Bodzów, Kostrze, Tyniec

- Linie, trasy, rozkłady
damian_krk2
Ekspert
Posty: 1569
Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06

Re: Wieliczka, Biskupice

Post autor: damian_krk2 » 30 gru 2021, 15:51

MichalTyniec pisze: 30 gru 2021, 15:42 Dla kogo nie ma wolnej pętli to nie ma, dla 301 jakoś jest, dużo osób to mało powiedziane bo na rynku Dębnickim wysiada 90 procent pasażerów bo jest zmuszone tam wysiadać żeby się dostać na Aleje a nie że im się to podoba, ooo miejsce będzie skoro mają likwidować 277.
277 nie będzie likwidowane
https://www.facebook.com/10000080727272 ... 207999043/

MichalTyniec
Ekspert
Posty: 651
Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20

Re: Wieliczka, Biskupice

Post autor: MichalTyniec » 30 gru 2021, 16:02

damian_krk2 pisze: 30 gru 2021, 15:51 277 nie będzie likwidowane
https://www.facebook.com/10000080727272 ... 207999043/
To akurat dobra wiadomość ale jak można jeszcze coś ograniczać skoro częstotliwość tego autobusu już jest teraz żałosna.

damian_krk2
Ekspert
Posty: 1569
Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06

Re: Wieliczka, Biskupice

Post autor: damian_krk2 » 30 gru 2021, 16:56

MichalTyniec pisze: 30 gru 2021, 16:02
To akurat dobra wiadomość ale jak można jeszcze coś ograniczać skoro częstotliwość tego autobusu już jest teraz żałosna.
No cóż, budżety gminy.

Ja to jestem w szoku. Kraków daje tak mało na KM, podczas gdy Poznań mniejszy od Krakowa na drogi i KM przeznaczył 1 600 000 000 zł.

rumcajs
Pasażer
Posty: 44
Rejestracja: 28 lut 2020, 0:50

Re: Wieliczka, Biskupice

Post autor: rumcajs » 30 gru 2021, 17:10

MichalTyniec pisze: 30 gru 2021, 16:02 To akurat dobra wiadomość ale jak można jeszcze coś ograniczać skoro częstotliwość tego autobusu już jest teraz żałosna.
Wójt ewidentnie potrafi grać na emocjach ludzi i robić z siebie kozła ofiarnego.
Rozbraja mnie argument o tym, że na "277" muszą się zadłużyć, bo przez to nie mogą rozbudować szkoły. De facto to gminy nie stać na rozbudowę szkoły.
Druga sprawa to fakt, że wyleciała linia do Grzegorzowic Wielkich - oidp. między Władysławem, a Grzegorzowicami Małymi jest asfalt, jakiś przysiółek i można obsłużyć północną część gminy jednokierunkowo za prawie te same pieniądze, które i tak pójdą w obecną trasę 1.

ant_sm
Specjalista
Posty: 379
Rejestracja: 20 lut 2020, 19:45

Re: Wieliczka, Biskupice

Post autor: ant_sm » 30 gru 2021, 22:14

MichalTyniec pisze: 30 gru 2021, 11:23 U mnie też obie linie ucięte są na Podwawelskim tuż przed centrum i jakoś tego nie krytykujesz tylko jesteś za tym żeby dalej absolutnie nie dać a zachwalasz linię kursującą dwukrotnie dłużej przy obecnym przedłużeniu.
Według mnie linie 112 i 162 są na tyle specyficzne, że przy obecnych trasach skierowanie ich na Aleje niekoniecznie będzie rozwiązaniem dobrym dla pasażerów. Naprawdę szybciej będzie przejść na piechotę z Rynku Dębnickiego na Konopnickiej niż krążyć przez Szwedzką i dopiero na ATW. Jedynym rozwiązaniem sensownym byłoby skierowanie ich od os. Robotniczego przez Zielińskiego lub Księcia Józefa. Tylko wtedy mimo wszystko coś w zamian przydałoby się na Praskiej.
damian_krk2 pisze: 30 gru 2021, 16:56 Ja to jestem w szoku. Kraków daje tak mało na KM, podczas gdy Poznań mniejszy od Krakowa na drogi i KM przeznaczył 1 600 000 000 zł.
A skąd masz takie informacje? Bo ja w budżecie Krakowa widzę 1,598 mld zł na Dział TRANSPORT I ŁĄCZNOŚĆ, a w Poznaniu 1,329 mld zł.

damian_krk2
Ekspert
Posty: 1569
Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06

Re: Wieliczka, Biskupice

Post autor: damian_krk2 » 30 gru 2021, 22:29

ant_sm pisze: 30 gru 2021, 22:14
A skąd masz takie informacje? Bo ja w budżecie Krakowa widzę 1,598 mld zł na Dział TRANSPORT I ŁĄCZNOŚĆ, a w Poznaniu 1,329 mld zł.
Przeczytałem, w którymś z transportowych magazynów online

MichalTyniec
Ekspert
Posty: 651
Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20

Bodzów, Kostrze, Tyniec

Post autor: MichalTyniec » 30 gru 2021, 22:34

ant_sm pisze: 30 gru 2021, 22:14 Według mnie linie 112 i 162 są na tyle specyficzne, że przy obecnych trasach skierowanie ich na Aleje niekoniecznie będzie rozwiązaniem dobrym dla pasażerów. Naprawdę szybciej będzie przejść na piechotę z Rynku Dębnickiego na Konopnickiej niż krążyć przez Szwedzką i dopiero na ATW. Jedynym rozwiązaniem sensownym byłoby skierowanie ich od os. Robotniczego przez Zielińskiego lub Księcia Józefa. Tylko wtedy mimo wszystko coś w zamian przydałoby się na Praskiej.
Bo właśnie dla mnie niepotrzebne jest kursowanie tych linii w ogóle przez rynek Dębnicki dlatego że generuje on same problemy, notoryczne blokady przez osobówki i mijanie się na styk z samochodami jadącymi w kierunku rynku, właśnie najlepiej byłoby gdyby skręcał w Zielińskiego i prosto w kierunku Alej, chyba że dalej i skręt w Nowaczyńskiego wyjeżdżając prosto na Kapelankę, nie jestem pewien ale chyba droga jest dwukierunkowa, poza tym na pewno dzięki temu byłoby szybciej niż kluczenie i robienie kółka przez rynek i dodatkowo stojąc na światłach na Szwedzkiej, nie muszą obie linie jechać tym samym ciągiem,162 można zostawić jak obecnie bo ma mniejsze zapełnienie a jest to aż nadpodaż na ten odcinek gdzie jest bardzo małe zapełnienie nawet mimo tego osiedla na Zielińskiego które wybudowali.

Łukasz
Moderator fb pkk
Posty: 673
Rejestracja: 30 sty 2020, 22:20
Lokalizacja: Rondo Matecznego

Re: Bodzów, Kostrze, Tyniec

Post autor: Łukasz » 14 lut 2022, 16:23

https://www.facebook.com/marek.sobieraj ... 9783893544
Dzisiaj w Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie odbyło się spotkanie w sprawie kursowania linii autobusowej nr 176 do Bodzowa. Na to spotkanie udałem się z przedstawicielkom osiedla, Panią Władysława Bogdanik . Na spotkaniu obecni byli przewodniczący komisji infrastruktury Jacek Bednarz oraz zastępca Edward Porębski . Udało nam się obronić wspomnianą linię u Dyrektora Łukasz Franek . Zamieszanie wywołane zostało rzekomym poruszaniem się autobusu na "pusto", które podniósł Pan Józef z Pychowic. Poruszyłem dodatkowo sprawę wydłużenia linii o jeden przystanek w głąb osiedla, jednak do czasu przebudowy drogi nie nastąpią żadne zmiany. Gdyby jednak mieszkańcy Kostrze i Bodzów chcieli jakieś korekty dotyczącej czasu odjazdu autobusu to proszę o informację, w razie potrzeby zorganizuję spotkanie,

kucyk
Ekspert
Posty: 1820
Rejestracja: 26 sie 2020, 14:39

Re: Bodzów, Kostrze, Tyniec

Post autor: kucyk » 14 lut 2022, 19:03

Łukasz pisze: 14 lut 2022, 16:23 https://www.facebook.com/marek.sobieraj ... 9783893544
Dzisiaj w Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie odbyło się spotkanie w sprawie kursowania linii autobusowej nr 176 do Bodzowa. Na to spotkanie udałem się z przedstawicielkom osiedla, Panią Władysława Bogdanik . Na spotkaniu obecni byli przewodniczący komisji infrastruktury Jacek Bednarz oraz zastępca Edward Porębski . Udało nam się obronić wspomnianą linię u Dyrektora Łukasz Franek . Zamieszanie wywołane zostało rzekomym poruszaniem się autobusu na "pusto", które podniósł Pan Józef z Pychowic. Poruszyłem dodatkowo sprawę wydłużenia linii o jeden przystanek w głąb osiedla, jednak do czasu przebudowy drogi nie nastąpią żadne zmiany. Gdyby jednak mieszkańcy Kostrze i Bodzów chcieli jakieś korekty dotyczącej czasu odjazdu autobusu to proszę o informację, w razie potrzeby zorganizuję spotkanie,
Pogrubiłem grubą literą część wypowiedzi. :D

Bez komentarza. :oops:
Jeśli takie osoby reprezentują społeczność lokalną to się nie dziwię, że mamy w Krakowie to co mamy. :?

