Re: Rozdział taboru - tramwaje
: 11 lis 2022, 21:05
To był sprytny zabieg zmiany, aby skierować do Bratysławskiej linie 3 i 70 przez Pawią, zamiast 17, 19 przez tunel i 70 przez Długą. Tutaj za korektę nieźle funkcjonującego układu należą się brawa. Ludzie przesiadali się konkretnie na Dworcu T, lub kierowali się konkretnie do przystanku na Pawiej. Ale o taborze chciałem napisać. Skierowanie "3" do Bratysławskiej w obsłudze GT8N wywróciło przydział taboru do góry nogami. Nagle wiele linii zyskało lepszy tabor a teraz muszą go oddać. Wówczas zwolniło się dużo taboru typu NGT8, pozbierano z linii GT8N na potrzeby "3 i "70" dając w zamian poczciwe Bombardiery. Dodatkowo w paradę wpakowała się linia "10" na którą już po otwarciu TŁ nastąpiła zrzutka lepszego taboru. Po przywróceniu już "73" dużo linii straciło NGT6 a teraz po oddaniu Krowodrzy G. nastąpi dalsze szukanie braków na innych liniach aby uzupełnić przydział na liniach 3, 18, 50. W poniedziałek się okaże, jak to będzie. Na liniach o mniejszym potoku skierowano od 2.11.22 GT8N "1", "6", "11", "19", być może od poniedziałku dojdą jeszcze na pojedynczych brygadach "17" czy "20". Od 2.11.22 zdjęto już tabor typu NGT8 na podgórskich brygadach na liniach "9", "10", i "14" w celu zaopatrzenia linii "73". Od poniedziałku jeszcze Huta musi dosłać więcej 33 metrowego taboru na linie "3" i "50". Zatem najprawdopodobniej z linii "9" lub "14" znikną Stadlery a pojawią się w większej ilości NGT6 i EU8N. Skłaniam się że bardziej z "9" bo ma wspomaganie w postaci "49". Ewidentnie brakuje bardzo, że nie wprowadzono jeszcze do ruchu Stadlerów II serii. No i na tą "9" skoro ma być niska muszą znaleźć NGT6 z rezerw i prawdopodobnie z linii "20". Linia "20" traci niską podłogę i kilka składów prawdopodobnie polskich się na niej pojawi. Więcej wiedeńskich składów może być na linii "49". Ale widać że MPK już do nich nie ma zaufania, (ja też) i kieruje je w głębokiej rezerwie jeśli trzeba.