Dziś przejrzeliśmy ze znajomymi ten projekt szczegółowo - Chryste Panie, tam są jakieś okropne rozwiązania pieszo-rowerowe, szykany tramwajowe, wiaty poustawiane w dziwny sposób, ścieżki rowerowe w miejscach, gdzie nie powinno ich być, uskoki, braki ciągłości, i masa innych. A jednocześnie, jak tu wspomniane, droga ma parametry autostradowe, prawoskręt-bajpas w tunelu, i podwójna (!) estakada w Łęgu: Nowohucka idzie estakadą nad skrzyżowaniem z ul. Ciepłowniczą i łączy się z estakadą Trasy Ciepłowniczej. Od strony Telewizji Kraków i Selgrosa wychodzi: dwupasowa jezdnia główna TC, dwupasowa jezdnia główna Nowohuckiej, dwupasowa jezdnia zbiorczo-rozprowadzająca do skrzyżowania z ul. Ciepłowniczą. To wygląda, jakby studenci to robili. Z cały szacunkiem dla studentów.
Na rysunkach widnieje firma "Fehlings Krugg Polska", która zajmuje się ponoć techniką torową, a w KRS jej podstawowa działalność to "Sprzedaż hurtowa pozostałych półproduktów".
Ten cały projekt to jest jakiś półprodukt.