MichalTyniec
Ekspert
Posty: 651
Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20

Re: Bodzów, Kostrze, Tyniec

Post autor: MichalTyniec » 14 lut 2022, 19:32

kucyk pisze: 14 lut 2022, 19:03
Łukasz pisze: 14 lut 2022, 16:23 https://www.facebook.com/marek.sobieraj ... 9783893544
Dzisiaj w Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie odbyło się spotkanie w sprawie kursowania linii autobusowej nr 176 do Bodzowa. Na to spotkanie udałem się z przedstawicielkom osiedla, Panią Władysława Bogdanik . Na spotkaniu obecni byli przewodniczący komisji infrastruktury Jacek Bednarz oraz zastępca Edward Porębski . Udało nam się obronić wspomnianą linię u Dyrektora Łukasz Franek . Zamieszanie wywołane zostało rzekomym poruszaniem się autobusu na "pusto", które podniósł Pan Józef z Pychowic. Poruszyłem dodatkowo sprawę wydłużenia linii o jeden przystanek w głąb osiedla, jednak do czasu przebudowy drogi nie nastąpią żadne zmiany. Gdyby jednak mieszkańcy Kostrze i Bodzów chcieli jakieś korekty dotyczącej czasu odjazdu autobusu to proszę o informację, w razie potrzeby zorganizuję spotkanie,
Pogrubiłem grubą literą część wypowiedzi. :D

Bez komentarza. :oops:
Jeśli takie osoby reprezentują społeczność lokalną to się nie dziwię, że mamy w Krakowie to co mamy. :?
To prawda, dla mnie to jest żałosne.

MichalTyniec
Ekspert
Posty: 651
Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20

Re: Skotniki, Sidzina

Post autor: MichalTyniec » 05 kwie 2022, 10:01

Jak dla mnie to wszystkie osiedla w granicach miasta takie jak Sidzina, Skotniki, Swoszowice czy np moje są robione w bambuko w porównaniu do agloexpresow które jadą kilkukrotnie dłużej, częściej i do centrum, a krakowskie osiedla musza się prosić choćby o pojedyncze dodatkowe kursy co nawet o to trudno i przesiadki po sto razy. Dla mnie to jest nieporozumienie choć już nieraz o tym mówiłem.


Wątek przeniesiony z tematu o Sidzinie - adm. K

Awatar użytkownika
Kaszmir
Administrator
Posty: 5735
Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Skotniki, Sidzina

Post autor: Kaszmir » 05 kwie 2022, 10:10

A ja też nieraz mówiłem jaka jest różnica między tymi sytuacjami i jaki jest ogólny cel agloekspressów.

MichalTyniec
Ekspert
Posty: 651
Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20

Re: Skotniki, Sidzina

Post autor: MichalTyniec » 05 kwie 2022, 10:18

Dla mnie żadna różnica ani poprawa, że z wiosek wjedzie mniej samochodów bo się chwalą agloexpresami to za to drugie tyle więcej wjedzie ze wszystkich krakowskich osiedli które wymieniłem i tym podobnych bo je ma miasto w d...., i nie robi nic żeby zachęcić nowych pasażerów do przesiadki na komunikację.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Administrator
Posty: 5735
Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Skotniki, Sidzina

Post autor: Kaszmir » 05 kwie 2022, 10:21

Rety, pisałem kilka razy: głównym zadaniem agloekspressów jest walka z busami. "304" wyeliminowało wielickie busy, "301" niepołomickie itd.

Jak będziesz mieć tabun busów jadących ze Swoszowic czy Tyńca na Aleje to wtedy daj znać. A do tego czasu nie zamieniaj proszę każdego tematu w wątek o Tyńcu bo już ludzie nam zgłaszają posty.

MichalTyniec
Ekspert
Posty: 651
Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20

Re: Skotniki, Sidzina

Post autor: MichalTyniec » 05 kwie 2022, 10:26

Kaszmir pisze: 05 kwie 2022, 10:21 Rety, pisałem kilka razy: głównym zadaniem agloekspressów jest walka z busami. "304" wyeliminowało wielickie busy, "301" niepołomickie itd.

Jak będziesz mieć tabun busów jadących ze Swoszowic czy Tyńca na Aleje to wtedy daj znać. A do tego czasu nie zamieniaj proszę każdego tematu w wątek o Tyńcu bo już ludzie nam zgłaszają posty.
No bardzo mi przykro że prawda boli ale taka jest i nie mówię tu o miejscu gdzie mieszkam, poza tym przede wszystkim chodziło o zmniejszenie ruchu samochodowego przez wjeżdżające z aglomeracji a nie busy bo to nie one korkują całe miasto.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 9 gości