Tylko tam taka prawdziwa daurazówka jest jedna. Większość ma pomieszane. Albo pracuje cały dzień do 19-20, albo zjeżdża na międzyszczyt poranny, a później już zostaje do późna.
Rozdział taboru - autobusy
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: Rozdział taboru - autobusy
Ładują się gdzieś w międzyczasie, czy starcza im energii na całą zmianę bez ładowania? Na 1,5 - 2 kółka powinno starczać. Czy dobrze zgaduję?damian_krk2 pisze: ↑30 wrz 2023, 15:18
I takie sprostowanie - elektryki na szczytowych 194 to tylko 194-04 i 194-09
Ostatnio zmieniony 05 paź 2023, 14:44 przez pablo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: Rozdział taboru - autobusy
Dzięki za info.
Re: Rozdział taboru - autobusy
250 km to być może te nowe, od DN057. Te z przedziału 007-056 bez klimy, ogrzewania i w optymalnych warunkach temperatury to maksymalnie 170 km. Zdarza się w zimie, że wyjeżdżając z zajezdni pokazuje zasięg poniżej 100km. Jak mi się trafi któryś nowy to sprawdzę jaki ma deklarowany zasięg.
Re: Rozdział taboru - autobusy
No i wraz z pojawieniem się elektryków na 304 zniknęły one ze 105.
Re: Rozdział taboru - autobusy
Czy ktoś wie co się stało z autobusami 12m na "175"?
Bo od Borku do Opatkowic w Autosanach jest stosunkowo ciasno, przynajmniej w godzinach szczytu.
Raczej nie powinno tak to wyglądać, że dajemy 12m na linię "wspomagającą" jaką jest "475" i to w dodatku elektryki, a główna linia dostaje za krótki tabor...
Bo od Borku do Opatkowic w Autosanach jest stosunkowo ciasno, przynajmniej w godzinach szczytu.
Raczej nie powinno tak to wyglądać, że dajemy 12m na linię "wspomagającą" jaką jest "475" i to w dodatku elektryki, a główna linia dostaje za krótki tabor...
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: Rozdział taboru - autobusy
Ogólnie to jest dopuszczenie na tabor kn (12m) ale podstawowy typ taboru na 175 to mn (9m), a że krótkich aut na Woli jest niezbyt dużo po przenosinach to łatwiej na 175 wygospodarować Autosana. Elektryki na 475 to po prostu kwestia że nie ma tego gdzie dać więc dają na 475, które jest ideałem dla nich bo blisko do zajezdni i roboty dwurazowe.Nicko pisze: ↑02 lis 2023, 15:48 Czy ktoś wie co się stało z autobusami 12m na "175"?
Bo od Borku do Opatkowic w Autosanach jest stosunkowo ciasno, przynajmniej w godzinach szczytu.
Raczej nie powinno tak to wyglądać, że dajemy 12m na linię "wspomagającą" jaką jest "475" i to w dodatku elektryki, a główna linia dostaje za krótki tabor...
Re: Rozdział taboru - autobusy
Może w szczycie zrobić wymianę, czyli mini na 475, elektryki na 175. Poza szczytem zostawić jak jest czyli mini na 175.
-
- Ekspert
- Posty: 1570
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: Rozdział taboru - autobusy
No można zrobić tak że 475 robiłoby w międzyszczycie 175, a na 175 byłyby elektryczne dwurazówki, ale myślę, że obecnie dział PA ma lepsze rzeczy do roboty.
Re: Rozdział taboru - autobusy
Czy od dawna Bieńczyce jeżdżą na dwóch brygadach 133/135? To daje 52km dziennie samych zjazdów i wyjazdów..
Re: Rozdział taboru - autobusy
Tyle samo co na Bronowice. A jeżdżą już chyba od 3 tygodni. Dodatkowo Bieńczyce mają jedną brygadę na 143.
-
- Specjalista
- Posty: 219
- Rejestracja: 06 lis 2020, 19:24
- Lokalizacja: Kraków-Górka Narodowa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości