To uderzcie z propozycją połączenia "100"/"101" w jedną linię do ZTP a być może pomysł im się spodoba.Kaszmir pisze: ↑18 mar 2022, 16:49 I kolejna zaleta - można by użyć linii do podjeżdżania z Salwatora w kier. Zielińskiego. Wtedy wjazd kieszeniowy to ok. pięć minut, więc nie aż tak źle. Teraz "100/101" ma 2-3 minuty postoju na Kopcu, więc obecnie wychodzi 7-8 minut, trochę za dużo. Do tego wyszukiwarki pewnie podpowiadają przesiadkę na Malczewskiego.
Numeracja linii
Re: Numeracja linii
Re: Numeracja linii
Jesteś pewny, że "424", "469" czy "413" to linie szczytowe?
Zapisałem. Może warto byłoby oznaczyć jednokierunkowo: "100" (w jedną stronę) i "400" (powrotnie), by nie mieszały się na odcinku do Kopca. Podobnie jak oznaczono "151" i "451".
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
Można ten problem wielu przystanków na Kurdwanowie łatwo rozwiązać - linię 50 rozdzielić na dwie linie np. 15 i 25. Ludzie się nie pomylą, które 50 gdzie jedzie.
Kontynuacja dyskusji z tematu o układzie linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej - post jest odpowiedzią na ten - viewtopic.php?t=1391&start=30#p22477 - mod. Z.
Kontynuacja dyskusji z tematu o układzie linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej - post jest odpowiedzią na ten - viewtopic.php?t=1391&start=30#p22477 - mod. Z.
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
Może najwyższy czas zrobić porządek i skończyć z tymi 5x. Zrobić normalna numeracje.
-
- Ekspert
- Posty: 1805
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
Po co zmieniać coś co jest od lat i dobrze działa? Jak dla mnie zamienienie "50" na dwie linie, w tym na "15" jest głupie, bo nie pasuje ta linia w tamtym rejonie, a dodatkowo ludzie będą musieli się od nowa uczyć numerów.
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
A 50 pasuje jak......Scania_9640 pisze: ↑28 kwie 2022, 16:24 Po co zmieniać coś co jest od lat i dobrze działa? Jak dla mnie zamienienie "50" na dwie linie, w tym na "15" jest głupie, bo nie pasuje ta linia w tamtym rejonie, a dodatkowo ludzie będą musieli się od nowa uczyć numerów.
-
- Specjalista
- Posty: 216
- Rejestracja: 19 maja 2020, 9:03
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
I od razu po rozdzieleniu na 2 linie cięcia na tej krótszej do Kurdwanowa... Najpierw w niedzielę przestaje jeździć potem w sobotę...potem robi się szczytówką... No i będzie dokładnie tak z 50tką jak się stało się z 4ką...
-
- Ekspert
- Posty: 1805
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
-
- Ekspert
- Posty: 781
- Rejestracja: 17 lut 2020, 18:39
- Lokalizacja: Zielonki
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
I nawet jeśli już wydzielać warianty jako osobną linię, to dlaczego nie skorzystać z zakresu "4x", tylko na siłę robić "15" i "25", względnie "7" i "15"?
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
Rzucilem 15 i 25, bo to wolne dolne numery i końcówki mogłyby sugerować podobne trasy. 15 moze kursowac KG-Borek, a skrocone kursy jako 25. Dla osoby spoza srodowiska mkm zakres 4x nie znaczy nic, typowy pasażer ma to tak szczerze gdzieś.
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
No właśnie też nie wiem. Jakby kwestia numerku była najważniejszym problemem krakowskiej komunikacji
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
Serio chcecie rozdzielać jedną linię na dwie? Przecież to zachęta do cięć oraz do popsucia koordynacji. Przykładów było już wiele, a najlepszym jest remontowy rozkład "168" które będzie jechać stadnie ze "138".
Jednak jak już chcecie rozdzielać "50" na dwie, to... trzeba być konsekwentnym i tak samo rozdzielić poniższe linie
"43" - warianty "3" do DT
"41" - warianty "21" do Kopca Wandy
"423" - warianty "123" przez Zaj. Płaszów
"425" - warianty "125" przez Nad Drwiną
"442" - warianty "142" do Cm. Batowice
"463" - warianty "163" przez Kombinat
"465" - warianty "165" do Swoszowic
"483" - warianty "183" do Wydz. Farmaceutycznego
A jeszcze są aglo (tu to pewnie by doszło z kilkadziesiąt linii ), i kursy zjazdowe. Tylko czy na pewno krakowska km dzięki temu stanie się lepsza?
Jednak jak już chcecie rozdzielać "50" na dwie, to... trzeba być konsekwentnym i tak samo rozdzielić poniższe linie
"43" - warianty "3" do DT
"41" - warianty "21" do Kopca Wandy
"423" - warianty "123" przez Zaj. Płaszów
"425" - warianty "125" przez Nad Drwiną
"442" - warianty "142" do Cm. Batowice
"463" - warianty "163" przez Kombinat
"465" - warianty "165" do Swoszowic
"483" - warianty "183" do Wydz. Farmaceutycznego
A jeszcze są aglo (tu to pewnie by doszło z kilkadziesiąt linii ), i kursy zjazdowe. Tylko czy na pewno krakowska km dzięki temu stanie się lepsza?
Re: Układ linii po otwarciu Trasy Łagiewnickiej
Ale z drugiej strony mamy 105/405, 122/422, 169/469, 182/482 i bądź tu człowieku mądry...
To jest panie km w Krakowie, tego nie ogarniesz rozumem
To jest panie km w Krakowie, tego nie ogarniesz rozumem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 11 gości