Mr. Passenger pisze: ↑16 paź 2023, 23:19Tak się zastanawiam - może po zakończeniu remontu na Kościuszki zostawić "502" na obecnej trasie i przedłużyć ją do Salwatora?
Jeśli mieszkańcy by się zgodzili, jestem zdecydowanie za tym by zostawić przystanek przy Placu na Stawach, super pomysłMr. Passenger pisze: ↑16 paź 2023, 23:19Dodatkowym plusem byłaby regularna obsługa przez KM przystanku "Plac Na Stawach", który, z tego co ostatnio kilkukrotnie zaobserwowałem, cieszy się sporym zainteresowaniem pasażerów.
Do Salwatora mogłoby jechać "502", trochę się zastanawiam jednak bo wtedy byłby to mocny dubel "2". Pytanie, jakie będą zmiany po otwarciu tramwaju przez Meissnera - nie zdziwiłbym się, gdyby "124+424" w ogóle zlikwidowano. Wtedy "502" może pojechać do os. Podwawelskiego (przy okazji, były już takie plany w 2014, "124+424" skrócone do Cracovii a "502" wydłużone do os. Podwawelskiego, nawet były już tabliczki tamże lecz się wycofano w ostatniej chwili).
Ja trochę też zastanawiałem się, czy Salwator nie potrzebowałby połączenia wzdłuż Alej. Wtedy może... "307" do Salwatora? Wydaje mi się, że linia nie musi koniecznie kończyć na os. Podwawelskim. A tak udałoby się zmieścić w tej samej liczbie brygad. Tylko głośno myślę
Co do przystanku "Plac na Stawach", może na stałe mógłby tam też przejeżdżać "109"? Zamiast robić rundkę przez Jubilat?