Re: Kocmyrzów-Luborzyca, Słomniki
: 01 lut 2023, 21:09
W ogóle nie rozumiem czemu większość tych linii w weekendy nie jeździ 9-15.
www.forum.pkk.net.pl
https://forum.pkk.net.pl/
Bez przesady, tor wąski JKD był w takim stanie technicznym że jego rozbiórka była najlepszym wyjściem. A gdyby miał służyć komunikacji publicznej musiałby być wybudowany od podstaw i w zupełnie innym przebiegu niż był co zupełnie mijałoby się z celem.tomaszep42 pisze: ↑16 lut 2023, 17:32 Ech...aż żal że zlikwidowano ... tor wąski dalej do Proszowic, Pińczowa, Bogorii... Piękne połączenia mogłyby być...
Na chwilę obecną nie są prowadzone żadne rozmowy w sprawie uruchomienia autobusu. Stanęło na tym, że "nie ma pieniędzy".RoversKrk97 pisze: ↑16 lut 2023, 17:03 Czy temat ewentualnego uruchomienia autobusu do Proszowic upadł? Czy dalej lobby busiarskie skutecznie torpeduje te plany?
https://kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl/o ... rca-2023-rInformujemy, iż w dniu 2 marca 2023 r. godz. 8.00 odbędzie się w Urzędzie Gminy Kocmyrzów-Luborzyca /II piętro, sala obrad/ wspólne posiedzenie Komisji Ładu, Porządku Publicznego i Ochrony Środowiska oraz Komisji Planowania i Inicjatyw Społecznych.
Inwestycja stety/niestety skrajnie nierealna. A przedłużenie do Proszowic zwłaszcza.kot_feliks pisze: ↑07 kwie 2023, 12:18 Czy powstanie tramwaj do Kocmyrzowa?
https://krakow.naszemiasto.pl/tramwaj-z ... bZEHzB-jcI
Mogłaby to być dobra okazja do zbudowania tam (np. w rejonie skrzyżowania Kocmyrzowskiej z Morcinka) porządnej pętli i konkretnego P+R, coś jak na Górce Narodowej. Wkoło dzisiejszej pętli jest raczej ciasno i ciężko o rozbudowę.RoversKrk97 pisze: ↑07 kwie 2023, 15:52 Skoro w tekście jest poruszony temat ewentualnego przedłużania linii tramwajowej poza Wzgórza to czy nie lepiej puścić tramwaj na Zesławice? Osiedle to się rozrasta, nie jest już to osiedle, które jeszcze kilkanaście lat temu było słabo zurbanizowane. Przy okazji tramwaj mógłby obsłużyć Szpital Okulistyczny Ale to tylko marzenie ściętej głowy...
Moim zdaniem nie pomieścilibyśmy się, za duży ruch kolejowy, za małą przepustowość na torach mamy, zwłaszcza na LK8. Chyba, że rozbudowalibyśmy od razu wylot do czterech torów, co też uważam, że kiedyś by się przydało przynajmniej do os. Piastów lub Zastowa.
Też się tego obawiam... Zwłaszcza, że ten kierunek jest chyba najrzadziej zaludnionym ze wszystkich krakowskich wylotów, jednocześnie mając trudną topografię.
Dokładnie tak, zwłaszcza Zielonki, które patrząc na mapę wręcz proszą się o tramwaj wzdłuż Trasy Wolbromskiej...