Bodzów, Kostrze, Tyniec
: 04 lut 2021, 22:12
Taka ciekawostka:
http://dt.bip.krakow.pl/interpelacje/ka ... -02-04.PDF
http://dt.bip.krakow.pl/interpelacje/ka ... -02-04.PDF
www.forum.pkk.net.pl
https://forum.pkk.net.pl/
Od początku jasno Ztp powiedział że ze względu na tabor inna trasa nie wchodzi w grę, jeżeli nawet by się zgodzili jakimś cudem to wiązałoby się pewnie ze zmianami na wszystkich liniach, obawiam się że wtedy częstotliwości jakie mamy teraz czyli co 30 min w szczycie tygodniowym pozostałyby na stałe bo nie sądzę żeby dołożyli do tego, analogicznie było 10 lat temu gdy powstało "156" to obcięto o połowę kursy "162" żeby uruchomić linię przez Winnicką do Skotnik, osobiście uważam że to na pewno nie przejdzie tak jak w poprzedniej interpelacji gdzie chcieli wydłużyć trasę o pół kilometra na terenie Bodzowa.Kitek pisze: ↑24 kwie 2021, 12:19 Ciekawa interpelacja Radnego
http://dt.bip.krakow.pl/interpelacje/ka ... -04-22.PDF
A co stoi na przeszkodzie wydłużyć linię w głąb Bodzowa? Wydłużone 176 do Salwatora/Czerwonych Maków lub w okolice Kapelanki mogłoby być przyspieszone na wydłużonym odcinku, żeby to była głównie linia dla mieszkańców Bodzowa.MichalTyniec pisze: ↑24 kwie 2021, 12:30 tak jak w poprzedniej interpelacji gdzie chcieli wydłużyć trasę o pół kilometra na terenie Bodzowa.
Nachylenie skarpy i wąski odcinek uniemożliwiający wymijanie z pojazdami, taki argument podali że nie może dalej wjechać, a faktycznie też uważam że jak już to można go puścić na Salwator a nie dublować trzecią linią po tej samej trasie na Podwawelskie, choć ja bym był za trasą przez Norymberska do Łagiewnik.
U mnie też obie linie ucięte są na Podwawelskim tuż przed centrum i jakoś tego nie krytykujesz tylko jesteś za tym żeby dalej absolutnie nie dać a zachwalasz linię kursującą dwukrotnie dłużej przy obecnym przedłużeniu.Kaszmir pisze: ↑30 gru 2021, 11:09 Lol Co do dat - tak, ruszyła we wtorek 12 listopada 2019 (link).
Myślę, że nikt nie będzie tęsknił za "314". Nawet jeśli miało swoich pasażerów, to trasa była od startu przez nas krytykowana. Raz to absurdalny brak przystanku "Rondo Grunwaldzkie" w stronę Kamieńskiego - podobnie jak teraz "165". Dwa że końcówka na Podwawelskim dla linii jadących z południa nie jest szczęśliwa, bo to ucięcie linii tuż przed tym jak dojedzie do centrum. Początkowe krążenie przez Szpital Uniwersytecki i stanie w korkach tamże też nie pomogło (potem wymieniona na "204"). Jedynie koordynacja z "301" była dobra, dzięki czemu od Bieżanowskiej był takt f17-18.
Dobrze, że ZTP wyciągnęło wnioski i zastąpi "301+314" jednym, mocnym "301" na sensownej trasie. Teraz kolej na porządek ze "165".
Dokładnie. Linia 112 powinna jeździć co najmniej do Cracovii Stadion. I nie ma co mówić, że przecież można się przesiąść na Rondzie Grunwaldzkim. Na 301 też można było się przesiąść.MichalTyniec pisze: ↑30 gru 2021, 11:23
U mnie też obie linie ucięte są na Podwawelskim tuż przed centrum i jakoś tego nie krytykujesz tylko jesteś za tym żeby dalej absolutnie nie dać a zachwalasz linię kursującą dwukrotnie dłużej przy obecnym przedłużeniu.
Dokładniedamian_krk2 pisze: ↑30 gru 2021, 13:05 Dokładnie. Linia 112 powinna jeździć co najmniej do Cracovii Stadion. I nie ma co mówić, że przecież można się przesiąść na Rondzie Grunwaldzkim. Na 301 też można było się przesiąść.
Nie można mieć wszystkiego, na Cracovii nie byłoby punktu dla kierowców a dalej nie ma wolnej pętli. Z Ronda Grunwaldzkiego dojedziemy praktycznie wszędzie, to samo jak się wysiądzie na Rynku Dębnickim i pójdzie się na Konopnickiej, a dużo osób tak robi.damian_krk2 pisze: ↑30 gru 2021, 13:05 Dokładnie. Linia 112 powinna jeździć co najmniej do Cracovii Stadion. I nie ma co mówić, że przecież można się przesiąść na Rondzie Grunwaldzkim. Na 301 też można było się przesiąść.
Dla kogo nie ma wolnej pętli to nie ma, dla 301 jakoś jest, dużo osób to mało powiedziane bo na rynku Dębnickim wysiada 90 procent pasażerów bo jest zmuszone tam wysiadać żeby się dostać na Aleje a nie że im się to podoba, ooo miejsce będzie skoro mają likwidować 277.Scania_9640 pisze: ↑30 gru 2021, 15:19 Nie można mieć wszystkiego, na Cracovii nie byłoby punktu dla kierowców a dalej nie ma wolnej pętli. Z Ronda Grunwaldzkiego dojedziemy praktycznie wszędzie, to samo jak się wysiądzie na Rynku Dębnickim i pójdzie się na Konopnickiej, a dużo osób tak robi.