Wg mnie układ ZTP ma sens. Chciano przyspieszyć przejazd z centrum Klin bo dawne "151/451" robiło uciążliwe wjazdy kieszeniowe przez Pod Fortem. W efekcie dojazd do tramwajów zajmował 15 zamiast 10 minut. Jednocześnie, chciano utrzymać połączenie Klin Porannych z centrum Klin (oraz chyba z Lidlem na Borkowskiej) stąd, choć początkowo planowano "121" przez Forteczną, zrezygnowano z tego pomysłu.outofrange pisze: ↑14 lut 2024, 18:57Zastanawiam się, dlaczego popsuto mocne 151 i rozbito na trzy linie, w tym 191 które jedzie przez wyremontowaną Forteczną i się tam nie zatrzymuje a 121 omija Pod Fortem. Wystarczyło przedłużyć 151 z Judyma do Swoszowic SKA i byłaby mocna dowozówka do kolei a 121 puścić przez Forteczną.
Myśmy wcześniej zaproponowali ZTP bardzo podobne rozwiązanie, tylko wymagało brygady więcej bo Pod Fortem dostawało jedną mocną linię przez Forteczną z f15. Kto wie, może się zainspirowali naszym pomysłem. Rozwiązanie ZTP jest sprytniejsze i tańsze, choć niestety kosztem koordynacji bo nie da się idealnie zsynchronizować wszystkich trzech autobusów ("151" powinno być jednocześnie skoordynowane ze "121" i ze "191", tylko wtedy te dwa ostatnie jeździłyby stadnie na Klinach). Tu jest ta propozycja: