoki na "22". A po wakacjach też mogą Wiednie nie powrócić na "22" ze względu na otwarcie Kraków Grzegórzki. Wiednie po wakacjach powinny wrócić na "44" i "49" oraz mogą jeszcze pojawić się na "13". Po otwarciu Górki N. zgodnie z planem od 1.09.23 braknie taboru 33 metrowego do obsługi wszystkich brygad 3, 8, 9, 10, 14, 18, "22", "50". W ruchu będzie na ten czas 40-45 Stadlerów II serii. Około 15 brygad będzie w NGT6 na "8", "9", być może też na "10" lub "14".