Na "14" jest ogólnie większy potok niż na "22", co powoduje straszny tłok w NGT6.
Rozdział taboru - tramwaje
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Linia "52" co 5 minut w szczycie to komunikacyjna racja stanu!
-
- Ekspert
- Posty: 1821
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Dokładnie, do 14 niekiedy nie da się w ogóle wsiąść, i paranoja żeby tam jeździły NGT6
Re: Rozdział taboru - tramwaje
A czy NGT8 na 9 to nie za dużo. Może tutaj by zamienić NGT6 z 14 na NGT8 z 9?
Proszę o zaprzestanie nadużywania znaków interpunkcyjnych - mod. Z.
Proszę o zaprzestanie nadużywania znaków interpunkcyjnych - mod. Z.
- pawel200020
- Specjalista
- Posty: 217
- Rejestracja: 26 sie 2020, 0:08
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Zapraszam na odcinek bieżanowski od pętli do Ronda Mogilskiego. Jestem pewny, że ekspresowo sam sobie wybijesz takie pomysły.
A co do zamiany na mniejszy tabor to byłaby by to powtórka z przeszłości gdzie bardziej pojemne od proponowanych przez Ciebie NGT6 składy 105Na były przepełnione i dużo osób pozostawało na przystankach.
Wtedy również musiałaby taka "9"/"49" kursować co 7,5 minuty przez cały dzień. A to niestety kosztuje.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Proponuję z "50" zabrać szczytowe wagony o długości 32m i 43m.
Linia "52" co 5 minut w szczycie to komunikacyjna racja stanu!
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Przerzucanie problemu jednych pasażerów na drugich.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Problemów by nie było gdyby linia "44" pozostała na ciągu bronowickim, wtedy jakoś te krótsze wagony na "14" by wyrobiły A tak to innej opcji nie widzę, chyba, że kilka NGT6 trafi na "18".
Linia "52" co 5 minut w szczycie to komunikacyjna racja stanu!
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Nie, z tego co wiem z badań wyszło że "14" na ciągu bronowickim notuje najmniejsze napełnienia z tamtejszych linii. Problem jest na odcinku Huta - centrum a tu "44" niewiele zmienia, zresztą na tym odcinku i tak jeździ.
-
- Ekspert
- Posty: 1821
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Guzik to jest prawda, jeżdżę bardzo często i 14 ma bardzo duże notowania osob, najmniejsze tu ma 13 albo 24. Przez usunięcie 44, do 4 nie da się wsiąść w godzinach szczytu bo jest taka zapchana po brzegi
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Chodzi o potok własny (z Ronda Grzegórzeckiego i Alei Pokoju) czy o potok ogólnie? "14" najbardziej przeładowana jest na odcinku Teatr Bagatela - Teatr Słowackiego ze względu na fakt, że oprócz potoku z Bronowic do Dworca i Mogilskiego, zbiera też osoby chcące dostać się na Aleję Pokoju.
Linia "52" co 5 minut w szczycie to komunikacyjna racja stanu!
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Ogólnie o napełnienia
-
- Ekspert
- Posty: 575
- Rejestracja: 22 lis 2020, 23:01
- Lokalizacja: Kraków, Grzegórzki
Re: Rozdział taboru - tramwaje
To ciekawe, bo nierzadko widuję "14" mocno napełnioną, a np. "13" chyba nigdy nie widziałem zatłoczonej. Są to co prawda tylko moje obserwacje (w zasadzie nie tylko moje), zapewne nieobiektywne, ale jednak ciężko mi w to uwieżyć, że "14" jest pustsza od "13". A czy te badania nie są jeszcze z czasów lockdownu?Kaszmir pisze: Nie, z tego co wiem z badań wyszło że "14" na ciągu bronowickim notuje najmniejsze napełnienia z tamtejszych linii.
"13" tak, ale z "24" się zupełnie nie zgodzę. Ona to ma napełnienia jak "8", może nawet trochę większe.Scania_9640 pisze:...najmniejsze tu ma 13 albo 24.
Pełna zgoda, chociaż czasami się zastanawiam ile z tych osób jedzie dalej niż do Słowackiego, bo dużo z nich już na samej Bagateli i Kleparzu wysiada.Scania_9640 pisze:Przez usunięcie 44, do 4 nie da się wsiąść w godzinach szczytu bo jest taka zapchana po brzegi
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Te napełnienia to skąd, istnieją konkretne dane? Jakby zsumować napełnienie dwóch "13" to faktycznie wyjdzie niż jednej "14" (ale co to za logika?). Większość potoków z ciągu bronowickiego urywa się na Bagateli, ale mnóstwo ludzi jedzie z/do Słowackiego.
Ciąg bronowicki jest tak długi i mocno uzależniony od uczniów i studentów, że każdą linię widziałem tam zarówno i pełną i pustą, wszystko kwestia rozkładów.Tramwajolog14 pisze: ↑03 gru 2021, 22:48 To ciekawe, bo nierzadko widuję "14" mocno napełnioną, a np. "13" chyba nigdy nie widziałem zatłoczonej. Są to co prawda tylko moje obserwacje (w zasadzie nie tylko moje), zapewne nieobiektywne, ale jednak ciężko mi w to uwieżyć, że "14" jest pustsza od "13".
Dawniej "24" też straszyła na ciągu bronowickim swoją pustością, odkąd ma Stadlery to bierze na siebie dużą część potoku do Słowackiego.Tramwajolog14 pisze: ↑03 gru 2021, 22:48 "13" tak, ale z "24" się zupełnie nie zgodzę. Ona to ma napełnienia jak "8"może nawet trochę większe.
A w "74" hula tlenScania_9640 pisze:Przez usunięcie 44, do 4 nie da się wsiąść w godzinach szczytu bo jest taka zapchana po brzegi
Linia "52" co 5 minut w szczycie to komunikacyjna racja stanu!
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Nowoczesny tabor przyciąga, a stary odstrasza. Nie w modzie, obciach jechać. Wolę poczekać na następny nowoczesny.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości