Krakowska, Starowiślna
Krakowska, Starowiślna
Podpinam pod temat remontu Krakowskiej. W marcu przeprowadzone zostaną prace przy węźle św. Gertrudy, na szczęście nie będzie dodatkowych zmian tras dla tramwajów.
https://lovekrakow.pl/aktualnosci/kolej ... 34293.html
https://lovekrakow.pl/aktualnosci/kolej ... 34293.html
Re: Krakowska, Starowiślna
Kraków. Remont Bieżanowskiej, przebudowa torowiska w centrum. Będą kolejne utrudnienia
https://dziennikpolski24.pl/krakow-remo ... 4-14800234
https://dziennikpolski24.pl/krakow-remo ... 4-14800234
Czyli jest szansa, że na Wielkanoc otworzą odcinek Dietla - Wawel - św. Gertrudy i linia "18" wróci na swoją trasę. Pytanie, czy cokolwiek jeszcze pojedzie tym odcinkiem - dla "8" i "13" byłoby to teraz krążenie, a "10" jest zawieszona.Jednocześnie prowadzone są negocjacje z wykonawcą przebudowy ul. Krakowskiej, by już w okresie wielkanocnym uruchomić komunikację na odcinku Dietla-Stradomska - informują w Zarządzie Dróg Miasta Krakowa.
-
- Pomiarowiec
- Posty: 312
- Rejestracja: 17 lut 2020, 19:47
Re: Krakowska, Starowiślna
Moim zdaniem linia "52" powinna tamtędy pojechać i wrócić do f~5.
-
- Pomiarowiec
- Posty: 286
- Rejestracja: 17 lut 2020, 20:08
Re: Krakowska, Starowiślna
Nie lepiej reaktywować 6 i 10? Jakie byłyby tego koszta? W przypadku przywrócenia 6 i 10, możemy przywrócić częstotliwość kursowania co 5 minut w godzinach szczytu 52
Re: Krakowska, Starowiślna
A co ma wspólnego jedno z drugim…?Krakowianin pisze: ↑21 lut 2020, 17:47W przypadku przywrócenia 6 i 10, możemy przywrócić częstotliwość kursowania co 5 minut w godzinach szczytu 52
Re: Krakowska, Starowiślna
Z Bieżanowa jest "3" do Poczty, więc "13" mogłaby trafić z powrotem na Stradom (choć racja, strasznie naokoło). Może tutaj trafi nowa linia szczytowa jadąca Kapelanką o której wspominał dyrektor Franek
Linia "52" co 5 minut w szczycie to komunikacyjna racja stanu!
-
- Pomiarowiec
- Posty: 312
- Rejestracja: 17 lut 2020, 19:47
Re: Krakowska, Starowiślna
Pytanie tylko czy taka linia miałaby trafić do Borku czy Łagiewnik? Bo jak rozumiem na pętli Czerwone Maki nie ma miejsca na kolejne linie.
-
- Ekspert
- Posty: 781
- Rejestracja: 17 lut 2020, 18:39
- Lokalizacja: Zielonki
Re: Krakowska, Starowiślna
Potnie się na stałe "18" i miejsce się znajdzie...
-
- Pomiarowiec
- Posty: 124
- Rejestracja: 17 lut 2020, 18:56
Re: Krakowska, Starowiślna
No to rozumiem, że wysyłamy tam Krakowiaki
Re: Krakowska, Starowiślna
"18" wróci do dawnej częstotliwości, bardziej się obawiam o szczytowe wzmocnienia "52"
Re: Krakowska, Starowiślna
Nie ma szans na wielkanoc:
https://lovekrakow.pl/aktualnosci/remon ... 34456.html
To jeszcze wstępnie. Wcale się nie zdziwię jeśli otworzą np. w czerwcu.Wstępnie powrót tramwajów na Stradom planowany jest pod koniec kwietnia – przyznaje Magdalena Wasiak, rzeczniczka prasowa ZDMK.
Re: Krakowska, Starowiślna
Każdy miesiąc to oszczędności dla budżetu i pretekst, by "52" jeździło rzadziej w szczycie. Nie dziwmy się, że nikomu się nie spieszy z zakończeniem remontu.
Re: Krakowska, Starowiślna
Skończą akurat na wakacje i "52" dalej będzie ograniczone kolejne 3 miesiące...
Re: Krakowska, Starowiślna
Teorie spiskowe, jakoby przebudowa Krakowskiej była przeciągana ze względu na chęć oszczędności dla zbiorkomu, wrzuciłbym między bajki.
Obecnie — ze względu na wycięcie relacji skrętnych na Stradomiu — niezawodność sieci tramwajowej jest dosyć przeciętna (na pewno jest lepiej do tego, co było przed otwarciem Dietla). Wystarczy spektakularne wykolejenie na węźle Starowiślna i jest już problem z obsługą czegokolwiek. No i układ z okrojoną „1” i „18” oraz z liniami „71” i „78” wcale nie jest szczęśliwy, w tym dla samego ZTP.
Poza tym, ZTP nie jest inwestorem zadania, więc jak miałby wpływać na przedłużanie inwestycji? Podrzucać na budowę kolejne zabytkowe piwnice?
Obecnie — ze względu na wycięcie relacji skrętnych na Stradomiu — niezawodność sieci tramwajowej jest dosyć przeciętna (na pewno jest lepiej do tego, co było przed otwarciem Dietla). Wystarczy spektakularne wykolejenie na węźle Starowiślna i jest już problem z obsługą czegokolwiek. No i układ z okrojoną „1” i „18” oraz z liniami „71” i „78” wcale nie jest szczęśliwy, w tym dla samego ZTP.
Poza tym, ZTP nie jest inwestorem zadania, więc jak miałby wpływać na przedłużanie inwestycji? Podrzucać na budowę kolejne zabytkowe piwnice?
Re: Krakowska, Starowiślna
Nie mówię ze ZTP macza w tym palce, ale na pewno zaciera ręce z zadowoleniem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości