Kaszmir pisze: ↑29 sie 2020, 0:17"12" to 4 kursy/h na znacznie krótszej trasie niż "52". Jeśli z "52" zabrano by te 4 kursy/h (zamiana ~f=5 na ~f=7,5) to byłaby oszczędność brygad.
"52" przy f~5 miała 28 brygad a przy f~7,5 20 brygad. Natomiast linia "12" obecnie ma 5 brygad przy f~20, więc zakładam, że przy f~15 wagonów obsługujących tą linię byłoby 6.
Kaszmir pisze: ↑29 sie 2020, 0:17"44" wróciło, jednak w zamian skrócono "49" - w praktyce kursy doszły tylko na krótkim odcinku Wieczysta - Dworzec Towarowy.
"44" będzie mieć przy f~20 6 brygad a "49" 5 brygad, natomiast po zwiększeniu częstotliwości "44" 7 brygad a "49" 6 brygad.
Kaszmir pisze: ↑29 sie 2020, 0:17Myślę, że "44" i "12" wyszłyby prawie na zero względem pocięcia "52". A przecież jest jeszcze "50".
Na "50" f~5 było 17 brygad a przy f~7,5 13 brygad. Zważ jeszcze na inne okoliczności "brygadożerne":
1) linia "17" została wysłana we wrześniu 2018 przez Łagiewniki -> +1 brygada,
2) podczas remontu Krakowskiej linia "13" miała 15 brygad a nie jak na początku maksymalizacji 14 -> +1 brygada (oczywiście, można się bawić w "januszowanie" i nadal utrzymać 14...),
3) katastrofalny stan Ptaszyckiego -> na linię "16" dodano brygadę, że przy f~15 było ich 5 a nie 4 -> +1 brygada,
4) nie wiem czy przez ograniczenie prędkości na ciągu do Salwatora nie będzie konieczne też dodanie dodatkowej brygady na linię "1".
Według moich wyliczeń przy f~7,5/15 (bez szczytówek "50" i "52") wychodzi 246 brygad (243 w ruchu + 3 rezerwy).
Można oczywiście stosować różne łączenia pozaszczytowe (jak to miało miejsce na "11"), ale i tak wychodzi bardzo dużo wagonów.
Wszystko szczegółowo można analizować dzięki
http://www.kmk.krakow.pl/brygady_tram.html