Lw25 pisze: ↑18 lis 2020, 8:01Pytanie czy "139" nie będzie miało zmian trasy w wyniku otwarcia tej trasy.
Wg mnie będzie co najmniej przeniesione z Bohomolca na Okulickiego, może w ogóle przeniesione z Mikołajczyka na al. Gen. Andersa (coś jak "501"), a kto wie czy nie więcej.
pasazer_mobilisu pisze: ↑18 lis 2020, 9:20Mnie zastanawia jak po uruchomieniu tej trasy tramwajowej oberwie odcinek między rondami Mogilskim i Młyńskim.
Cięcia mogą być spore, zwłaszcza że większość przystanków na ciągu będzie blisko tramwaju - Pilotów, Cm. Rakowicki, Brodowicza. Tylko zespół przystankowy Narzymskiego/Łukasiewicza nie będzie mieć w pobliżu linii tramwajowej.
Powinno zostać coś a la
"502", może linia zwykła, obsługujące al. Gen. Andersa i jadące do I obwodnicy. Także utrzymanie wyprostowanego i wzmocnionego
"182" ze Stoków przez Bora-Komorowskiego, może wydłużonego w stronę Alej? I może utrzymanie
"501" jako szybkiego połączenia Huty i Obrońców Krzyża z centrum?
Do likwidacji pewnie jest
"124/424" bo będzie prawie całe zdublowane przez tramwaje - większość mieszkańców Ugorka będzie blisko nowego torowiska. Może przez Ułanów skieruje się "128" by ciąg miał jakiś autobus, a samo "128" nie dublowało tramwaju na Meissnera. Również likwidacja
"152" na części wschodniej, może zostawienie go na trasie Wola Justowska - I obwodnica? Plus likwidacja, a raczej wchłonięcie
"482" i
"511" przez "182".
Dalej są zagadki. Co ze
"184"? Niby większość trasy może być zdublowana przez tramwaj (zwłaszcza jeśli wróci na Grzegórzecką), jednak coś powinno jechać z Prądnika Czerwonego w stronę r. Mogilskiego, przy okazji obsługuje też cmentarz Rakowicki. Raczej bym zostawił.
"189"? Ta linia nawet obecnie się nie sprawdza, więc może też likwidacja, o ile Dąbrowskiej dostanie coś w zamian? No i jeszcze
"125" - notuje bardzo duże zapełnienia, jednak może "128" (wydłużone do Złocienia) i "163" byłyby w stanie przejąć potoki z Huty / Prądnika Czerwonego do Rybitw, a samo "125" skierować na trasę Złocień - Dw. Gł. Wschód?