Strona 3 z 3

Re: Projekt Impulsa - układ tras w 2025 roku [T]

: 18 kwie 2021, 21:29
autor: impuls
Kitek pisze: 18 kwie 2021, 20:35
impuls pisze: 18 kwie 2021, 13:34 Zgodnie z waszymi sugestiami dokonam korekt w Projekcie
„6” linia z projektu „9” czyli Mistrzejowice – Bieżanów N przez Dobrego Pasterza co 12 min
Rozumiem, że zarówno linia "6" i "9" jeździłyby przez cały tydzień?
impuls pisze: 18 kwie 2021, 13:34"15" Salwator - Podwale Basztowa i dalej jak w projekcie do Kopca W.
Czy naprawdę 20 pociągów/h jest konieczne na Salwator? Zostawiłbym tę "15" na Długiej. Pozostałe korekty bardzo mi się podobają!
impuls pisze: 18 kwie 2021, 13:34 W projekcie podane są w miarę precyzyjnie podane czasy przejazdów ilość brygad, tabela porównawcza, które inne osoby mogą sobie wykorzystać do swoich opracowań.
Jeżeli wyraża Pan zgodę na korzystanie na swobodne wykorzystywanie tych danych do własnych pomysłów, to będziemy wdzięczni :)
Tak wyrażam zgodę do powielania i własnych opracowań.
Linia "6" we wszystkie dni tygodnia ale z ograniczeniami czasowymi.
Na Salwatorze chcę mieć jednak 20h i po drugie "15" pokryję trasę obecnej "2"
Nowe opracowanie będzie się nazywać Projekt linii tramwajowych 2024 i nie będzie w nim linii na Azory i taboru Duo. Projekt realny.

Re: Projekt Impulsa - układ tras w 2025 roku [T]

: 19 kwie 2021, 10:28
autor: Kitek
impuls pisze: 18 kwie 2021, 13:34 Na Salwatorze chcę mieć jednak 20h i po drugie "15" pokryję trasę obecnej "2"
Rozumiem, myślałem, że "10" wyląduje na Basztowej (byłaby koordynacja linii "4" i "10" od Bagateli do Placu Centralnego przez cały tydzień).