Kaszmir pisze: ↑25 paź 2020, 13:46
Pewnie część pasażerów przeszła do "5". Ja miałem podobnie gdy mieszkałem na Wzgórzach - był okres, gdy "5" jeździła co 10 minut (2003-2004) i wtedy z "4" przestałem prawie korzystać.
Mogli zacząć dojeżdżać też "1" z przesiadką na "52". Do 1O czy na Mogilską niemal zawsze szybciej, chyba że zaraz jest "4", a "1" i "5" uciekły sprzed nosa, a i wtedy może być szybciej z przesiadką.
mkm3 pisze: ↑25 paź 2020, 15:27
Przecież te nowe linie też zapewniają relację, a nawet wiecej relacji niż jedna "52".
No właśnie - zamiast "15" CK - Pleszów i "52" Piastów - Maki rozwalasz ten układ na 3 potworki, co daje:
- Makom - absolutnie nic nie daje, ale za to może rozbić synchronizację "10+12". Szczególnie jeśli któraś tych linii się będzie spóźniała (bardzo realne);
- Pleszowowi - nic. Ale za to daje bardzo długą "10" na malutką pętlę na Makach (niech żyje punktualność!);
- Osiedlu Piastów - dojazd na Bagatelę, w zamian dwukrotnie rzadszy dojazd na Bagatelę.
mkm3 pisze: ↑25 paź 2020, 15:27
Przecież znika linia "17", "50" nie wraca do kursowania co 5 min, stąd większa f dla 19.
Mimo wszystko, 24/h na Borek to za dużo.
mkm3 pisze: ↑25 paź 2020, 15:27
Może mieć nawet numer 5653 co to za znaczenie dla pasazera?
Dla stałego nie ma. Dla okazjonalnego jak najbardziej.
Przykładowo jesteś turystą i jedziesz z Zabłocia na Cystersów. Masz dwie linie do wyboru, łatwiej Ci zapamiętać numery "9" i "49" czy "9" i "23"? To raz, a dwa po coś ten przedział "4x" jest.
mkm3 pisze: ↑25 paź 2020, 15:27
Nie przesadzaj, potoki się rozłożą na inne linie, uznajesz, że wszyscy jada z CK prosto na Piastów.. pasażerowie mają wiele celów przesiadkowych np. Łagiewniki, Rondo Grunwaldzkie itd. I zapominasz, że na Makach w stronę Huty jest również linia "10".
A na Piastów jest coś w stronę południa poza "12"? Obcinasz tym ludziom 2/3 kursów w porównaniu do niedawnego układu.
No i dalej nie odniosłeś się do moich pytań o "8" i "13", linie huckie i o "18".