Tramwaj na Meissnera - układ linii w prognozie ruchu

kot_feliks
Ekspert
Posty: 972
Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57

Tramwaj na Meissnera - układ linii w prognozie ruchu

Post autor: kot_feliks » 17 gru 2020, 14:14

Jeśli chodzi o proponowane zmiany układu tras po budowie tramwaju na Prądnik Cz., to z pomocą przychodzą założenia do prognozy ruchu w KMK z 10.2019, będące załącznikiem do PFU i dokumentacji przetargowej.

Całość dokumentacji jest dostępna tutaj: http://kzdwk.home.pl/zikit/sprawy-urzed ... wy-2iv2018

Prognozy ruchu dla KMK to załącznik nr 21 do PFU :)


A tam mamy:

W wariancie inwestycyjnym dokonano następujących zmian w układzie tras linii tramwajowych:
• Linia 12 Salwator – Zwierzyniecka – Dunajewskiego – Basztowa – Lubicz – Mogilska - Meissnera – Lublańska – Dobrego Pasterza – Mistrzejowice co 7,5 minuty;
• Linia 14 Bronowice Małe – Bronowicka – Królewska – Karmelicka – Basztowa – Lubicz – Powstania Warszawskiego – Al. Pokoju – Bieńczycka – Andersa – Mikołajczyka – Piasta Kołodzieja – Os. Piastów co 15 minut;
• Linia 15 Dworzec Towarowy – tunel – Mogilska - Meissnera – Lublańska – Dobrego Pasterza – Mistrzejowice – Jancarza – Piasta Kołodzieja – Os. Piastów (Piastów PKP) co 15 minut;
• Linia 16 Łagiewniki – Wadowicka – Kalwaryjska – Na Zjeździe – Starowiślna – Dietla – Grzegórzecka – Powstania Warszawskiego – Mogilska – Meissnera – Lublańska – Dobrego Pasterza – Jancarza – Mikołajczyka – Andersa – al. Jana Pawła II – Ptaszyckiego – Kopiec Wandy co 15 minut;
• Linia 52 Czerwone Maki – Grota-Roweckiego - Meissnera – Os. Piastów co 7,5 minuty;
• Linia 40 Bronowice – Bronowicka – Królewska – Karmelicka – Basztowa – Lubicz – Mogilska – al. Jana Pawła II – Bieńczycka – Os. Piastów co 15 minut;

124 Ugorek – Ułanów – Pilotów – Brodowicza – Lubicz – Basztowa – Dunajewskiego – Straszewskiego – Pisudskiego – Mickiewicza – Krasińskiego – Konopnickiej – Os. Podwawelskie co 20 minut
132 przez Bora-Komorowskego
152 przez Bora-Komorowskiego
147 linia dowozowa Górka Narodowa Wschód – al. 29 Listopada – Dobrego Pasterza – Powstańców – Cmentarz Batowice
182 skrócenie do trasy Os. Na Stoku – Mistrzejowice
192 przez Bora-Komorowskiego
424 likwidacja
482 likwidacja

Awatar użytkownika
Kaszmir
Administrator
Posty: 5736
Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Mistrzejowice

Post autor: Kaszmir » 17 gru 2020, 15:01

kot_feliks pisze: 17 gru 2020, 14:14Całość dokumentacji jest dostępna tutaj: http://kzdwk.home.pl/zikit/sprawy-urzed ... wy-2iv2018

Prognozy ruchu dla KMK to załącznik nr 21 do PFU :)
Który to jest plik z listy na dole? :D

kot_feliks
Ekspert
Posty: 972
Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57

Re: Mistrzejowice

Post autor: kot_feliks » 17 gru 2020, 16:08

Nie ma tego na dole :mrgreen:

Musisz znaleźć "pobier" przy "zmianie SIWZ z dn. 10.07" i tam jest ukryta cała dokumentacja - 3,5 GB ;)

