Wola Justowska, Chełm, Olszanica
-
- Ekspert
- Posty: 972
- Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57
Re: Wola Justowska, Chełm, Olszanica
czy jest ktoś w stanie wytłumaczyć, po co w momencie olbrzymiej dziury w budżecie powstała ta 700?
(a) po to, aby obsłużyć przystanek Stara Wola, z którego na Jeleniową jest... +/- 150 m.?
(b) po to, aby zagęścić takt na 134, ale jeździ z nim w stadzie?
Spoko, że są rejony, gdzie jest autobus np. co 60 min, i nie da się dołożyć ani jednego kursu, "bo budżet", a tu radośnie prz... się $, aby... zrobić dojazd 150 m od istniejącego przystanku?
(a) po to, aby obsłużyć przystanek Stara Wola, z którego na Jeleniową jest... +/- 150 m.?
(b) po to, aby zagęścić takt na 134, ale jeździ z nim w stadzie?
Spoko, że są rejony, gdzie jest autobus np. co 60 min, i nie da się dołożyć ani jednego kursu, "bo budżet", a tu radośnie prz... się $, aby... zrobić dojazd 150 m od istniejącego przystanku?
Re: Wola Justowska, Chełm, Olszanica
700 powinien jeździć przede wszystkim przez przełęcz Przegorzalską co najmniej do Przegorzały Obwodnica.
Re: Wola Justowska, Chełm, Olszanica
Powołując się na PSMKMS:kot_feliks pisze: ↑06 lut 2023, 0:45 czy jest ktoś w stanie wytłumaczyć, po co w momencie olbrzymiej dziury w budżecie powstała ta 700?
(a) po to, aby obsłużyć przystanek Stara Wola, z którego na Jeleniową jest... +/- 150 m.?
(b) po to, aby zagęścić takt na 134, ale jeździ z nim w stadzie?
https://psmkms.krakow.pl/16-aktualnosci ... tarej-woliObsługująca ten rejon linia zastępcza 734 musiała zostać skierowana na trasę objazdową przez ulicę Jeleniową, pozostawiając tym samym bez obsługi przystanek Stara Wola, w tym przede wszystkim mieszkańców ulicy Starowolskiej, którzy wprawdzie do tymczasowego przystanku Jeleniowa nie mają zbyt daleko, jednak muszą pokonać sporą różnicę wysokości.
Może jest to jakieś wyjaśnienie. Odległość niewielka, jednak pod górę - może dla starszych osób to był problem. Zresztą tam nawet nie ma chodnika. Koszty "700" są też niewielkie bo trasa bardzo krótka, kursuje jedna brygada, a remont skończy się w maju.
Dalej jednak nie rozumiem czemu tak zepsuto takt z "734". To nie kwestia przerw dla kierowców bo w obie strony wystarczyło przesunąć odjazdy "734" o 6 minut wcześniej i byłoby dobrze.
Re: Wola Justowska, Chełm, Olszanica
Jechałem dzisiaj linią 700... frekwencja zerowa, byłem jedynym pasażerem na całej trasie, ale sądząc po zabrudzonej podłodze i miejscach gdzie zostały ślady to jakieś 3-4 fotele były w użyciu (od czasu ostatniego sprzątania).
Natomiast jestem w szoku, że na tak małej powierzchni Karsana dało się upchnąć automat, dwa kasowniki i tablicę SIP. Oczywiście SIP nie działa, pokazuje tylko numer linii a w miejscu listy przystanków jest pusty ekran
Natomiast jestem w szoku, że na tak małej powierzchni Karsana dało się upchnąć automat, dwa kasowniki i tablicę SIP. Oczywiście SIP nie działa, pokazuje tylko numer linii a w miejscu listy przystanków jest pusty ekran
Re: Wola Justowska, Chełm, Olszanica
Do tego ani w PA100, ani 101 nie wyświetla się numer linii na tylnym wyświetlaczu.
Ja osobiście na jakieś 20 kursów raz widziałem 4 osoby, kilka razy jedną, ale najczęściej jeździ pusty.
Ja osobiście na jakieś 20 kursów raz widziałem 4 osoby, kilka razy jedną, ale najczęściej jeździ pusty.
Re: Wola Justowska, Chełm, Olszanica
Linia 700 to zmarnowane wzkm.. to już prędzej wjazdy kieszeniowe dla 702 co 30-40min na to rondko. Zresztą o 702 też mowa była, ze mogłaby troszkę rzadziej jeździć poza szczytem. 700 przerzucić na drugą stronę jako linia Strzelnica-Cracovia (przecież od niedawna przy Kałuży jest jakiś kioskowy punkt socjalny?)
Re: Wola Justowska, Chełm, Olszanica
Dzielnica Zwierzyniec podaje, że od 13 lutego będą uruchomione przystanki Pylna i Młynówka SKA dla linii 702
https://www.facebook.com/permalink.php? ... 9669304092
https://www.facebook.com/permalink.php? ... 9669304092
-
- Ekspert
- Posty: 1813
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Wola Justowska, Chełm, Olszanica
A Młynówka to w jakim celulolek-12 pisze: ↑07 lut 2023, 17:08 Dzielnica Zwierzyniec podaje, że od 13 lutego będą uruchomione przystanki Pylna i Młynówka SKA dla linii 702
https://www.facebook.com/permalink.php? ... 9669304092
Re: Wola Justowska, Chełm, Olszanica
Początkowo pasażerowie chcieli, aby 702 stawał przy Biedronce na UR Balicka, ale ZTP nie chciał go uruchomić ze względu na spodziewany tłum studentów. Myślę, że dlatego w zamian będzie Młynówka SKA.
-
- Ekspert
- Posty: 1813
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Wola Justowska, Chełm, Olszanica
Tylko kto będzie specjalnie chodzić z Młynówki do biedronki na zakupy i z zakupami na Młynówkę. Raczej bardzo małe grono o ile takie będzie.
Re: Wola Justowska, Chełm, Olszanica
Akurat wg map Googla z UR Balicka jest 280m, a z Młynówki 400m, więc teoretycznie nie są to duże różnice. A cała masa babć w 702 była swego czasu napalona na zakupy tamże. Poza tym to mimo wszystko przystanek n/ż, więc jego obecność nie będzie w jakimś znaczacym stopniu wpływać na płynność jazdy jak się okaże, że mało osób korzysta. Takie Zakliki SKA, Hamernia czy Na Błonie są jako stałe, korzysta z nich sporo osób, ale nie na tyle, żeby miały taki status. Nie zdziwię się jak ta biedronka wygeneruje większy ruch od nich
-
- Ekspert
- Posty: 1813
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Wola Justowska, Chełm, Olszanica
Nie no z UR Balicka na pewno jest dużo bliżej niż 120m. To już na oko jest co najmniej 300m różnicy.yosujiro pisze: ↑07 lut 2023, 21:41 Akurat wg map Googla z UR Balicka jest 280m, a z Młynówki 400m, więc teoretycznie nie są to duże różnice. A cała masa babć w 702 była swego czasu napalona na zakupy tamże. Poza tym to mimo wszystko przystanek n/ż, więc jego obecność nie będzie w jakimś znaczacym stopniu wpływać na płynność jazdy jak się okaże, że mało osób korzysta. Takie Zakliki SKA, Hamernia czy Na Błonie są jako stałe, korzysta z nich sporo osób, ale nie na tyle, żeby miały taki status. Nie zdziwię się jak ta biedronka wygeneruje większy ruch od nich
Re: Komunikacja miejska w 2023 roku
https://ztp.krakow.pl/transport-publicz ... ty/49-2023Szanowni Pasażerowie,
Uprzejmie informujemy, że od dnia 13.02.2023 r. (poniedziałek) zostaną wprowadzone następujące zmiany w funkcjonowaniu zastępczych linii autobusowych uruchomionych w związku z przebudową ul. Królowej Jadwigi.
Linia 702
Zostanie włączony do obsługi przystanek Młynówka SKA 01 (n/ż), zlokalizowany na ul. Balickiej.
Zostanie uruchomiony nowy tymczasowy przystanek Pylna 72 (n/ż), zlokalizowany na ul. Podłużnej, w rejonie skrzyżowania z ul. Pylną.
Zostanie wprowadzona korekta rozkładu jazdy we wszystkie dni tygodnia.
Linia 734
Po okresie ferii zimowych zostaną przywrócone kursy wariantowe realizowane w dni powszednie na trasie wydłużonej: Cichy Kącik – Piastowska – Królowej Jadwigi – Al. Focha – … – ZOO.
Zostaną wyłączone z obsługi przez linię 734 przystanki: Przegorzały Obwodnica, Bielany Szkoła, Cmentarz Bielany i Obserwatorium (odcinek Salwator – Zakamycze w obu kierunkach linia będzie pokonywać bez zatrzymania).
Zostanie wprowadzona korekta rozkładu jazdy we wszystkie dni tygodnia.
Pierwszy raz chyba ZTP zrobił komunikat, który w sobie ma dwie osobne zakładki do konkretnych zmian na konkretnej linii
Jak widać Autosany na 734 nie wyrabiają, ale co się dziwić jak prawie zawsze jedzie do miasta tuż przed 752.
Co do 702, to martwi mnie ta korekta rozkładu jazdy. Już teraz czas przejazdu od Bronowic do Chełmu jest sztucznie wydłużony, mam nadzieję, że to tylko optymalizacja rozkładu będzie, a nie dokładanie czasu przejazdu między nowymi przystankami.
-
- Ekspert
- Posty: 972
- Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57
Re: Wola Justowska, Chełm, Olszanica
Mnie wyszło za kursowanie tego potworka jakieś 170 - 180 tys. PLN, przez cały okres istnienia
Skoro nas stać na wyrzucanie do koszta takiej $, bo "może dla kogoś problemem byłoby przejście 170 m", to pytanie, czy takim problemem w innych rejonach miasta nie jest np. "czekanie na autobus 48 min", bo "dołożenie jednego kursu generuje dodatkowe koszty i jest poza możliwościami finansowymi ZTP".
W tym samym momencie, gdy tutaj problemem nie jest zapłacenie za wożenie powietrza prawie 200 tys. PLN, taka 10 i 52 jeżdżą sobie stadnie w weekendy przez całe miasto, bo MPK nie może puścić dodatkowej brygady, gdzie koszty to jakieś 10-15% kosztów tego potworka, i to rocznie(!)
Pomijam fakt skrajnie debilnego rozkładu jazdy tej 700tki, jakby ktoś chciał pasażerom zrobić na złość :/
Re: Komunikacja miejska w 2023 roku
Trzeci raz (co najmniej)yosujiro pisze: ↑08 lut 2023, 14:28https://ztp.krakow.pl/transport-publicz ... ty/49-2023
Pierwszy raz chyba ZTP zrobił komunikat, który w sobie ma dwie osobne zakładki do konkretnych zmian na konkretnej linii
28.01 -> 233, 243 https://ztp.krakow.pl/transport-publicz ... ty/30-2023
04.02 -> 161, 174 https://ztp.krakow.pl/transport-publicz ... ty/38-2023
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 19 gości