28.09.2020
: 28 wrz 2020, 8:12
Oprócz Lajkonika z Huty (#HY840) mamy na "13" NGT8 z Podgórza #RY 820. :]
Tylko to błąd systemu, bo ten NGT8 jest na 18... Mapa dzisiaj świruje, tak jak z Lajkonikiem na 10...kucyk pisze: 28 wrz 2020, 8:12 Oprócz Lajkonika z Huty (#HY840) mamy na "13" NGT8 z Podgórza #RY 820. :]
To prawda. Ale juź E1+C3 #HW140 - HB540 nie widzę dwukrotnie a ten skład widzę na "14".Krakowianin pisze: Tylko to błąd systemu, bo ten NGT8 jest na 18... Mapa dzisiaj świruje, tak jak z Lajkonikiem na 10...
Najlepiej sprawdzić wszystko osobiściekucyk pisze: 28 wrz 2020, 8:25To prawda. Ale juź E1+C3 #HW140 - HB540 nie widzę dwukrotnie a ten skład widzę na "14".Krakowianin pisze: Tylko to błąd systemu, bo ten NGT8 jest na 18... Mapa dzisiaj świruje, tak jak z Lajkonikiem na 10...
Tyle, że coś mało składów E1-C3 na" 9".![]()
Się zastanawiam, z której zajezdni, bo chyba jeżdżą same bez GPS (żaden się nie wyświetla). Kiedyś było bodajże 1×Płaszów, 2×Wola i reszta Bieńczyce.Krakowianin pisze: 28 wrz 2020, 8:32Najlepiej sprawdzić wszystko osobiściekucyk pisze: 28 wrz 2020, 8:25To prawda. Ale juź E1+C3 #HW140 - HB540 nie widzę dwukrotnie a ten skład widzę na "14".Krakowianin pisze: Tylko to błąd systemu, bo ten NGT8 jest na 18... Mapa dzisiaj świruje, tak jak z Lajkonikiem na 10...
Tyle, że coś mało składów E1-C3 na" 9".![]()
Na "511" przeguby kursują.
Wygląda na to że zapomniano dopisać te linie, bo klikając w przystanki w ogóle się "511" nie wyświetla.Jamnik pisze: 28 wrz 2020, 8:45 Się zastanawiam, z której zajezdni, bo chyba jeżdżą same bez GPS (żaden się nie wyświetla). Kiedyś było bodajże 1×Płaszów, 2×Wola i reszta Bieńczyce.
Z pary "11/17" zdecydowanie lepiej żeby linia całodzienna miała tabor niskowejściowy, więc całkiem ok rozwiązanie.Kitek pisze: 28 wrz 2020, 13:37 Widzę, że degradacja taborowa na "17" postępuje w zastraszającym tempie. Dziś rano był #301 (czyli widać, że zakaz taborowy dla GT8S w Tunelu był ściemą). Niedługo się dowiemy, że można ją skrócić do Łagiewnik...
Decyzja ta bardzo cieszy, nareszcie udało się przywrócić wszystkie te wozy do pełnej sprawności, co do tej pory się nie zdarzało (zawsze przynajmniej jeden wóz miał dłuższą awarię). Tym sposobem na "5" widzimy dziś tylko jednego EU8N, co również jest dosyć ciekawym zjawiskiem.impuls pisze: 28 wrz 2020, 14:34 Mamy wszystkie sześć N8C po modernizacji na linii "5". Rzadki to widok.
Nie nazwałbym tego degradacją taborową. Po prostu na liniach obsługiwanych przez tabor GT8x może czasem pojawić się GT8S. Jest to całkiem normalne i nie wiem, czemu pod tym względem "17" miałaby mieć przewagę nad "1", "6", "11", "12" czy "20". Oczywiście lepiej byłoby, gdyby tramwaje sprzed modernizacji skierować na jedną linię, np. "12" (jak było bodajże kilka tygodni temu), jednak nie ma to tak naprawdę większego znaczenia. I tak za kilka miesięcy prawdopodobnie żaden z nich nie będzie już kursował pod obecną postacią. Co do zakazu taborowego w tunelu również mnie to zdziwiło - do tej pory niezmodernizowane GT8S były w tej kwestii traktowane podobnie jak 105Na czy E1 (czyli całkowity zakaz).Kitek pisze: 28 wrz 2020, 13:37 Widzę, że degradacja taborowa na "17" postępuje w zastraszającym tempie. Dziś rano był #301 (czyli widać, że zakaz taborowy dla GT8S w Tunelu był ściemą). Niedługo się dowiemy, że można ją skrócić do Łagiewnik...
Nie, do tej pory GT8S miały wjazd warunkowy - czyli generalnie nie powinny się tam pojawiać, jednak zdarzały się przypadki, nawet liniowe. Tu na dowód - zdjęcie GT8S na "19", Politechnika:Bayer2003 pisze: 28 wrz 2020, 15:25Co do zakazu taborowego w tunelu również mnie to zdziwiło - do tej pory niezmodernizowane GT8S były w tej kwestii traktowane podobnie jak 105Na czy E1 (czyli całkowity zakaz).
Na szczyt popołudniowy już #301 nie wyjechał. Masz rację, niestety na "11" jeszcze pojawiają się Konstale (liczę, że niedługo znikną z tej linii).Dragon pisze: 28 wrz 2020, 14:39Z pary "11/17" zdecydowanie lepiej żeby linia całodzienna miała tabor niskowejściowy, więc całkiem ok rozwiązanie.
Teraz na "21" są 2 wagony EU8N i 1 wagon N8S, więc widać, że te bez modernizacji miewają częste awarie.Bayer2003 pisze: 28 wrz 2020, 15:25 Decyzja ta bardzo cieszy, nareszcie udało się przywrócić wszystkie te wozy do pełnej sprawności, co do tej pory się nie zdarzało (zawsze przynajmniej jeden wóz miał dłuższą awarię). Tym sposobem na "5" widzimy dziś tylko jednego EU8N, co również jest dosyć ciekawym zjawiskiem.
Ale mnie interesuje sytuacja obecna a nie za kilka miesięcy. Popieram natomiast skierowanie niezmodernizowanych wagonów na jedną linię.Bayer2003 pisze: 28 wrz 2020, 15:25I tak za kilka miesięcy prawdopodobnie żaden z nich nie będzie już kursował pod obecną postacią.