-
yosujiro
- Ekspert
- Posty: 1053
- Rejestracja: 19 lut 2020, 18:54
Post
autor: yosujiro » 17 kwie 2024, 12:22
17 kwietnia 2024 Castrosua potwierdziła, że dostarczy 49 autobusów gazowych na podwoziach Scania. Kontrakt będzie realizowany we współpracy ze Scania Polska i obejmie dwie partie autobusów 12-metrowych i 10,6-metrowych dla polskiego operatora Mobilis. (...)Wszystkie modele Castrosua dla Krakowa otrzymają niskopodłogowe nadwozie New City, zabudowane na podwoziach Scania CCB 4x2 CNG o długościach 10,6 m i 12 m.
https://transinfo.pl/infobus/castrosua- ... E6PKzCCLw3
No to ostatnia "niewiadoma", o której wszyscy od dawna mówili została potwierdzona oficjalnie.
-
Kojak
- Znawca
- Posty: 159
- Rejestracja: 26 lip 2022, 20:49
Post
autor: Kojak » 17 kwie 2024, 13:18
I dobrze. Przynajmniej w pewnym sensie Scania wróci do Krakowa.
Chociaż sama w sobie zbyt piękna nie jest. Ciekawe czy wyrobią się z terminem.
-
Blizzy
- Pasażer
- Posty: 4
- Rejestracja: 13 lis 2023, 22:57
Post
autor: Blizzy » 18 kwie 2024, 19:07
-
Scania_9640
- Ekspert
- Posty: 1824
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Post
autor: Scania_9640 » 18 kwie 2024, 19:17
Dwoje drzwi przy 10,5 metrowych pojazdach nie będzie zbyt efektowne jak na linie krakowskie.
-
Bayer2003
- Pomiarowiec
- Posty: 1407
- Rejestracja: 21 lut 2020, 13:10
- Lokalizacja: Bronowice-Widok
Post
autor: Bayer2003 » 18 kwie 2024, 20:35
Pasażerowie linii "102" z pewnością są zachwyceni planowaną zmianą autobusów na 2-drzwiowe. Castrosua dla pasażerów okazuje się gorsza niż AMZ - wstyd!
-
LLoan
- Specjalista
- Posty: 288
- Rejestracja: 26 maja 2022, 15:55
- Lokalizacja: Kraków-Czyżyny
Post
autor: LLoan » 18 kwie 2024, 20:37
Przecież to zamawiający określał jaki układ drzwi mają mieć pojazdy, więc pretensje można mieć tylko do miasta. Gdyby określono wyłącznie 1-2-2 lub 2-2-2 czy nawet 2-2-1 to Operator wybrałby inne pojazdy, lub dostosował obecnie wybrane do kontraktu.
-
tomek_m
- Specjalista
- Posty: 350
- Rejestracja: 18 lut 2020, 15:21
- Lokalizacja: Michałowice
Post
autor: tomek_m » 18 kwie 2024, 21:46
Bayer2003 pisze: ↑18 kwie 2024, 20:35
Pasażerowie linii "102" z pewnością są zachwyceni planowaną zmianą autobusów na 2-drzwiowe.
Pasażerowie linii "102" o tej rewelacji, dowiedzą się dopiero w pierwszym dniu realizacji nowego kontraktu przez Mobilis. W dniu dzisiejszym to jeszcze o planowanej zmianie nic nie wiedzą
-
Ydhflx
- Specjalista
- Posty: 308
- Rejestracja: 14 gru 2022, 22:17
Post
autor: Ydhflx » 18 kwie 2024, 22:07
Spędzi taki autobus trochę więcej na przystankach, ale czy to tak bardzo źle? MANy też mają 2 drzwi, do tego za drugimi od razu są schodki co też utrudnia wymianę, algoexpresy mają napełnienia raczej większe, a narzekań pasażerów nie słychać.
-
Adrian14
- Ekspert
- Posty: 825
- Rejestracja: 11 wrz 2020, 11:24
Post
autor: Adrian14 » 18 kwie 2024, 22:50
Ydhflx pisze: ↑18 kwie 2024, 22:07
Spędzi taki autobus trochę więcej na przystankach, ale czy to tak bardzo źle? MANy też mają 2 drzwi, do tego za drugimi od razu są schodki co też utrudnia wymianę, algoexpresy mają napełnienia raczej większe, a narzekań pasażerów nie słychać.
I mają zakaz jazdy na liniach miejskich........
-
Ydhflx
- Specjalista
- Posty: 308
- Rejestracja: 14 gru 2022, 22:17
Post
autor: Ydhflx » 18 kwie 2024, 23:05
Adrian14 pisze: ↑18 kwie 2024, 22:50
I mają zakaz jazdy na liniach miejskich........
310 jeździ na trasie byłego 114 (które do tego było w przegubach). Do tego napełnienia ma dobre, w godzinach szczytu po 80% - nawet w nieco większych MANach. Może jednak to kwestia tego, że 310 obsługuje stosunkowo mało przystanków (w Krakowie, gdzie ludzie wsiadają), więc łącznie dużo czasu nie straci.
-
Kaszmir
- Administrator
- Posty: 5848
- Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontakt:
Post
autor: Kaszmir » 18 kwie 2024, 23:34
Ydhflx pisze: ↑18 kwie 2024, 23:05310 jeździ na trasie byłego 114 (które do tego było w przegubach). Do tego napełnienia ma dobre, w godzinach szczytu po 80% - nawet w nieco większych MANach. Może jednak to kwestia tego, że 310 obsługuje stosunkowo mało przystanków (w Krakowie, gdzie ludzie wsiadają), więc łącznie dużo czasu nie straci.
"310" jednak omija trochę przystanków miejskich, w tym "potokogenne" Miasteczko Studenckie, gdzie zresztą specjalnie nie staje właśnie po to by nie zbierać pasażerów z miasta (niestety).
Ten brak ostatnich drzwi często był problemem. Podobnie dawne, przegubowe trzydrzwiowe Castrosuy były na co dzień wysyłane na bardzo wąski wachlarz linii.
-
mems
- Miłośnik
- Posty: 90
- Rejestracja: 31 sty 2024, 19:50
Post
autor: mems » 19 kwie 2024, 8:41
Ydhflx pisze: ↑18 kwie 2024, 22:07
Spędzi taki autobus trochę więcej na przystankach, ale czy to tak bardzo źle? MANy też mają 2 drzwi, do tego za drugimi od razu są schodki co też utrudnia wymianę, algoexpresy mają napełnienia raczej większe, a narzekań pasażerów nie słychać.
Przez to na przystanku Bronowice SKA stoi się z pół minuty dłużej.
-
mario
- Pasażer
- Posty: 30
- Rejestracja: 12 maja 2023, 18:59
Post
autor: mario » 19 kwie 2024, 9:40
Ktoś się orientuje jak im idzie rekrutacja? Póki co to więcej słychać o odejściach "ajentów"
-
Kojak
- Znawca
- Posty: 159
- Rejestracja: 26 lip 2022, 20:49
Post
autor: Kojak » 19 kwie 2024, 9:57
Jakie pieniądze dają?
-
yosujiro
- Ekspert
- Posty: 1053
- Rejestracja: 19 lut 2020, 18:54
Post
autor: yosujiro » 19 kwie 2024, 10:49
Obecnie chyba 28 brutto za godzinę, od października 31,70 +10% premii, a plotki głoszą, że w 2025 może być 35 brutto
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość