Infrastruktura - różne
Re: Infrastruktura - różne
Takie szykany realnie poprawiają bezpieczeństwo. Widać to na Armii Krajowej na przejściu pod wiaduktem w Bronowicach.
Re: Infrastruktura - różne
Nie rozumiem pretensji o gnębienie kierowców.
Biorąc po uwagę ile razy dziennie widzę wyprzedzanie przed przejściem, omijanie np. autobusu przez podwójną linię ciągłą, jazdę na żółtym lub wprost na czerwonym jeszcze jednego dwóch samochodów. Po prostu wielu kierowców jedzie byle do przodu, by jak najszybciej i jak najmniej hamować, ,,bo po to kupiłem auto by dojeżdżać szybciej".
Niestety Kucyk i Kierman, podziękujcie szaleńcom, zapiera....czom i innym, którzy jeżdżą bez poszanowania dla przepisów oraz innych uczestników ruchu lub po prostu niedbale.
Dzięki nim ,,gnębi się" pozostałych i stosuje się zwężenia, szykany, fotoradary, kamery monitorujące przejazd na czerwonym, słupki blokujące itp.
Biorąc po uwagę ile razy dziennie widzę wyprzedzanie przed przejściem, omijanie np. autobusu przez podwójną linię ciągłą, jazdę na żółtym lub wprost na czerwonym jeszcze jednego dwóch samochodów. Po prostu wielu kierowców jedzie byle do przodu, by jak najszybciej i jak najmniej hamować, ,,bo po to kupiłem auto by dojeżdżać szybciej".
Niestety Kucyk i Kierman, podziękujcie szaleńcom, zapiera....czom i innym, którzy jeżdżą bez poszanowania dla przepisów oraz innych uczestników ruchu lub po prostu niedbale.
Dzięki nim ,,gnębi się" pozostałych i stosuje się zwężenia, szykany, fotoradary, kamery monitorujące przejazd na czerwonym, słupki blokujące itp.
Re: Infrastruktura - różne
Od karania piratów i bandytów drogowych jest policja, a nie urzędnicy, którzy uprzykrzają normalnym uczestnikom ruchu tylko życie ciągłymi zwężkami, podczas gdy Ci pierwsi dalej mają przepisy w 4 literach i nikt im nic nie robi
Re: Infrastruktura - różne
Hm, to ciekawe, dlaczego tak bardzo zmniejszyła się liczba wypadków na al. Andersa, gdzie urzędniki gnębio kierowców w taki sposób, że zamiast 2x3,50 m zrobiło się 2x3,00 m, a średnia prędkość zmalała do ok. 50 km/h, zaś fotoradar stojący przy tej ulicy praktycznie stał się zbędny?
Propozycja zwężenia jezdni z 7 m do 6 m celem poszerzenia obszaru oczekiwania przed przejściem dla pieszych przy przystankach jest jak najbardziej słusznym postulatem. Kolejnym takim miejscem winny być dojścia do przystanków tramwajowych „Czyżyny”.
Propozycja zwężenia jezdni z 7 m do 6 m celem poszerzenia obszaru oczekiwania przed przejściem dla pieszych przy przystankach jest jak najbardziej słusznym postulatem. Kolejnym takim miejscem winny być dojścia do przystanków tramwajowych „Czyżyny”.
Re: Infrastruktura - różne
W sumie nie wiem, gdzie wrzucić, to dam tu. Na audyt wrócił lekko poprawiony projekt ulicy łączącej ul. Śliwiaka z ul. Nad Drwiną:
https://ztp.krakow.pl/rower/audyty/audy ... nad-drwina
Tutaj aktualna plansza z planem sytuacyjnym:
https://ztp.krakow.pl/wp-content/upload ... OGI-13.pdf
Moim zdaniem powinno się tam zaprojektować buspas od skrzyżowania z ul. Nad Drwiną w stronę ul. Śliwiaka. Będzie to najprostsza trasa z os. Złocień, a w okolicy ruch bywa duży i tworzą się korki. Taki pas na dojeździe do ul. Śliwiaka pozwoli przyspieszyć przejazd autobusów w kierunku Małego Płaszowa, pozwalając im ominąć kolejkę do świateł. Pusty teren wokół oraz przejść dla pieszych na projektowanym odcinku sprawia, że nie będzie to technicznie problem. Jeszcze minie sporo czasu, zanim pojawi się tam tramwaj.
https://ztp.krakow.pl/rower/audyty/audy ... nad-drwina
Tutaj aktualna plansza z planem sytuacyjnym:
https://ztp.krakow.pl/wp-content/upload ... OGI-13.pdf
Moim zdaniem powinno się tam zaprojektować buspas od skrzyżowania z ul. Nad Drwiną w stronę ul. Śliwiaka. Będzie to najprostsza trasa z os. Złocień, a w okolicy ruch bywa duży i tworzą się korki. Taki pas na dojeździe do ul. Śliwiaka pozwoli przyspieszyć przejazd autobusów w kierunku Małego Płaszowa, pozwalając im ominąć kolejkę do świateł. Pusty teren wokół oraz przejść dla pieszych na projektowanym odcinku sprawia, że nie będzie to technicznie problem. Jeszcze minie sporo czasu, zanim pojawi się tam tramwaj.
Re: Infrastruktura - różne
Po części się z Tobą zgadzam. Ruch tam (w okolicy) jest generalnie bardzo duży - szczególnie w godzinach szczytu. Ja poszedłbym jeszcze bardziej do przodu. Ten łącznik powinien mieć po 2 pasy w obie strony. Nie wyobrażam sobie czegoś takiego co projektują w chwili obecnej. Rejony Złocienia cały czas się rozbudowują, powstają nowe firmy z halami a przede wszystkim przybywa bloków z mieszkańcami a co za tym idzie samochodów. Miasto cały czas myśli o Dzielnicy wieżowców w tym rejonie i nie wyobrażam sobie takiego "babola" jaki przedstawiają.kbieniu7 pisze: ↑24 kwie 2024, 10:50 W sumie nie wiem, gdzie wrzucić, to dam tu. Na audyt wrócił lekko poprawiony projekt ulicy łączącej ul. Śliwiaka z ul. Nad Drwiną:
https://ztp.krakow.pl/rower/audyty/audy ... nad-drwina
Tutaj aktualna plansza z planem sytuacyjnym:
https://ztp.krakow.pl/wp-content/upload ... OGI-13.pdf
Moim zdaniem powinno się tam zaprojektować buspas od skrzyżowania z ul. Nad Drwiną w stronę ul. Śliwiaka. Będzie to najprostsza trasa z os. Złocień, a w okolicy ruch bywa duży i tworzą się korki. Taki pas na dojeździe do ul. Śliwiaka pozwoli przyspieszyć przejazd autobusów w kierunku Małego Płaszowa, pozwalając im ominąć kolejkę do świateł. Pusty teren wokół oraz przejść dla pieszych na projektowanym odcinku sprawia, że nie będzie to technicznie problem. Jeszcze minie sporo czasu, zanim pojawi się tam tramwaj.
To jest tylko przeniesienie korków (czy oby na pewno?) z Półłanki na nową Domagały. Myślę, że obie ulice będą zatkane a co za tym idzie stanie również Śliwiaka, Wrobela i inne ulice w okolicy. Nie muszę nikomu uświadamiać po co powstała w tym rejonie ulica Śliwiaka? To wylotówka z miasta do Wschodniej Obwodnicy. Tam już teraz tworzą się cały czas korki a będą jeszcze większe.
Niestety.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość