102 co 20 minut? To dobrze, ale jak to się ma do "świętego" taktu 7,5/15/30/60?
Salwator
Re: Salwator
Leśmiana i Piastowska mają tak niską wymianę pasażerską, że jak dla mnie tylko Cracovia, Sielanka i Chełm.
Re: Salwator
Przez Olszanicę. A wcześniej jak "152" czyli przez Junacką.
Re: Salwator
A 102 to będzie 20 szczyt/40 poza. Już chyba lepiej by było jakby jeździło równo co 30min przez cały dzień jak na początku zapowiadali, a nie takie lecenie w kulki.
-
- Ekspert
- Posty: 972
- Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57
- pasazer_mobilisu
- Ekspert
- Posty: 1405
- Rejestracja: 18 lut 2020, 6:01
Re: Salwator
Panie kot_felikseczku, ujednolicenie f do f15 jest tam gdzie oznacza to cięcia, dla "102" będą cięcia do f40
Re: Salwator
102 nie musi być z niczym skoorydowane akurat. f~40 to zbyt mało dla linii która nie ma sensownych alternatyw, ale moim zdaniem częstotliwość w szczycie jest ważniejsza, f~30 to tym bardziej byłoby za mało.
-
- Ekspert
- Posty: 972
- Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57
Re: Salwator
A to nie chodziło też o dostępność(?), bo przecież nie o cięcia
W sensie o to, że mając jakieś połączenie, pasażer wie, że np. w godzinach szczytu ma autobus co 15 min itd?
W sensie o to, że mając jakieś połączenie, pasażer wie, że np. w godzinach szczytu ma autobus co 15 min itd?
-
- Pasażer
- Posty: 42
- Rejestracja: 12 sty 2022, 19:42
Re: Salwator
Wyspa z sygnalizatorem jest już przebudowana i dostosowana do wyjazdu autobusów z Bułhaka. Sygnalizacja świetlna przeprogramowana i dostosowana do nowych relacji tramwajowych. Nie widzę problemu, którego szukacie na siłę. Skrzyżowania przez łamiące przepisy samochody, są blokowane w wielu miejscach, co nie oznacza, że nie należy szukać rozwiązań dodatkowych.suchy pisze: ↑23 sie 2023, 20:42 Nie no, bo przecież jak:
- autobus wyjeżdżający z Bułhaka stanie na środku skrzyżowania (bo samochód na lewym pasie do skrętu w Konopnickiej będzie blokował możliwość wjazdu na torowisko - notorycznie dzieje się to już teraz w godzinach szczytu),
- potem jak samochód zjedzie ze skrzyżowania, to autobus ruszy do przodu i wjedzie na torowisko, ale już nie będzie mógł go opuścić, bo samochody na drugiej jezdni (tej w kierunku Kapelanki) będą mieć zielone
- więc teraz autobus będzie blokował przejazd dla tramwajów, które stracą szczelinę, do czasu aż autobus opuści torowisko (czyli kolejnej zmiany świateł)
To wtedy żadnego paraliżu nie będzie
Pomijając już akrobacje jakie kierowcy autobusów będą musieli wykonać przy tym przejeździe - najpierw będą musieli skręcić trochę w prawo (jak najbliżej prawego krawężnika), żeby za moment skręcić mocno w lewo (żeby nie nadziać się lewymi kołami na widoczną wysepkę). Życzę powodzenia szczególnie przegubowcom na 112
https://www.google.pl/maps/place/rondo+ ... ?entry=ttu
Re: Salwator
Jak trzeba dołożyć kursów do f15, to już ujednolicanie jest zbędne. Ścięcie szczytów z f12 do f15 na popularnych liniach - o tak, tu ujednolicanie działa. Takich linii z f20 będzie więcej - np 138 podobno mam mieć nadal f20 w szczycie, chociaż 172 i 572 ma f15. Trzeba to nazwać po imieniu - cięcia w komunikacji miejskiej.
-
- Znawca
- Posty: 129
- Rejestracja: 27 lip 2023, 20:58
Re: Salwator
Czy komunikacja zastępcza dla Salwatora w postaci 109 z f30 i 502 z f15 wystarczy?
Re: Salwator
Cały potok linii aglomeracyjnych odpadnie. A okoliczni mieszkańcy pewnie częściej będą podchodzić na Focha albo pod Jubilat.
Re: Salwator
Remont trasy tramwajowej na Salwator pociągnie za sobą pewną zmianę w 2024. Czyżby Emaus na Błoniach?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 11 gości