Prądnik Czerwony i batowickie linie "2x0"
Re: Prądnik Czerwony i batowickie linie "2x0"
Cmentarz Prądnik Czerwony Wschód to chyba najdłuższa nazwa w KMK. Ciekawe jak to będzie wyglądało na wyświetlaczach.
-
- Ekspert
- Posty: 1817
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Prądnik Czerwony i batowickie linie "2x0"
Nie zapomnij, że jeszcze musi się zmieścić (nż), bo taki jest status tego przystanku
Ale BTW najdłuższa nazwa jest chyba w aglo "Dąbrowa Szlachecka Krzemiennik" a musi się zmieścić nawet na wyświetlaczu kierunkowym 239
Re: Prądnik Czerwony i batowickie linie "2x0"
Świątniki Górne Urząd Miasta i Gminy, linia 225. Pobijesz?
A co do zmiany nazwy przystanku - na wyświetlaczach powinni zastosować skróty, żeby wyglądało to tak: Cm. Prądnik Czerwony Wsch. Od razu byłoby lepiej.
Re: Prądnik Czerwony i batowickie linie "2x0"
O widzisz
Co do skrótów, to też się zgodzę, pod warunkiem, że będą one powszechnie zrozumiałe. Pamiętam jak kiedyś zrobiono kuriozalne skróty z nazwy Dworzec Główny Zachód Galeria w Jelczach gniotach.
Re: Prądnik Czerwony i batowickie linie "2x0"
Wola Radziszowska Mała Ostra Góra Na Żądanie
Linia "253" (link). Ok, zależy jak liczyć. Bez "NŻ" jest krócej, z "NŻ" tyle samo, a z "Na Żądanie" dłużej
Ja nie pamiętam. Co było?
Re: Prądnik Czerwony i batowickie linie "2x0"
Na bocznych wyświetlaczach wyświetlało się tylko pierwsze słowo w tym przypadku "Dworzec", ale było też coś takiego: "132 Nowy".
Re: Prądnik Czerwony i batowickie linie "2x0"
Tylko co w komunikacie robi linia "142", skoro nie dojedzie nawet do Czyżyn, a co dopiero na prądnicki cmentarz?
Re: Prądnik Czerwony i batowickie linie "2x0"
Drobna zmiana na "260" - pierwszy poranny kurs w kier. Pielgrzymowic, wariantowy, będzie zaczynać przystanek wcześniej - na "Powstańców Wiadukt" zamiast "Batowice Spławy". Ma to sens bo autobus pewnie i tak dotychczas przejeżdżał "na pusto" obok wspomnianego przystanku. Pewnie mało kto korzysta z tego kursu, lecz zawsze będzie łatwiej dało się go złapać - będzie teraz nawet w zasięgu pieszego dojścia z pętli na Piastów (600 m).
https://ztp.krakow.pl/transport-publicz ... y/506-2022Korekta rozkładu jazdy
od 29.12.2022
260
Szanowni Pasażerowie,
Uprzejmie informujemy, że na wniosek Gminy Michałowice, od dnia 29.12.2022 r. (czwartek) zostanie wprowadzona korekta rozkładu jazdy linii 260 zakładająca następujące zmiany:
* przesunięcie godzin odjazdów w dni powszednie:
--- z Prądnika Czerwonego z godz. 5:55 na godz. 5:40;
--- z Pielgrzymowic Pętli z godz. 6:50 na godz. 6:40;
* rozpoczęcie pierwszego kursu w kierunku Pielgrzymowic Pętli we wszystkie dni tygodnia od przystanku Powstańców Wiadukt (dotychczas rozpoczynał się na przystanku Batowice Spławy) – odjazd z tego przystanku będzie realizowany w dni powszednie o godz. 3:23 a w dni wolne o godz. 3:48;
* przesunięcie o 1 minutę wcześniej wszystkich odjazdów z przystanków na odcinku Powstańców Magazyny – Prądnik Czerwony (w kierunku Prądnika Czerwonego) w związku z korektą czasu założonego w rozkładzie jazdy na przejazd danych odcinków.
Re: Prądnik Czerwony i batowickie linie "2x0"
Od kiedy istnieje nowy wiadukt, to ten przystanek zyskał dziesiątki pasażerów w ciągu dnia. Są to osoby które dawniej musiały jechać od strony Huty do Ronda Barei. Być może warto rozważyć skierowanie którejś z linii 250, 260, 270 przez Os Piastów. Dalej przez Rondo Piastowskie, Miśnieńską na Mistrzejowice.
Re: Prądnik Czerwony i batowickie linie "2x0"
Tylko nie rozumiem jednej rzeczy. Skorygowali czas przelotu 260 skracając do 1min między Powstańców Wiadukt a Powstańców Magazyny. Natomiast linia 270 ma dalej 2min.
Re: Prądnik Czerwony i batowickie linie "2x0"
To by nie było głupie, jednak będzie wiązało się z ogromnymi opóźnieniami.Parówczak pisze: ↑27 gru 2022, 12:40 Od kiedy istnieje nowy wiadukt, to ten przystanek zyskał dziesiątki pasażerów w ciągu dnia. Są to osoby które dawniej musiały jechać od strony Huty do Ronda Barei. Być może warto rozważyć skierowanie którejś z linii 250, 260, 270 przez Os Piastów. Dalej przez Rondo Piastowskie, Miśnieńską na Mistrzejowice.
Re: Prądnik Czerwony i batowickie linie "2x0"
Do tego dotychczasowi pasażerowie "250/260/270" wracając z miasta nie mieliby ich w jednym miejscu, tylko musieliby "wybierać" czy jechać na Prądnik Czerwony, czy na Piastów.
Tak czy owak z ew. przenosinami warto wg mnie poczekać do otwarcia tramwaju przez Meissnera.
Re: Prądnik Czerwony i batowickie linie "2x0"
https://ztp.krakow.pl/transport-publicz ... y/264-2023Zmiany w funkcjonowaniu przystanków Cmentarz Prądnik Czerwony
od 24.06.2023
405, 442
Szanowni Pasażerowie,
Uprzejmie informujemy, że od dnia 24.06.2023 r. (sobota) zostanie wprowadzona następująca zmiana zasad obsługi przystanków o nazwie Cmentarz Prądnik Czerwony dla linii 405 i 442:
* dotychczasowy przystanek końcowy Cmentarz Prądnik Czerwony 02 (w zatoce na ul. Powstańców, w kierunku ul. Piasta Kołodzieja) będzie przystankiem przelotowym w kierunku pętli Cmentarz Prądnik Czerwony;
* przystankiem końcowym będzie Cmentarz Prądnik Czerwony 03 (zlokalizowany na pętli).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości