Scania_9640 pisze: ↑12 gru 2022, 17:29
Jest miejsce na KG, codziennie tam jestem i spokojnie linia z F15 jeszcze się zmieści.
Ale nie chodzi o miejsce fizyczne, tylko o zajeżdżanie się brygad - obecnie w dni powszednie na jednej pętli są razem 3+50, a na drugiej 18.
Z racji tego, że 50tki przyjeżdżają często opóźnione, to są zajechane przez 3 (różnica między nimi wynosi ledwo 1min
)
Owszem, przelotka na środku pętli pomaga 50tce, żeby ominąć taką 3 - ale tylko POD WARUNKIEM, że 18tka (która przyjechała na pętlę i ma 22min przerwy) jeszcze przez tą przelotkę nie przejechała. Bo jeśli 18tka już jest za przelotką, to taka 50tka nie ma którędy przejechać - na jednej pętli 3, na drugiej 18. Dodaj teraz do tego jeszcze 5 i już w ogóle 50tka będzie wyjeżdżać z pętli po -10min.
A gdyby upchnąć 5 na jednym torze razem z 18, to znowu 18tka będzie w czarnej d**pie - bo też często przyjeżdża opóźniona na Krowodrzę po 4-5 minut (z powodu zajechania na Makach przez 52, które w dalszym ciągu się co jakiś czas zdarzają). I teraz co - 18 zostanie zajechana przez 5 => 5 nie może przejechać na drugi tor, bo zajedzie 3 i 50 => 18tka wyjedzie spóźniona kilka minut => zostanie znowu zajechana przez 52.
A potem wiecznie wszyscy narzekają, że komunikacja jeździ opóźniona jak chce - no jak ma jeździć punktualnie, jak nie ma możliwości wyrównania opóźnień, bo się upycha po kilka linii na dwóch torach bez możliwości wycofania/ominięcia, "a przecież w Excelu wszystko się zgadzało".