Os. Na Stoku, Wzgórza Krzesławickie, Zesławice
Re: Os. Na Stoku, Wzgórza Krzesławickie, Zesławice
21 zapewne pojedzie jak dawna "14" przez Kocmyrzowską. Zawsze tak organizowali.
Re: Os. Na Stoku, Wzgórza Krzesławickie, Zesławice
Mam obawy że to będzie okazja by znów zawiesić "44". Dotychczas jakiekolwiek utrudnienie na trasie, nawet zamknięcie jednego przystanku, zawsze było pretekstem żeby linia nie kursowała. Tu powiedzą, że "4" i tak dubluje się z "10" od Ptaszyckiego i "44" nie jest potrzebne. Oby tak nie było.
Zresztą, nawet jak trasa jest całkowicie przejezdna to też potrafią zawieszać "44" - obecna wymiana zwrotnic przy Politechnice tego dowodem.
Re: Os. Na Stoku, Wzgórza Krzesławickie, Zesławice
No w obecnej sytuacji to nie ma się raczej co dziwić, że 44 zostało zawieszone (razem z 19) - wyobrażasz sobie WSZYSTKIE linie (3, 5, 17, 18, 19, 44 i 50) przejeżdżające przez skrzyżowanie Aleje-Kamienna stojące w korku jeden wagon za drugim przy istniejącym cyklu świateł (gdzie czasem tramwaj musi czekać ponad 1 minutę na szczelinę)? Przecież łącznie miałbyś w takiej sytuacji 8+4+4+8+4+4+8 = 40 kursów / godzinę w jednym kierunku.Kaszmir pisze: ↑27 kwie 2024, 13:40 Mam obawy że to będzie okazja by znów zawiesić "44". Dotychczas jakiekolwiek utrudnienie na trasie, nawet zamknięcie jednego przystanku, zawsze było pretekstem żeby linia nie kursowała. Tu powiedzą, że "4" i tak dubluje się z "10" od Ptaszyckiego i "44" nie jest potrzebne. Oby tak nie było.
Zresztą, nawet jak trasa jest całkowicie przejezdna to też potrafią zawieszać "44" - obecna wymiana zwrotnic przy Politechnice tego dowodem.
W dodatku remont / zamknięcie Solidarności to raczej nie będzie 4-5 dni, tylko kilkanaście tygodni - kilka miesięcy. Więc wątpię, że na aż tak długi okres ZTP pozwoliłoby na utrudnienie dojazdu z Huty do centrum.
Re: Os. Na Stoku, Wzgórza Krzesławickie, Zesławice
Wystarczyło połączyć "19" z "44" w jedną linię, nawet liczbę kursów mają tę samą. Zawsze byłoby wzmocnienie "4" od Huty do ronda Mogilskiego.
W przeszłości zawieszano "44" na bardzo długie okresy.
Re: Os. Na Stoku, Wzgórza Krzesławickie, Zesławice
A nie uważasz, że trasa byłaby BARDZO pokręcona? Nie przypominam sobie żadnej zastępczej linii, która krzyżowałaby albo chociażby stykała się sama ze sobą - nawet jak było 73, to było to połączenie 4 (Wzgórza - Bagatela) z 13 (Bagatela - Bieżanów), czyli był odstęp 1 przystanku (Dworzec - Gertrudy).
A tutaj miałbyś 44 (Huta - Mogilskie - Towarowy) + 19 (Towarowy - Mogilskie - Borek) = czyli linia krzyżowałaby się sama ze sobą na Mogilskim.
I weź wytłumacz pasażerowi na ul.Mogilskiej, że ten tramwaj z napisem "Borek Fałęcki" nie pojedzie przez Grzegórzecką czy Westerplatte, tylko pojedzie robić kółko przez Długą, Dworzec Towarowy i Tunel i dopiero wtedy pojedzie do Borku
Re: Os. Na Stoku, Wzgórza Krzesławickie, Zesławice
Kaszmirowi chodziło raczej o połączoną linię na trasie Kopiec Wandy - jak "44" - Rondo Mogilskie - jak "19" - Borek Fałęcki.suchy pisze: ↑28 kwie 2024, 12:53 A nie uważasz, że trasa byłaby BARDZO pokręcona? Nie przypominam sobie żadnej zastępczej linii, która krzyżowałaby albo chociażby stykała się sama ze sobą - nawet jak było 73, to było to połączenie 4 (Wzgórza - Bagatela) z 13 (Bagatela - Bieżanów), czyli był odstęp 1 przystanku (Dworzec - Gertrudy).
A tutaj miałbyś 44 (Huta - Mogilskie - Towarowy) + 19 (Towarowy - Mogilskie - Borek) = czyli linia krzyżowałaby się sama ze sobą na Mogilskim.
I weź wytłumacz pasażerowi na ul.Mogilskiej, że ten tramwaj z napisem "Borek Fałęcki" nie pojedzie przez Grzegórzecką czy Westerplatte, tylko pojedzie robić kółko przez Długą, Dworzec Towarowy i Tunel i dopiero wtedy pojedzie do Borku
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: Os. Na Stoku, Wzgórza Krzesławickie, Zesławice
Ale po co tworzyć z tego jakąś linię o nowym numerze skoro trasy by się nie zmieniły?suchy pisze: ↑28 kwie 2024, 12:53 A nie uważasz, że trasa byłaby BARDZO pokręcona? Nie przypominam sobie żadnej zastępczej linii, która krzyżowałaby albo chociażby stykała się sama ze sobą - nawet jak było 73, to było to połączenie 4 (Wzgórza - Bagatela) z 13 (Bagatela - Bieżanów), czyli był odstęp 1 przystanku (Dworzec - Gertrudy).
A tutaj miałbyś 44 (Huta - Mogilskie - Towarowy) + 19 (Towarowy - Mogilskie - Borek) = czyli linia krzyżowałaby się sama ze sobą na Mogilskim.
I weź wytłumacz pasażerowi na ul.Mogilskiej, że ten tramwaj z napisem "Borek Fałęcki" nie pojedzie przez Grzegórzecką czy Westerplatte, tylko pojedzie robić kółko przez Długą, Dworzec Towarowy i Tunel i dopiero wtedy pojedzie do Borku
To jakieś S-F aby, zostawić te dwie linie na stałych trasach i na DT robić zmianę numeru 19>44 i 44>19?
Re: Os. Na Stoku, Wzgórza Krzesławickie, Zesławice
Pytanie czy to jednak mimo wszystko nie lepsze niż brak "19" i "44" gdziekolwiek .
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: Os. Na Stoku, Wzgórza Krzesławickie, Zesławice
Dokładnie tak.
Masa ludzi wsiada popołudniu na rondzie Mogilskim do "4" czy "10" w stronę Huty - zatem taka tymczasowa linia dalej mogłaby je w jakimś stopniu odciążać. A i "17" by skorzystała, zwłaszcza że razem z "19" obsługują kilka unikalnych relacji.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości