Rozdział taboru - tramwaje
Re: Rozdział taboru - tramwaje
18-01 można przesunąć odbiór o jednen kurs na Papiernię i przyspieszyć zjazd do PT. Chyba niekoniecznie akurat ta brygada musi czekać do zjazdu 50min. Wtedy czas pracy zm.B wyszedłby maksymalnie 10:15min. No chyba, że jest zastawiona przez inne wagony na Makach to będzie gorzej.
-
- Znawca
- Posty: 140
- Rejestracja: 29 sie 2022, 18:20
Re: Rozdział taboru - tramwaje
O której 18-01 zaczyna? Jeśli czas by puścił to można przesunąć odbiór o jedno kółko.suchy pisze: ↑16 lis 2023, 15:24
No tylko że zapominasz o tym, że musisz zgrać przyjazd tych 18tek z przyjazdem/odjazdem brygad ufokowych. A po drugie - i tak dwie brygady ufoków zjeżdżają po 20tej do zajezdni, więc raczej nie ma sensu robić tutaj podmian
52-02 - przyjazd na Maki 19:53, zjazd 20:03
52-05 - przyjazd na Maki 20:16, zjazd 20:25
Pozostałe ufoki, gdzie ewentualnie można byłoby dokonywać podmian (robią jeszcze 1 kółko na Piastów) masz następujące:
52-18 - przyjazd 19:31, odjazd 19:40
52-08 - przyjazd 20:38, odjazd 20:47
52-12 - przyjazd 21:08, odjazd 21:17
52-16 - przyjazd 21:38, odjazd 21:55
No to teraz trzeba sprawdzić, o której godzinie zjeżdżają 18tki z Maków
18-03 - przyjazd 19:29, zjazd 19:43 (mogłaby więc wskoczyć za 52-18)
18-05 - przyjazd 19:43, zjazd 19:55 (nie pasuje do żadnego 52, więc odpada)
18-07 - przyjazd 19:58, zjazd 20:10 (też nie pasuje)
18-01 - przyjazd 21:31, zjazd 21:50 (w teorii mogłaby wskoczyć za 52-16)
No ale pozostaje jeszcze pytanie, czy motorniczy takiej 18tki nie przekroczyłby czasu pracy, gdyby miał zrobić dodatkowe kółko jako 52:
18-03 ma odbiór na Makach o 13:03, a 52-18 kończy o 22:18 = czas pracy 9:15, więc tutaj jest okej.
18-01 ma odbiór na Makach o 12:48, a 52-16 kończy 0:48 = czas pracy wyniósłby równe 12 godzin, odpada kategorycznie
Jak więc widać, mimo aż 4 zjazdów 18tek z Maków do PT, jedynie JEDNA brygada byłaby w stanie przeskoczyć na jedno kółko na 52.
Ex kierowca MPK, PW.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
O ile mnie pamięć nie myli, to o 04:32 ma pierwszy kurs, więc wyjazd gdzieś koło 04:10.Justforfun pisze: ↑16 lis 2023, 16:12 O której 18-01 zaczyna? Jeśli czas by puścił to można przesunąć odbiór o jedno kółko.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Tutaj masz rozkład:Justforfun pisze: ↑16 lis 2023, 16:12 O której 18-01 zaczyna? Jeśli czas by puścił to można przesunąć odbiór o jedno kółko.
https://tomekzaw.pl/ttss/blocks/tram/861
Gdybyś przesunął odbiór o jedno kółko, to zmiana A wyniesie prawie 11h:
A - wyjazd 4:15, odbiór byłby 14:59 (czas pracy 10:44 + 12 minutowe OC, daje razem 10:56 - czyli praca wyłącznie dla ajenta).
B - odbiór 14:59, zjazd jako 52-16 przez bramę 0:48 (czas pracy 9:49 + 12 minut OC = 10:01, więc etatowy również jej nie weźmie).
-
- Znawca
- Posty: 140
- Rejestracja: 29 sie 2022, 18:20
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Ja tam na etacie 203 na 10:16 łącznego czasu często robiłemsuchy pisze: ↑16 lis 2023, 17:25 Tutaj masz rozkład:
https://tomekzaw.pl/ttss/blocks/tram/861
Gdybyś przesunął odbiór o jedno kółko, to zmiana A wyniesie prawie 11h:
A - wyjazd 4:15, odbiór byłby 14:59 (czas pracy 10:44 + 12 minutowe OC, daje razem 10:56 - czyli praca wyłącznie dla ajenta).
B - odbiór 14:59, zjazd jako 52-16 przez bramę 0:48 (czas pracy 9:49 + 12 minut OC = 10:01, więc etatowy również jej nie weźmie).
Ex kierowca MPK, PW.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Czemu tak utrudniać i motorniczy z brygady "18-01" na Makach nie może normalnie skończyć pracy o swoim czasie zabierając do zajezdni uffoka, a motorniczy z "52-18" biorąc 32m?suchy pisze: ↑16 lis 2023, 15:24
No to teraz trzeba sprawdzić, o której godzinie zjeżdżają 18tki z Maków
18-03 - przyjazd 19:29, zjazd 19:43 (mogłaby więc wskoczyć za 52-18)
18-05 - przyjazd 19:43, zjazd 19:55 (nie pasuje do żadnego 52, więc odpada)
18-07 - przyjazd 19:58, zjazd 20:10 (też nie pasuje)
18-01 - przyjazd 21:31, zjazd 21:50 (w teorii mogłaby wskoczyć za 52-16)
No ale pozostaje jeszcze pytanie, czy motorniczy takiej 18tki nie przekroczyłby czasu pracy, gdyby miał zrobić dodatkowe kółko jako 52:
18-03 ma odbiór na Makach o 13:03, a 52-18 kończy o 22:18 = czas pracy 9:15, więc tutaj jest okej.
18-01 ma odbiór na Makach o 12:48, a 52-16 kończy 0:48 = czas pracy wyniósłby równe 12 godzin, odpada kategorycznie
Jak więc widać, mimo aż 4 zjazdów 18tek z Maków do PT, jedynie JEDNA brygada byłaby w stanie przeskoczyć na jedno kółko na 52.
05.04.2024 awarii doznały #RZ213, #RZ226, #RZ237, #RZ264 i #RZ273.
-
- Ekspert
- Posty: 1573
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Re: Rozdział taboru - tramwaje
W szczególności młodzi motorowi (pracujący 3-4 lata lub krócej) nie mają przeszkolenia na 105tki.damian_krk2 pisze: ↑16 lis 2023, 22:47 Bo nie każdy ma szkolenie na wszystko i byłoby to dodatkowe utrudnienie logistyczne.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Ciekawe, czy w związku ze skróceniem 1 do Dąbia w weekend puszczą tam jakieś inne tramwaje niż GT8/N8.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Możliwe, choć ja bym obstawiał prędzej przekazanie na ten weekend dwóch brygad „5” do Huty.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Wreszcie przy zmianie rozkładów związanych ze Świętami i Nowym Rokiem linie "22" i "72" doczekały się ramki jako niskopodłogowe. Zatem nie ma już dopuszczenia na tych liniach taboru z wysoką podłogą.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Według TTSS dzisiaj na "16" są cztery EU8N i tylko jeden E1 solo. A na "49" same EU8N. Zobaczymy czy w następnych dniach ta tendencja zmniejszenia ilości brygad wiedeńczyków się utrzyma.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Taki przydział taboru był raptem 4 dni robocze. Dzisiaj ponownie na "49" składy wiedeńców.
Takie działania są chyba związane z temperaturą na zewnątrz. Gdy są minusowe przez całą dobę to wysyłają wiedeńce na samą "44" a dwa składy wiedeńców z "49" są wtedy na terenie zajezdni jako rezerwa dla "44". Dlatego w tym okresie "49" jest w całości obsadzona wagonami EU8N.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Wygląda na to, że na ferie do zajezdni również wybrały się Krakowiaki. Według TTSS na 24 jedna sztuka, a na 50 żadnego nie widać..
-
- Ekspert
- Posty: 1919
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Nawet na 49 wróciły wagony, choć ostatnimi czasy w ogóle nie było ich, same EU8N. Ale MPK jest takie przyjazne pasażerom.. niech już wreszcie ten zarząd odejdzie
Wykorzystanie 2014N jest na poziomie 58%.. 21/36szt. Przecież powinni wysłać na większość brygad 50, a tak to ludzie będą jechać jak sardynki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość