Adrian14 pisze: ↑19 lis 2021, 12:02A mam pytanie. Ten remont pod Bagatelą to od Garbarska x Basztowa czy Garbarska x Karmelicka?
Odcinek w stronę Basztowej był przebudowany parę lat temu, dlatego obstawiamy Karmelicką.
GoMeZz391 pisze: ↑20 lis 2021, 9:53To robimy wielki powrót linii 23
Dlatego właśnie proponujemy "11/23" z Czerwonych Maków przez TŁ, na razie do Małego Płaszowa - a bo dobudowaniu łącznika wyśle się ją w kier. Prokocimia / Bieżanowa
GoMeZz391 pisze: ↑20 lis 2021, 9:53Więc, za nim zacznie się przebudowa, nadejdzie rok wyborczy i cyk kiełbasa wyborcza w postaci darmowej 704 i 713 i jazda na sardynkę z dopychaniem, aby zamknąć drzwi
sorig ma słuszność - pewnie zrobią przejazdówkę. Tramwajów nie będzie tylko przez parę dni, na czas montażu
sorig pisze: ↑19 lis 2021, 12:49Ciekawe którą linię skrócą do Prokocimia albo w ogóle wywalą z Bieżanowa ze względu na brak miejsca na pętli. Stawiam że "23" będzie kończyć w Prokocimiu, albo skrócą tam "49".
Planuje się tramwaj na Rżąkę, więc docelowo i tak przyda się więcej linii jadących w kier. Prokocimia Szpitala. A do tego czasu - wg mnie nie za bardzo są kandydaci by skracać do N. Bieżanowa. "3", "13" łączą z centrum, jadąc jednak różnymi ciągami. "11/23" się zdecydowanie przyda by zapewnić relację obecnie obsługiwaną przez "204/244". "9" jedzie do r. Mogilskiego i Huty. Zostaje faktycznie "49", tylko ono zostało uruchomione by w dużej mierze wzmocnić "9" do Prokocimia Szpitala gdzie były spore potoki - skrócenie jej do Prokocimia mogłoby zniweczyć sens linii. Wg mnie raczej wtedy i tak wszystko pojechałoby do N. Bieżanowa. Podobnie teraz, po otwarciu TŁ planuje się po prostu skierować czwartą linię tramwajową do Borku Fałęckiego, bez usuwania obecnych połączeń. Raczej tramwaj zastąpi jakieś autobusy, nie inne tramwaje