prezes
Pomiarowiec
Posty: 606
Rejestracja: 25 lut 2020, 17:57

Re: Mistrzejowice

Post autor: prezes » 17 gru 2020, 17:04

kot_feliks pisze: 17 gru 2020, 14:14 • Linia 12 Salwator – Zwierzyniecka – Dunajewskiego – Basztowa – Lubicz – Mogilska - Meissnera – Lublańska – Dobrego Pasterza – Mistrzejowice co 7,5 minuty;
• Linia 14 Bronowice Małe – Bronowicka – Królewska – Karmelicka – Basztowa – Lubicz – Powstania Warszawskiego – Al. Pokoju – Bieńczycka – Andersa – Mikołajczyka – Piasta Kołodzieja – Os. Piastów co 15 minut;
• Linia 15 Dworzec Towarowy – tunel – Mogilska - Meissnera – Lublańska – Dobrego Pasterza – Mistrzejowice – Jancarza – Piasta Kołodzieja – Os. Piastów (Piastów PKP) co 15 minut;
• Linia 16 Łagiewniki – Wadowicka – Kalwaryjska – Na Zjeździe – Starowiślna – Dietla – Grzegórzecka – Powstania Warszawskiego – Mogilska – Meissnera – Lublańska – Dobrego Pasterza – Jancarza – Mikołajczyka – Andersa – al. Jana Pawła II – Ptaszyckiego – Kopiec Wandy co 15 minut;
• Linia 52 Czerwone Maki – Grota-Roweckiego - Meissnera – Os. Piastów co 7,5 minuty;
• Linia 40 Bronowice – Bronowicka – Królewska – Karmelicka – Basztowa – Lubicz – Mogilska – al. Jana Pawła II – Bieńczycka – Os. Piastów co 15 minut;

124 Ugorek – Ułanów – Pilotów – Brodowicza – Lubicz – Basztowa – Dunajewskiego – Straszewskiego – Pisudskiego – Mickiewicza – Krasińskiego – Konopnickiej – Os. Podwawelskie co 20 minut
132 przez Bora-Komorowskego
152 przez Bora-Komorowskiego
147 linia dowozowa Górka Narodowa Wschód – al. 29 Listopada – Dobrego Pasterza – Powstańców – Cmentarz Batowice
182 skrócenie do trasy Os. Na Stoku – Mistrzejowice
192 przez Bora-Komorowskiego
424 likwidacja
482 likwidacja
Nie mogłem znaleźć właściwego załącznika, więc nie mam pełnej wiedzy o informacjach ze źródła. Analizując jednak podane przez ciebie informacje, nasuwają mi się wątpliwości, czy aby na pewno była to pełna lista planowanych zmian. Obstawiam jednak, że niestety będzie więcej cięć. Gdyby wszedł w życie taki układ, byłoby zbyt kolorowo. Jednak jeśli chodzi o zastrzeżenia do tego projektu:

Pomysł uczynienia ze "182" linii dowozowej jest bardzo złym pomysłem. Jest to kluczowa linia dla pasażerów z Osiedla na Stoku, która stanowi podstawę tamtejszej komunikacji. Uważam, że osiedle to, tak jak każde większe, zasługuje na posiadanie całodziennej bezpośredniej linii do centrum, więc moim zdaniem, "182" nadal powinno dojeżdżać do Dworca Głównego Wschód. Oczywiście, wiem, że jest jeszcze "511", jednak jest ono tylko szczytówką i w dodatku nie zatrzymuje się na wszystkich przystankach, więc nie powinno stanowić realnej alternatywy dla "182", lecz raczej powinno pełnić funkcję wzmocnienia oferty w tamtych rejonach. Dodatkowo, obecnie "182" jedzie do Dworca Głównego w dużo krótszym czasie niż będzie jechał tramwaj, więc pomysł zmuszenia mieszkańców Os. na Stoku do przesiadki na tramwaj jest bardzo zły.

Zastanawia mnie proponowana trasa linii "16", która na odcinku południowym właściwie pełniłoby bardzo podobną rolę co obecna "10". Czy to oznacza, że trasa "10" także ulegnie zmianie? Rozumiem jednak, że planowana "16" ma obsłużyć relacje Łagiewniki/Podgórze-Meissnera i Meissnera-Nowa Huta, a raczej ma skupić się na tej drugiej. Z jednej strony dobrze, że linia ta nie kończy na Wieczystej, lecz dalej, zwiększając potencjał na kolejnych pasażerów, lecz z drugiej strony, czy na pewno połączenie nowej trasy z Nową Hutą jest niezbędne do zapewnienia przez tramwaj? W tych relacjach kursują już autobusy, między innymi "139", które wydaje mi się, że wygrywałoby konkurencję w dojeździe z centrum Nowej Huty do Ronda Barei z "16". Nie lepiej więc zamiast takiej linii po prostu zostawić autobusy w tej relacji?

Zastanawia mnie też co ze "124". Czy w przypadku likwidacji "424" będzie to oznaczało, że ulica Ułanów będzie obsługiwana tylko jednokierunkowo, a "124" będzie kursowało jak obecne "424"? Czy może znajdą jakieś nowe miejsce do zawracania dla "124"?

Przekierowanie "14" na Os. Piastów jest poniekąd zrozumiałe, bowiem Mistrzejowice dostaną o wiele więcej tramwajów kursujących od strony nowej trasy. Zapewne "14" nie pomieściłaby się także na pętli na Mistrzejowicach, gdyż planowany jest tylko jeden tor dla linii zawracających od strony Ronda Piastowskiego (oraz 2 od strony nowego kierunku, czyli pętla Mistrzejowice będzie trzytorowa).

Zastanawia mnie też, czy taki projekt jest w ogóle możliwy. Czy tyle linii na Mogilskiej dałoby radę?

Dodatkowo, tak patrząc na ten projekt, aż same nasuwają się kolejne zmiany w siatce, w innych częściach miasta. Skoro linia "12" zapewniałaby połączenie od Salwatora w stronę Bagateli, to byłby w końcu argument, żeby wyrzucić linię "2" w obecnej formie, pod warunkiem skierowania czegoś do Cmentarza Rakowickiego. Ale to już chyba temat na inną dyskusję.

kucyk
Ekspert
Posty: 1820
Rejestracja: 26 sie 2020, 14:39

Re: Mistrzejowice

Post autor: kucyk » 17 gru 2020, 18:03

Nie wierzę w te doniesienia. Tyle linii na Mogilskiej i Meissnera? Przecież odcinek Rondo Mogilskie - Wieczysta tego nie uciągnie. Co z liniami "4", "5", "9" czy "10"? Zostaną na Al. JP II? Jeśli tak to będą musiały mieć ~7,5 minut każda. Nie wierzę w to opracowanie. Zapewne jest to już nieaktualne.

Bayer2003
Pomiarowiec
Posty: 1385
Rejestracja: 21 lut 2020, 13:10
Lokalizacja: Bronowice-Widok

Re: Mistrzejowice

Post autor: Bayer2003 » 17 gru 2020, 18:08

kot_feliks pisze: 17 gru 2020, 14:14 • Linia 12 Salwator – Zwierzyniecka – Dunajewskiego – Basztowa – Lubicz – Mogilska - Meissnera – Lublańska – Dobrego Pasterza – Mistrzejowice co 7,5 minuty;
• Linia 14 Bronowice Małe – Bronowicka – Królewska – Karmelicka – Basztowa – Lubicz – Powstania Warszawskiego – Al. Pokoju – Bieńczycka – Andersa – Mikołajczyka – Piasta Kołodzieja – Os. Piastów co 15 minut;
• Linia 15 Dworzec Towarowy – tunel – Mogilska - Meissnera – Lublańska – Dobrego Pasterza – Mistrzejowice – Jancarza – Piasta Kołodzieja – Os. Piastów (Piastów PKP) co 15 minut;
• Linia 16 Łagiewniki – Wadowicka – Kalwaryjska – Na Zjeździe – Starowiślna – Dietla – Grzegórzecka – Powstania Warszawskiego – Mogilska – Meissnera – Lublańska – Dobrego Pasterza – Jancarza – Mikołajczyka – Andersa – al. Jana Pawła II – Ptaszyckiego – Kopiec Wandy co 15 minut;
• Linia 52 Czerwone Maki – Grota-Roweckiego - Meissnera – Os. Piastów co 7,5 minuty;
• Linia 40 Bronowice – Bronowicka – Królewska – Karmelicka – Basztowa – Lubicz – Mogilska – al. Jana Pawła II – Bieńczycka – Os. Piastów co 15 minut;

124 Ugorek – Ułanów – Pilotów – Brodowicza – Lubicz – Basztowa – Dunajewskiego – Straszewskiego – Pisudskiego – Mickiewicza – Krasińskiego – Konopnickiej – Os. Podwawelskie co 20 minut
132 przez Bora-Komorowskego
152 przez Bora-Komorowskiego
147 linia dowozowa Górka Narodowa Wschód – al. 29 Listopada – Dobrego Pasterza – Powstańców – Cmentarz Batowice
182 skrócenie do trasy Os. Na Stoku – Mistrzejowice
192 przez Bora-Komorowskiego
424 likwidacja
482 likwidacja
Mam nadzieję, że to tylko propozycja i nigdy do jej realizacji nie dojdzie - oznaczałaby ona spore cięcia autobusowe w obszarze nowej linii przy jednoczesnym przedobrzeniu w kwestii tramwajów (24 kursów na godzinę nie miał chyba nigdy żaden nowo wybudowany ciąg). Zacznijmy od początku:

"12" - chęć puszczenia tej linii przez Meissnera rozumiem, jednak mimo wszystko bardziej widziałbym ją na Kapelance niż na Salwatorze (gdzie raczej zbytnio się nie przyda). Dodatkowo zamiast Mistrzejowic akurat tą linię skierowałbym do Osiedla Piastów - zdecydowanie poprawiłoby to jej sytuację (przy czym w dalszym ciągu wątpię, że jest tam potrzebna częstotliwość f~7,5). Podsumowując - zarówno trasa jak i częstotliwość takiej "12" byłby trochę bez sensu.
"14" - zasadniczo ok, chociaż nie jestem pewien, czy linia ta powinna kończyć na Osiedlu Piastów - 20 kursów/h mogą być tam jednak drobną przesadą.
"15" - ciekawa linia, która mogłaby mieć swoich pasażerów, jednak warto się zastanowić czy przy jej istnieniu na pewno na Meissnera potrzebne są inne linie z aż taką częstotliwością (m.in. f~7,5 "12").
"16" - osobiście spodziewałem się przedłużenia tej linii i bardzo się cieszę, że są takie plany, jednak czy aby na pewno jest sens wydłużać ją aż do Łagiewnik? Osobiście zrobiłbym następująco: Obecna trasa - Dobrego Pasterza - Lublańska - Meissnera - Mogilska - Rondo Mogilskie - Powstania Warszawskiego - Rondo Grzegórzeckie - Dąbie. Taka trasa w zupełności by wystarczyła i myślę, że bardziej zadowoliłaby mieszkańców okolic nowej trasy.
"52" - zabieranie tej linii mieszkańcom Czyżyn oraz Bieńczyc uważam za pewne nieporozumienie. Linia ta w tych rejonach zdecydowanie się sprawdza i moim zdaniem nie powinno się jej stamtąd zabierać.
"40" - rozumiem, że linia ta miałaby być rekompensatą za zmianę trasy "52"? Jeżeli tak to rekompensata marna, ponieważ całe Czyżyny oraz Bieńczyce i tak będą na tym stratne (zwłaszcza, że taka "40" byłaby prawdopodobnie tylko linią szczytową).

Dodatkowo w takim układzie Osiedle Piastów miałoby w szczycie 20 kursów/h :shock:. Czy na tak krótkim ciągu jest to potrzebne? Moim zdaniem zdecydowanie nie, a taką "15" z chęcią przekierowałbym na Rondo Hipokratesa, żeby chociaż mieszkańcom niektórych osiedli zrekompensować stratę "52" (szkoda tylko, że na tą pętlę nie ma wjazdu od strony Mikołajczyka).

Cięcia autobusowe również są całkiem spore i wielu z nich nie rekompensuje tramwaj. Wobec tego wszystkiego przedstawiam własną propozycję, która po uruchomieniu linii tramwajowej przez Meissnera powinna być tańsza, bezstratna dla innych części miasta oraz równie przyjazna dla pasażerów. Oto ona:

Linie autobusowe - pozostają bez zmian względem stanu obecnego (ewentualnie zamiana taboru z przegubowego na 12m w przypadku niektórych linii).
"12" - Obecna trasa - Meissnera – Lublańska – Dobrego Pasterza – Mistrzejowice – Jancarza – Piasta Kołodzieja – Os. Piastów (f~15)
"16" - Obecna trasa - Dobrego Pasterza - Lublańska - Meissnera - Mogilska - Rondo Mogilskie - Powstania Warszawskiego - Rondo Grzegórzeckie - Dąbie (f~15)
"49" - Obecna trasa - Meissnera – Lublańska – Dobrego Pasterza – Mistrzejowice (f~15 tylko w szczycie).
Pozostałe linie - bez zmian.

Na dobry początek takie rozwiązanie powinno wystarczyć oraz wszystkich zadowolić (nikt nic nie traci, a okolice nowej trasy nawet zyskują - trzy linie tramwajowe). W miarę upływu czasu i przypływu pasażerów (Ruczaj również zaczynał z dwoma liniami tramwajowymi), powinno się częstotliwość kursowania najbardziej zapełnionych linii tramwajowych (prawdopodobnie "12", ale być może również "16") podnieść do f~7,5, dokonując jednocześnie niewielkich cięć w autobusach. Wszystko to powinno się jednak odbywać stopniowo, a nie gwałtownie - wszyscy mieszkańcy od razu nie przesiądą się na tramwaj i na początek moja propozycja powinna wystarczyć.
prezes pisze: 17 gru 2020, 17:04 Dodatkowo, tak patrząc na ten projekt, aż same nasuwają się kolejne zmiany w siatce, w innych częściach miasta. Skoro linia "12" zapewniałaby połączenie od Salwatora w stronę Bagateli, to byłby w końcu argument, żeby wyrzucić linię "2" w obecnej formie, pod warunkiem skierowania czegoś do Cmentarza Rakowickiego. Ale to już chyba temat na inną dyskusję.
Jeżeli doszłoby już do realizacji tego średnio udanego projektu, idealnym kandydatem na linię do Cmentarza Rakowickiego byłaby "10". W projekcie tym kluczową relację Huta-Podgórze zapewnia linia "16", więc "10" spokojnie można byłoby wówczas skrócić (przy okazji udrażniając trochę Mogilską).
Ostatnio zmieniony 17 gru 2020, 18:19 przez Bayer2003, łącznie zmieniany 1 raz.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie

kucyk
Ekspert
Posty: 1820
Rejestracja: 26 sie 2020, 14:39

Re: Mistrzejowice

Post autor: kucyk » 17 gru 2020, 18:14

Bayer2003 dlaczego cały czas piszesz, że "14" będzie miała okrojoną częstotliwość? Przecież nadal będzie co 15 minut - jak obecnie. :)

Bayer2003
Pomiarowiec
Posty: 1385
Rejestracja: 21 lut 2020, 13:10
Lokalizacja: Bronowice-Widok

Re: Mistrzejowice

Post autor: Bayer2003 » 17 gru 2020, 18:21

kucyk pisze: 17 gru 2020, 18:14 Bayer2003 dlaczego cały czas piszesz, że "14" będzie miała okrojoną częstotliwość? Przecież nadal będzie co 15 minut - jak obecnie. :)
Od nadmiaru linii poruszanych w tym wątku, coś mi się najwyraźniej pomyliło. Post już poprawiony.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie

prezes
Pomiarowiec
Posty: 606
Rejestracja: 25 lut 2020, 17:57

Re: Mistrzejowice

Post autor: prezes » 17 gru 2020, 18:53

Bayer2003 pisze: 17 gru 2020, 18:08 "12" - chęć puszczenia tej linii przez Meissnera rozumiem, jednak mimo wszystko bardziej widziałbym ją na Kapelance niż na Salwatorze (gdzie raczej zbytnio się nie przyda). Dodatkowo zamiast Mistrzejowic akurat tą linię skierowałbym do Osiedla Piastów - zdecydowanie poprawiłoby to jej sytuację (przy czym w dalszym ciągu wątpię, że jest tam potrzebna częstotliwość f~7,5). Podsumowując - zarówno trasa jak i częstotliwość takiej "12" byłby trochę bez sensu.
Według mnie niekoniecznie taka trasa byłaby bez sensu. Tak jak wspomniałem, linia ta mogłaby wyprzeć linię "2" na Salwatorze w dojeździe do Bagateli, a linia ta mogłaby być podstawą dla Mistrzejowic w dojeździe do I Obwodnicy. Uważam też, że linia ta raczej nie jest potrzebna na Kapelance, co udowadniały jej zapełnienia, a proponowana alternatywa dla jej trasy jest całkiem sensowna.
Bayer2003 pisze: 17 gru 2020, 18:08 "14" - zasadniczo ok, chociaż nie jestem pewien, czy linia ta powinna kończyć na Osiedlu Piastów - 20 kursów/h mogą być tam jednak drobną przesadą.
Tak jak pisałem wyżej, po przebudowie pętli na Mistrzejowicach, kończenie zarówno "9" jak i "14" na tej pętli może być problematyczne, z racji iż od strony Ronda Piastowskiego tramwaje będą mogły zawracać tylko po jednym torze. Z drugiej strony same Mistrzejowice zostaną solidnie wzmocnione o kolejne kursy tramwajowe, więc rozumiem decyzję o przekierowaniu "14" na Osiedle Piastów. Wiem, że równie dobrze linia ta mogła by kończyć na Rondzie Hipokratesa, aczkolwiek wtedy straciliby pasażerowie na odcinku Rondo Hipokratesa-Rondo Piastowskie.

tomta1
Ekspert
Posty: 649
Rejestracja: 17 lut 2020, 19:27

Re: Mistrzejowice

Post autor: tomta1 » 17 gru 2020, 19:20

Przecież ten układ linii z dokumentacji tramwajowej ma służyć tylko i wyłącznie pewnym obliczeniom modelowym w skali makro i nijak to się ma do przewidywanego docelowego układu linii. Tworząc model sieci na np. 2030 rok trzeba nie tylko przyjąć, że tu i tu będzie linia tramwajowa, a tu i tu linia autobusowa, ale też podać jej parametry, jak częstotliwość/interwał/liczbę kursów oraz trasę. Po co? Ano po to, by model wypluł to, co ma wypluć. Oczywiście, jeśli dane na wejściu będą słabe, to i wyniki będą słabe. Ale nikt nie zna siatki połączeń za 5 lat, a jednak w modelu musiały się one znaleźć. Za każdym razem się coś przyjmuje.

kot_feliks
Ekspert
Posty: 972
Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57

Re: Mistrzejowice

Post autor: kot_feliks » 17 gru 2020, 20:09

No i tu nie ma też torowiska w Lema, więc tak jak piszesz, to są pewne założenia na potrzeby obliczeń ilości pasażerów itd. Ot dają jakąś +/- informację o tym, w którym kierunku zmiany mogłyby iść, bo to, czy dokładnie ta linia pojedzie tak, czy tak, to się może zmieniać jeszcze na tydzień przed otwarciem trasy ;)

kucyk
Ekspert
Posty: 1820
Rejestracja: 26 sie 2020, 14:39

Re: Mistrzejowice

Post autor: kucyk » 17 gru 2020, 20:17

Panie kot_feliks tak na marginesie to czytałem i szukałem te wszystkie podane przez Ciebie rewelacje i nigdzie tych załączników (jakie podałeś) nie znalazłem. :(

Awatar użytkownika
Kaszmir
Administrator
Posty: 5736
Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Tramwaj na Meissnera - układ linii w prognozie ruchu

Post autor: Kaszmir » 17 gru 2020, 20:53

To wrzucam tu skan oryginalnego pdf'a ;)
Obrazek

kot_feliks
Ekspert
Posty: 972
Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57

Re: Mistrzejowice

Post autor: kot_feliks » 17 gru 2020, 23:00

kucyk pisze: 17 gru 2020, 20:17 Panie kot_feliks tak na marginesie to czytałem i szukałem te wszystkie podane przez Ciebie rewelacje i nigdzie tych załączników (jakie podałeś) nie znalazłem. :(
Ale to rozumiem jest moja wina, że nie potrafisz pobrać pliku z zalinkowanej strony internetowej? :mrgreen:

Jak widać powyżej jakoś Kaszmirowi się udało bez większych problemów, tak samo jak co najmniej kilku innym osobom dzisiaj. A jak już sobie pobierzesz tę paczkę załączników do PFU, to jest to dokładnie załącznik nr 21 -> PROGNOZA RUCHU, LINIA TRAMWAJOWA KRAKOWSKIEGO SZYBKIEGO TRAMWAJU - etap IV ul. Meissnera - Mistrzejowice, WGK UMK Kraków, październik 2019 :)

Bezpośredni adres do zipa: http://kzdwk.home.pl/inne/Za%C5%82%C4%8 ... %20PFU.zip

kucyk
Ekspert
Posty: 1820
Rejestracja: 26 sie 2020, 14:39

Re: Mistrzejowice

Post autor: kucyk » 18 gru 2020, 8:06

kot_feliks pisze: 17 gru 2020, 23:00 Ale to rozumiem jest moja wina, że nie potrafisz pobrać pliku z zalinkowanej strony internetowej? :mrgreen:
Nie. Nie Twoja. Dzięki za bezpośredni link a przed chwilą sam znalazłem ten załącznik - jest w opracowaniu, w odpowiednim temacie opracowania o którym piszesz tylko jest tak beznadziejnie oznaczony: załącznik pobier (zamiast pobierz). To przeoczyłem i szukałem na samym dole wśród wszystkich załączników a tam takiego nie ma. To mnie zmyliło. :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości