Rozdział taboru - autobusy

- Tabor, przetargi, rozdysponowanie wozów, dane techniczne
Adrian14
Ekspert
Posty: 813
Rejestracja: 11 wrz 2020, 11:24

Re: Rozdział taboru - autobusy

Post autor: Adrian14 » 01 paź 2023, 7:27

lukasmaj pisze: 30 wrz 2023, 23:33 "301" ma 6 całodziennych i 3 dwurazowe ;)
Tylko tam taka prawdziwa daurazówka jest jedna. Większość ma pomieszane. Albo pracuje cały dzień do 19-20, albo zjeżdża na międzyszczyt poranny, a później już zostaje do późna.

damian_krk2
Ekspert
Posty: 1570
Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06

Re: Rozdział taboru - autobusy

Post autor: damian_krk2 » 01 paź 2023, 10:18

lukasmaj pisze: 30 wrz 2023, 23:33 "301" ma 6 całodziennych i 3 dwurazowe ;)
Fakt, już prostuję, Płaszów ma 1 całodz. i 1 szczytową.

pablo
Specjalista
Posty: 420
Rejestracja: 17 paź 2022, 12:11

Re: Rozdział taboru - autobusy

Post autor: pablo » 05 paź 2023, 14:38

damian_krk2 pisze: 30 wrz 2023, 15:18
I takie sprostowanie - elektryki na szczytowych 194 to tylko 194-04 i 194-09
Ładują się gdzieś w międzyczasie, czy starcza im energii na całą zmianę bez ładowania? Na 1,5 - 2 kółka powinno starczać. Czy dobrze zgaduję?
Ostatnio zmieniony 05 paź 2023, 14:44 przez pablo, łącznie zmieniany 1 raz.

damian_krk2
Ekspert
Posty: 1570
Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06

Re: Rozdział taboru - autobusy

Post autor: damian_krk2 » 05 paź 2023, 14:42

pablo pisze: 05 paź 2023, 14:38 Ładują się gdzieś w międzyczasie, czy starcza im energii na całą zmianę bez ładowania?
Starcza bez problemu. Zasięg na jednym ładowaniu zakładając brak klimy i brak ogrzewania to 250km.

pablo
Specjalista
Posty: 420
Rejestracja: 17 paź 2022, 12:11

Re: Rozdział taboru - autobusy

Post autor: pablo » 05 paź 2023, 14:44

Dzięki za info.

mario
Pasażer
Posty: 30
Rejestracja: 12 maja 2023, 18:59

Re: Rozdział taboru - autobusy

Post autor: mario » 09 paź 2023, 13:32

250 km to być może te nowe, od DN057. Te z przedziału 007-056 bez klimy, ogrzewania i w optymalnych warunkach temperatury to maksymalnie 170 km. Zdarza się w zimie, że wyjeżdżając z zajezdni pokazuje zasięg poniżej 100km. Jak mi się trafi któryś nowy to sprawdzę jaki ma deklarowany zasięg.

Awatar użytkownika
stefan
Znawca
Posty: 156
Rejestracja: 10 sie 2022, 13:57
Lokalizacja: WNH

Re: Rozdział taboru - autobusy

Post autor: stefan » 14 paź 2023, 9:25

No i wraz z pojawieniem się elektryków na 304 zniknęły one ze 105.

Nicko
Miłośnik
Posty: 64
Rejestracja: 16 lis 2022, 18:41
Lokalizacja: Skawina

Re: Rozdział taboru - autobusy

Post autor: Nicko » 02 lis 2023, 15:48

Czy ktoś wie co się stało z autobusami 12m na "175"?

Bo od Borku do Opatkowic w Autosanach jest stosunkowo ciasno, przynajmniej w godzinach szczytu.

Raczej nie powinno tak to wyglądać, że dajemy 12m na linię "wspomagającą" jaką jest "475" i to w dodatku elektryki, a główna linia dostaje za krótki tabor...

damian_krk2
Ekspert
Posty: 1570
Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06

Re: Rozdział taboru - autobusy

Post autor: damian_krk2 » 02 lis 2023, 16:14

Nicko pisze: 02 lis 2023, 15:48 Czy ktoś wie co się stało z autobusami 12m na "175"?

Bo od Borku do Opatkowic w Autosanach jest stosunkowo ciasno, przynajmniej w godzinach szczytu.

Raczej nie powinno tak to wyglądać, że dajemy 12m na linię "wspomagającą" jaką jest "475" i to w dodatku elektryki, a główna linia dostaje za krótki tabor...
Ogólnie to jest dopuszczenie na tabor kn (12m) ale podstawowy typ taboru na 175 to mn (9m), a że krótkich aut na Woli jest niezbyt dużo po przenosinach to łatwiej na 175 wygospodarować Autosana. Elektryki na 475 to po prostu kwestia że nie ma tego gdzie dać więc dają na 475, które jest ideałem dla nich bo blisko do zajezdni i roboty dwurazowe.

Dr2
Specjalista
Posty: 420
Rejestracja: 01 maja 2021, 18:15

Re: Rozdział taboru - autobusy

Post autor: Dr2 » 02 lis 2023, 16:46

Może w szczycie zrobić wymianę, czyli mini na 475, elektryki na 175. Poza szczytem zostawić jak jest czyli mini na 175.

damian_krk2
Ekspert
Posty: 1570
Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06

Re: Rozdział taboru - autobusy

Post autor: damian_krk2 » 02 lis 2023, 17:03

Dr2 pisze: 02 lis 2023, 16:46 Może w szczycie zrobić wymianę, czyli mini na 475, elektryki na 175. Poza szczytem zostawić jak jest czyli mini na 175.
No można zrobić tak że 475 robiłoby w międzyszczycie 175, a na 175 byłyby elektryczne dwurazówki, ale myślę, że obecnie dział PA ma lepsze rzeczy do roboty.

Kowalik
Specjalista
Posty: 318
Rejestracja: 08 lut 2022, 14:38

Re: Rozdział taboru - autobusy

Post autor: Kowalik » 31 sty 2024, 19:42

Czy od dawna Bieńczyce jeżdżą na dwóch brygadach 133/135? To daje 52km dziennie samych zjazdów i wyjazdów.. :shock:

Adrian14
Ekspert
Posty: 813
Rejestracja: 11 wrz 2020, 11:24

Re: Rozdział taboru - autobusy

Post autor: Adrian14 » 31 sty 2024, 19:43

Tyle samo co na Bronowice. A jeżdżą już chyba od 3 tygodni. Dodatkowo Bieńczyce mają jedną brygadę na 143.

mikolaj.boron
Specjalista
Posty: 218
Rejestracja: 06 lis 2020, 19:24
Lokalizacja: Kraków-Górka Narodowa

Re: Rozdział taboru - autobusy

Post autor: mikolaj.boron » 31 sty 2024, 19:44

Kowalik pisze: 31 sty 2024, 19:42 Czy od dawna Bieńczyce jeżdżą na dwóch brygadach 133/135? To daje 52km dziennie samych zjazdów i wyjazdów.. :shock:
Jeżdżą odkąd skrócili 217/247, 257, 277 i 280 do Górki Narodowej P+R.

Kowalik
Specjalista
Posty: 318
Rejestracja: 08 lut 2022, 14:38

Re: Rozdział taboru - autobusy

Post autor: Kowalik » 31 sty 2024, 20:02

Adrian14 pisze: 31 sty 2024, 19:43 Tyle samo co na Bronowice. A jeżdżą już chyba od 3 tygodni. Dodatkowo Bieńczyce mają jedną brygadę na 143.
No tak, ale tu pod nosem jest PW i PP.. A na Bronowicach brakuje zajezdni w pobliżu i z każdej jest wycieczka przez całe miasto..

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości