Opierając się na wykorzystaniu taboru tramwajowego z października 2021
http://kmk.krakow.pl/pdf/bryg_tram_2021_10_29p.pdf
Postanowiłem ułożyć przydział brygad od 16.05.22. Co ważne nie przekroczyłem limitu z powyższego dnia w przypadku taboru HG, RG, HY, RY, HL, RP, HK. Ograniczyłem rolę taboru z E1 i trochę 105Na. GT8N pozostawiłem na obecnym poziomie.
Oto jak spokojnie mógłby jutro wyglądać tabor na liniach.
„1” 11 x HL, 5 x RP
„4” 8 x HG, 2 x RG
„5” 4 x HK, 2 x HL
„8” 15 x RP
„9” 7 x HY, 2 x RY
„10” 6 x HY, 3 x RY
„11” 4 x RZ, 2 x HL, 1 x RP
„13” 15 x RP
„14” 6 x HY, 2 x RP, 1 x RY
„17” 7 x RF
„19” 7 x RF
„20” 7 x HL, 5 x RP
„21” 3 x HL, 3 x HW(solo)
„22” 3 x HY, 5 x HW, 2 x RY
„24” 5 x HY, 3 x RY
„49” 6 x HZ
„50” 3 x HY, 3 x HG, 5 x RG
„52” 3 x HZ, 3 x RZ, 8 x HG, 5 x RG
„70” 2 x HK, 7 x RF
„73” 23 x RY
„74” 4 x HW, 4 x HL, 3 x RW
„R” 3 x HL, 2 x RF, 1 x RP
Wykorzystanie
HG 19/23, RG 12/14
HY 30/35, RY 34/39
HL 32/40, RP 44/50
HK 6/12, RF 23/28
HZ(2) 6/10, RZ(2) 4/5
HZ(3) 3/5, RZ(3) 3/5
HW 9/25, RW 3/11
HW(S) 3/11
Suma 231/311
ale nie będzie …