brovar pisze: 16 lis 2023, 11:07
Niekoniecznie. Przed godz 20:00 na Makach kończą pracę 3 Podgórskie brygady z linii "18". Dlaczego nie zrobić łączeń za uffoki z tymi kończącymi prace tramwajami.
Również masa tramwajów zjeżdża po godz 19 do zajezdni Podgórskiej, można zrobić podmiany na Makach.
Pytanie tylko czy PKK chciałoby w tej sprawie zainterweniować do ZTP, czy też trzeba przejść przez ścieżkę biurokratyczną?
No tylko że zapominasz o tym, że musisz zgrać przyjazd tych 18tek z przyjazdem/odjazdem brygad ufokowych. A po drugie - i tak dwie brygady ufoków zjeżdżają po 20tej do zajezdni, więc raczej nie ma sensu robić tutaj podmian
52-02 - przyjazd na Maki 19:53, zjazd 20:03
52-05 - przyjazd na Maki 20:16, zjazd 20:25
Pozostałe ufoki, gdzie ewentualnie można byłoby dokonywać podmian (robią jeszcze 1 kółko na Piastów) masz następujące:
52-18 - przyjazd 19:31, odjazd 19:40
52-08 - przyjazd 20:38, odjazd 20:47
52-12 - przyjazd 21:08, odjazd 21:17
52-16 - przyjazd 21:38, odjazd 21:55
No to teraz trzeba sprawdzić, o której godzinie zjeżdżają 18tki z Maków
18-03 - przyjazd 19:29, zjazd 19:43 (mogłaby więc wskoczyć za 52-18)
18-05 - przyjazd 19:43, zjazd 19:55 (nie pasuje do żadnego 52, więc odpada)
18-07 - przyjazd 19:58, zjazd 20:10 (też nie pasuje)
18-01 - przyjazd 21:31, zjazd 21:50 (w teorii mogłaby wskoczyć za 52-16)
No ale pozostaje jeszcze pytanie, czy motorniczy takiej 18tki nie przekroczyłby czasu pracy, gdyby miał zrobić dodatkowe kółko jako 52:
18-03 ma odbiór na Makach o 13:03, a 52-18 kończy o 22:18 = czas pracy 9:15, więc tutaj jest okej.
18-01 ma odbiór na Makach o 12:48, a 52-16 kończy 0:48 =
czas pracy wyniósłby równe 12 godzin, odpada kategorycznie
Jak więc widać, mimo aż 4 zjazdów 18tek z Maków do PT, jedynie JEDNA brygada byłaby w stanie przeskoczyć na jedno kółko na 52.