GoMeZz391 pisze: ↑02 sty 2021, 8:55
Bronowice w kierunku KG mają 120, 102, oraz jadącą przez Opolską 172.
Tyle, że to jazda naokoło lub 172 nie dojeżdża w okolice US czy Szpitala Narutowicza. No i mowa tu o Bronowicach, a nie Bronowicach Małych. Jak komuś się chce to w sumie tylko rozsądny jest spacer przez Rydla na "140".
Kaszmir pisze: ↑02 sty 2021, 0:26Jest "102" w bardzo podobnej relacji - jeśli znalazłyby się wzkm, to pytanie czy nie lepiej wzmocnić tę linię zamiast wydłużać inną. Ew. zrobić "402" na skróconej trasie.
Mowa bardziej o tej części Bronowic, która nie ma bezpośrednio żadnej linii - właśnie ulica Rydla (tu można byłoby wyznaczyć przystanek na wysokości ulicy Halczyna) oraz ulice, gdzie wcześniej kursowały 704/713 - Przybyszewskiego (może tu przystanek w połowie długości), Zarzecze (przystanek Sewera), Młodej Polski i Jadwigi z Łobzowa.
Przykładowo nowe 132 mogłoby jechać własnie: Kombinat - ... - Prądnicka, Bratysławska, Wybickiego, Radzikowskiego, Rydla (przystanek: Halczyna), Bronowicka (przystanek: Bronowice), Przybyszewskiego (przystanek: Wesele), Zarzecze (przystanek: Sewera) - MŁODEJ POLSKI (wyznaczyć miejsce postojowe dla autobusu). Powrót: Jadwigi z Łobzowa, Rydla (przystanek: Bronowice obok pętli tramwajowej; następnie Halczyna), Radzikowskiego.. - Kombinat.
I tak mamy:
- dowozówkę z i do tramwaju dla tzw. Starych Bronowic
- obsługę nowych rejonów bez km
- szybki dojazd z Bronowic do okolic Krowodrzy
- szanse, by 132 dostało drugie życie