Strona 3 z 7

Re: Malowanie pojazdów, Księga Identyfikacji Wizualnej

: 22 sty 2021, 10:05
autor: MichalTyniec
A ogólnie we wszystkich pojazdach mają zmieniać piktogramy i numery taborowe bez względu na to czy w maju je wycofają po dostawie elektryków?

Re: Malowanie pojazdów, Księga Identyfikacji Wizualnej

: 25 sty 2021, 21:13
autor: pasazer_mobilisu
Niestety "Księga" nie opisuje wymaganej trwałości nowych naklejek:
Obrazek
Ktoś widział więcej pojazdów, gdzie wyglądają tak słabo?

Re: Malowanie pojazdów, Księga Identyfikacji Wizualnej

: 25 sty 2021, 21:19
autor: Jamnik
pasazer_mobilisu pisze: 25 sty 2021, 21:14 Ktoś widział więcej pojazdów, gdzie wyglądają tak słabo?
Ogólnie widziałem to tylko na kilku(nastu) C2 z Bieńczyc. Dziwne.
W środku te nowe naklejki też wyglądają kiepsko. Po prostu się odklejają i wygląda to paskudnie. Nawet w HY855 w dniu debiutu były tzw. ośle uszy...

Re: Malowanie pojazdów, Księga Identyfikacji Wizualnej

: 06 lut 2021, 11:03
autor: Jamnik
BU901 jest pierwszym "mleczakiem", jakiego widzę, który ma nowe piktogramy i numery.

Re: Malowanie pojazdów, Księga Identyfikacji Wizualnej

: 20 lut 2021, 16:08
autor: Jamnik
Ale że na tramwajach MPK będzie zmieniało czcionkę to bym się nie spodziewał - widziałem dzisiaj "księgowe" numery na HG929. Muszę przyznać, że według mnie wyjątkowo ładnie wyglądają na Krakowiaku.

Re: Malowanie pojazdów, Księga Identyfikacji Wizualnej

: 24 lut 2021, 16:09
autor: Tramwajolog14
Jamnik pisze:Ale że na tramwajach MPK będzie zmieniało czcionkę to bym się nie spodziewał - widziałem dzisiaj "księgowe" numery na HG929. Muszę przyznać, że według mnie wyjątkowo ładnie wyglądają na Krakowiaku.
RY825 również ma księgowe numery - widziany przed chwilą na Rondzie Grzegórzeckim w kierunku Huty jako Jazda Szkoleniowa.

Re: Malowanie pojazdów, Księga Identyfikacji Wizualnej

: 24 lut 2021, 16:32
autor: Jamnik
Tramwajolog14 pisze: 24 lut 2021, 16:09RY825 również ma księgowe numery - widziany przed chwilą na Rondzie Grzegórzeckim w kierunku Huty jako Jazda Szkoleniowa.
RY822 także.

Re: Malowanie pojazdów, Księga Identyfikacji Wizualnej

: 24 lut 2021, 22:26
autor: yosujiro
A ja zastanawiam się nad jakością nalepek używanych przez MPK. Wczoraj widziałem #BU851, w którym herb nie był już nawet wyblakły. To był już tylko biały kształt... A przecież akcja klejenia starszych wozów dopiero co się zaczęła...

Re: Malowanie pojazdów, Księga Identyfikacji Wizualnej

: 25 lut 2021, 0:16
autor: Jamnik
yosujiro pisze: 24 lut 2021, 22:26 A ja zastanawiam się nad jakością nalepek używanych przez MPK. Wczoraj widziałem #BU851, w którym herb nie był już nawet wyblakły. To był już tylko biały kształt... A przecież akcja klejenia starszych wozów dopiero co się zaczęła...
A te nowe piktogramy w środku też już się odklejają...

Re: Malowanie pojazdów, Księga Identyfikacji Wizualnej

: 25 lut 2021, 17:01
autor: krakus
Operacja zmiany numerów czcionek na tramwajach ruszyła na dobre. Z moich obserwacji na chwilę obecną:
#127-527.
#234-233-206.
#329.
#420.
#627.
#801,822.
#901,929.

Re: Malowanie pojazdów, Księga Identyfikacji Wizualnej

: 25 lut 2021, 18:24
autor: Jamnik
krakus pisze: 25 lut 2021, 17:01 #127-527.
#234-233-206.
Konstale i Wiedeńce też? :shock:
No nieźle.

Re: Malowanie pojazdów, Księga Identyfikacji Wizualnej

: 26 lut 2021, 14:57
autor: Jamnik
BR737 ma nowe piktogramy i numery :shock:
Wczoraj jeszcze nie miał. Pytanie tylko, czy zostanie czy i tak go wycofają. Pamiętam cały czas, jak Vero na chwilę przed wycofaniem dostały nowe numery.

Re: Malowanie pojazdów, Księga Identyfikacji Wizualnej

: 26 lut 2021, 15:35
autor: Jamnik
Jamnik pisze: 26 lut 2021, 14:57 BR737 ma nowe piktogramy i numery :shock:
BR741 też (osobny post, bo skończyła się już możliwość edycji).

Re: Malowanie pojazdów, Księga Identyfikacji Wizualnej

: 27 lut 2021, 9:01
autor: pasazer_mobilisu
Naklejki drogie nie są, więc nie żadna strata. Nie wiadomo kiedy najstarsze Solarisy przestaną jeździć, a czas na wprowadzenie nowych oznaczeń wizualnych jest chyba ograniczony?

Re: Malowanie pojazdów, Księga Identyfikacji Wizualnej

: 27 lut 2021, 9:22
autor: Jamnik
Akurat "błękitki" najstarsze nie są i nadal podtrzymuję, że wymianę powinno się zacząć od SU 12 z 2008 r. Tym bardziej, że zazwyczaj krótkie wozy są w gorszym stanie niż przegubowce i tak jest też w tym przypadku.
Ciężko jednak przewidzieć jaką decyzję podejmie MPK.