Jeszcze do zeszłego miesiąca podgórze wysyłało NGT8 na wszystkie brygady linii 8, a resztę wozów puszczano losowo zamiennie ze stadlerami na inne linie.
Ułatwiało to planowanie pracy dla motorniczych, którzy mają szkolenie na NGT8, a nie mają na Lajkoniki. Komuś z zarządu nie podobało się jednak, że na 8 jeździ mało stadlerów, więc pomieszano to jeszcze bardziej i Bombardiery pojawiają się w większej ilości na innych liniach.
Rozdział taboru - tramwaje
- michal49944
- Miłośnik
- Posty: 52
- Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
- Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Ok. Dzięki za informację.
Właśnie zastanawiałem się czy to wynika z dużej ilości wolnych NGT8 czy po prostu z czyjegoś widzimisię.
Właśnie zastanawiałem się czy to wynika z dużej ilości wolnych NGT8 czy po prostu z czyjegoś widzimisię.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Od poniedziałku linie "1" i "5" pojadą do przystanku Elektromontaż i trasa od Wańkowicza wydłuży się o 3 minuty w każdą stronę. Wygląda na to, że linia "5" nie dostanie dodatkowej brygady tylko ma więcej przesunięć minutowych podczas przerw posiłkowych. Czy linia "1" dostanie szesnastą brygadę nie potrafię określić. Powinna w końcu czas przejazdu kółka będzie dłuższy o 6 minut.
Druga sprawa pomimo ograniczenia weekendowego na "52" do 20 min. jedną brygadę obsługiwał dzisiaj ufok. To jest żenujące podejście do pasażerów, jakby nie mogli dać jednego krakowiaka więcej.
Druga sprawa pomimo ograniczenia weekendowego na "52" do 20 min. jedną brygadę obsługiwał dzisiaj ufok. To jest żenujące podejście do pasażerów, jakby nie mogli dać jednego krakowiaka więcej.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Zarówno linia 1 jak i 5 dostaną po jednej brygadzie więcej.
-
- Ekspert
- Posty: 1821
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Rozdział taboru - tramwaje
MPK od zawsze pcha szroty w niedzielę i inne święta takie jak dziś chociaż w ogóle nie ma takiej potrzeby, a tak to mieliśmy wagon na 52, który jeździł od 5 do 23 i dwie sztuki na 21, też całodzienne. Nawet kiedy zawiesili 44 to żeby Wiedeńczyki nie "zepsuły się" przez te kilka dni to dwie sztuki skierowali na 49, gdzie już od dawna nie było ich, a tylko same EU8N. Tak MPK dba o pasażerów.impuls pisze: ↑03 maja 2024, 21:24 Od poniedziałku linie "1" i "5" pojadą do przystanku Elektromontaż i trasa od Wańkowicza wydłuży się o 3 minuty w każdą stronę. Wygląda na to, że linia "5" nie dostanie dodatkowej brygady tylko ma więcej przesunięć minutowych podczas przerw posiłkowych. Czy linia "1" dostanie szesnastą brygadę nie potrafię określić. Powinna w końcu czas przejazdu kółka będzie dłuższy o 6 minut.
Druga sprawa pomimo ograniczenia weekendowego na "52" do 20 min. jedną brygadę obsługiwał dzisiaj ufok. To jest żenujące podejście do pasażerów, jakby nie mogli dać jednego krakowiaka więcej.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Linia "44" właśnie powróciła, jednak na "49" już zapomniano o przywróceniu EU8N na wszystkie brygady . Mam nadzieję, że nowa władza, przejmująca jutro miasto, raz na zawsze ukróci patologię taborową i rozliczy wszystkich odpowiedzialnych za nią, chociaż może to niestety trochę potrwać.Scania_9640 pisze: ↑04 maja 2024, 1:36 Nawet kiedy zawiesili 44 to żeby Wiedeńczyki nie "zepsuły się" przez te kilka dni to dwie sztuki skierowali na 49, gdzie już od dawna nie było ich, a tylko same EU8N. Tak MPK dba o pasażerów.
W temacie taboru pozostając, jeżeli nie zmieniła się liczba rezerw, mamy dziś rekord brygad tramwajowych w ruchu - aż 254. Wprawdzie przy napompowanym ponad granice absurdu ilostanie, wynoszącym 334 pociągi, nie jest to wiele (zaledwie 76% wykorzystania), jednak zawsze jest to przynajmniej jakaś niewielka łyżka miodu w krakowskiej komunikacyjnej beczce dziegciu.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości