Tak dokładnie
Szkoda że jest taki mały. Przy generalnym remoncie okolicy można było pomyśleć o większym parkingu, miejsca jest w okolicy dość.
Tak dokładnie
Tak naprawdę przy przebudowie Igołomskiej, można było się od razu pokusić o wydłużenie torowiska do krzyżówki Igołomska/Wyciąska/Jeziorko/Wiatra, masa miejsca na inwestycję, a wizja linii tramwajowej mogłaby ożywić rejon w kontekście deweloperki.
Może oczywiste pytanie, lecz czy autobusy miejskie nie mogą wjeżdżać na drogi ekspresowe? Pytam, bo odpowiedź na tę interpelację (z 2016) brzmiała wg mnie, że mogą: https://www.sejm.gov.pl/sejm8.nsf/Inter ... y=4FAECB06anty_wiedenczyk pisze: ↑16 lis 2023, 21:01Gdyby zamiast Ujastek Mogilski była droga ekspresowa to raczej niemożliwe byłoby puszczenie po niej autobusu MPK.
Wtedy omijałaby Pleszów - główny węzeł przesiadkowy. No i trochę naokoło
Słuszna uwaga, natomiast ja założyłem dwie rzeczy:
A także rozważano skrócenie przy okazji dyskusji o wydłużeniu linii do Ispiny trzy lata temu (tu było o tym trochę więcej). Wychodzi na to, że zrezygnowano ze zmian.
Myślę że trochę zapał mieszkańców Ispiny ostudziła linia A7, jeśli uda się uruchomić linię Proszowice - Kraków to powinien być jeszcze mniejszy.Kaszmir pisze: ↑19 lis 2023, 11:16 A także rozważano skrócenie przy okazji dyskusji o wydłużeniu linii do Ispiny trzy lata temu (tu było o tym trochę więcej). Wychodzi na to, że zrezygnowano ze zmian.
A co w przypadku awarii na torowisku? Odcinek dość spory względem całego Krakowa, nie ma jak zorganizować na szybko komunikacji zastępczej. Już teraz trasa Kopiec Wandy-Pleszów to dość spora odległość jak na warunki krakowskie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 1 gość