Brzmi nienajgorzej. Przynajmniej 154 (a właściwie 420) ma szansę punktualnie odjeżdżać z Nowego Kleparza. Szkoda, że prawdopodobnie przy każdej okazji będzie zawieszane, w całości dublując 120. Dokładnie jak dzieje się to przy parze 182/482.Kaszmir pisze: ↑25 sie 2023, 8:17 Tak. ZTP wprowadzi propozycję którą zgłaszaliśmy tu na forum, czyli "120" będzie wydłużone do Nowego Kleparza (na tę chwilę aglo "220", "240", "290" niestety prawdopodobnie dalej zostają do KG). W zamian "154" zostanie skrócone tamże i zmieni numer na "420". Łącznie "120+420" zapewnią takt f15/20 z centrum do Toń.
Wydłużenie „120” i zmiana „154” w „420”
https://krabok.wordpress.com/2023/08/25 ... 154-w-420/
Tonie, Giebułtów, Pękowice, Os. Łokietka
Re: Tonie, Giebułtów, Pękowice, Os. Łokietka
-
- Znawca
- Posty: 129
- Rejestracja: 27 lip 2023, 20:58
Re: Tonie, Giebułtów, Pękowice, Os. Łokietka
Wycofanie 154 z Dworca, to zapewne robienie miejsca dla 132 na Ogrodowej?
420 ma jeździć w weekendy?
420 ma jeździć w weekendy?
Re: Tonie, Giebułtów, Pękowice, Os. Łokietka
Lepszy byłby numer 150. Wtedy by może nie zawieszali go przy każdej okazji.
-
- Ekspert
- Posty: 1817
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Tonie, Giebułtów, Pękowice, Os. Łokietka
Też, dodatkowo wtedy 154 nie miałby PKR, a z tego co wiem to na 132 mają jeździć przeguby, a nie solówki jak kiedyś.eurokierzaw pisze: ↑25 sie 2023, 10:03 Wycofanie 154 z Dworca, to zapewne robienie miejsca dla 132 na Ogrodowej?
420 ma jeździć w weekendy?
Re: Tonie, Giebułtów, Pękowice, Os. Łokietka
Też podejrzewam że będzie często zawieszany, jednak numer nie na na to wpływu. "132" przed pandemią też regularnie znikał, zresztą z nowym "132" pewnie będzie podobnie. A "420" pasuje bo w pełni pokryje się ze "120".
Mimo wszystko Tonie zyskują sporo kursów przez znaczną część roku. Gdyby nie rejony przystanków "Władysława Łokietka" i "Wybickiego" to linia pewnie w ogóle zostałaby zlikwidowana po otwarciu tramwaju. Jej utrzymanie odebrałem jako pozytywną niespodziankę.
Re: Tonie, Giebułtów, Pękowice, Os. Łokietka
Oby ta zmiana się utrzymała jeszcze przez tydzień do czasu "uprawomocnienia". Też to 120 i 420 (ex 154) uważam za pozytywną niespodziankę, ale tyle się co chwilę zmienia, że nie uwierzę, dopóki nie zobaczę.
Re: Tonie, Giebułtów, Pękowice, Os. Łokietka
Nie czaję tego wydłużenia "120" do Kleparza. W 2011 wyrzucono je stamtąd, bo dublowało tramwaj - po 12 latach nagle przestaje? Do tego, linie "2x0" zostają na Krowodrzy, więc trzeba będzie wybierać pętlę, na której nastąpi przesiadka. Na KG zwolni się trochę miejsca po "217" i "247", więc spokojnie "420" mogłoby tam kończyć. A zaoszczędzone wzkm można by przeznaczyć na inne rejony.
Re: Tonie, Giebułtów, Pękowice, Os. Łokietka
Też myślę, że 120/420 powinno wylądować na Krowodrzy Górce. Na Wybickiego przecież jest 140, które można by wzmocnić poza szczytem i w weekendy.
Re: Tonie, Giebułtów, Pękowice, Os. Łokietka
137 przecina 5 razy ten sam tramwaj. A zostaje. To co dopiero taka linia.
Re: Tonie, Giebułtów, Pękowice, Os. Łokietka
137 to taka bardziej dowozówka do tramwaju. Można wydłużyc z Krowodrzy do Azorów, zamiast tworzyć 494.
Re: Tonie, Giebułtów, Pękowice, Os. Łokietka
Utrzymanie "137" to już naprawdę istne kuriozum. Całkowite zaprzeczenie idei niedublowania tramwajów.
Re: Tonie, Giebułtów, Pękowice, Os. Łokietka
169 do Witkowic, 537 do Os. Gotyk, likwidacja 137.
-
- Ekspert
- Posty: 1817
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Tonie, Giebułtów, Pękowice, Os. Łokietka
To fakt, ale zawsze mogłyby jeździć solówki.
-
- Ekspert
- Posty: 1817
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 9 gości