Kaszmir pisze: ↑07 sie 2023, 23:38Ja jeszcze zastanawiałem się, czy gdyby "44" wróciło na ciąg bronowicki, a i "6" dostała brakujące kursy rano i wieczorem w weekendy, to czy wtedy nie można by zamienić "6" i "13" końcówkami, czyli "13" do CK (wszystkimi kursami) a "6" do Bronowic. Liczba kursów na ciągu bronowickim byłaby zachowana.
Acz pewnie ruszenie "13" do temat trudny.
Wtedy z Małego Płaszowa - który wcale nie jest ogromnym osiedlem (i jak widać w zupełności wystarczają tam 6 i 20 czyli 12 kursów/h, linii 11 nie wliczam, bo przecież jeździ tam "tymczasowo" do czasu budowy łącznika z Nowosądecką) - obydwie linie jechałyby różnymi trasami pod Bagatelę.
Za to dla dwóch ogromnych osiedli Bieżanów i Prokocim (obsługiwanych przez 4 linie tramwajowe, łącznie 24 kursy/h), do tego wszystkich autobusów około-bieżanowskich i około-wielickich (125, 133, 144, 153, 204, 244, 274, 301, 304, 503), oraz pozostałej wielkiej rzeszy prywatnych przewoźników - nie zostawiasz ani jednego tramwaju jadącego pod Bagatelę. I tych ludzi zmusiłbyś do przymusowej przesiadki, a tych autobusowych nawet do dwukrotnej (najpierw autobusem pod Szpital, tam w 3/13 żeby dojechać na Dworcową i potem w 6 do Bagateli).