Pewnie część pasażerów przeszła do "5". Ja miałem podobnie gdy mieszkałem na Wzgórzach - był okres, gdy "5" jeździła co 10 minut (2003-2004) i wtedy z "4" przestałem prawie korzystać.
30 osób to zmieściłoby się do Vero
Pewnie część pasażerów przeszła do "5". Ja miałem podobnie gdy mieszkałem na Wzgórzach - był okres, gdy "5" jeździła co 10 minut (2003-2004) i wtedy z "4" przestałem prawie korzystać.
30 osób to zmieściłoby się do Vero
To jest tabor sugerowany.Zieleńczanin pisze: ↑24 paź 2020, 23:20 - "3" ma 3 rodzaje taboru, nie mówiąc o tym że na Krowodrzę to ona pełna na pewno nie jeździ, a Ty jej dajesz sepsy.
Gdzieś te uffoki powinny być, więc może to być linia "12".Zieleńczanin pisze: ↑24 paź 2020, 23:20 - uffoki na "4" - pasażerowie Ci podziękują... również za brak "44" będą wdzięczni.
Przecież te nowe linie też zapewniają relację, a nawet wiecej relacji niż jedna "52".Zieleńczanin pisze: ↑24 paź 2020, 23:20 - "10" "12" "15" - jak można puścić bezsensowną linię z Maków na Pleszów i drugą z Kącika na Piastów, jednocześnie zostawiając "52" (niedawno z f~5!) z marnym f~15 w Wiedniach?! Nie widzę żadnych zalet tego układu, a sporo wad.
Przecież znika linia "17", "50" nie wraca do kursowania co 5 min, stąd większa f dla 19.Zieleńczanin pisze: ↑24 paź 2020, 23:20 - "19" - nie słyszałem o przepełnieniach w niej. Nawet jeśli są, to zwiększasz jej zdolność przewozową w szczycie 2,5-krotnie. Skąd kasa na to?
Może mieć nawet numer 5653 co to za znaczenie dla pasazera?
Moim niedopatrzeniem jest to, że "14" powinna być co 15min w dni powszednie.
Nie przesadzaj, potoki się rozłożą na inne linie, uznajesz, że wszyscy jada z CK prosto na Piastów.. pasażerowie mają wiele celów przesiadkowych np. Łagiewniki, Rondo Grunwaldzkie itd. I zapominasz, że na Makach w stronę Huty jest również linia "10".Zieleńczanin pisze: ↑24 paź 2020, 23:20 Na tą "12" to już by się bardziej nadały 9-członowe CAF-y Urbos 3, takie jak w Budapeszcie. Ewentualnie składy 4x105Na lub NGT8+NGT6.
Mogli zacząć dojeżdżać też "1" z przesiadką na "52". Do 1O czy na Mogilską niemal zawsze szybciej, chyba że zaraz jest "4", a "1" i "5" uciekły sprzed nosa, a i wtedy może być szybciej z przesiadką.
No właśnie - zamiast "15" CK - Pleszów i "52" Piastów - Maki rozwalasz ten układ na 3 potworki, co daje:
Mimo wszystko, 24/h na Borek to za dużo.
Dla stałego nie ma. Dla okazjonalnego jak najbardziej.
A na Piastów jest coś w stronę południa poza "12"? Obcinasz tym ludziom 2/3 kursów w porównaniu do niedawnego układu.
Piastów zamiast "52" ma "12" i "15" czyli w dzień powszedni liczba kursów zachowana, a w weekend nawet lepiej.Zieleńczanin pisze: ↑25 paź 2020, 19:19 A na Piastów jest coś w stronę południa poza "12"? Obcinasz tym ludziom 2/3 kursów w porównaniu do niedawnego układu.
"8" i "13".. a co innego byś zrobił w tymi liniami? Na siłę zrobił z nich jedną linię co 3 min?
Mówiłem, że tabor jest sugerowany, jeśli jest to za duże, to można dać mniejszy.
Nie upieram się, może też zostać obecny układ z 16 i 21.
W porządku, linia "2" może kończyć w Łagiewnikach.
Jak jestem turystą w innym to włączam jakdojade (lub cos w tym stylu) lub googlemaps i z papierowego rozkładu jazdy szukam nazwy przystanku, więc numer linii mnie nie obchodzi.
No to chyba po prostu wymienię końcówki 10 i 15, łącząc jedną z nich z powrotem w obecne 52.Zieleńczanin pisze: ↑25 paź 2020, 19:19 No właśnie - zamiast "15" CK - Pleszów i "52" Piastów - Maki rozwalasz ten układ na 3 potworki, co daje:
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości