Autobusy elektryczne i hybrydowe

- Tabor, przetargi, rozdysponowanie wozów, dane techniczne
Jamnik
Specjalista
Posty: 398
Rejestracja: 25 sie 2020, 13:50

Re: Autobusy elektryczne i hybrydowe

Post autor: Jamnik » 08 kwie 2021, 23:48

pasazer_mobilisu pisze:
08 kwie 2021, 21:23
Jamnik pisze:
08 kwie 2021, 21:13
Albo nie starszego niż 2016
No to się załapie :) Wtedy chcieli nowszego niż był w rzeczywistości więc była powtórka przetargu

Jeszcze ciekawostka: w październiku miał 50kkm przebiegu.
Miało być 2018* zamiast 2016.
Chodziło mi o taką sytuację, jak była przy DN005 i DN006 ;)

kucyk
Ekspert
Posty: 530
Rejestracja: 26 sie 2020, 14:39

Re: Autobusy elektryczne i hybrydowe

Post autor: kucyk » 29 kwie 2021, 15:36

Już od jutra rewolucja w komunikacji autobusowej w Nowym Bieżanowie:
https://www.mpk.krakow.pl/pl/aktualnosc ... linie.html

Awatar użytkownika
Kaszmir
Administrator
Posty: 1859
Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Autobusy elektryczne i hybrydowe

Post autor: Kaszmir » 02 maja 2021, 1:46

Elektryczne Solarisy wyjechały na szczytowe brygady linii 173 i 503
http://psmkms.krakow.pl/index.php/16-ak ... -173-i-503
Prawdopodobnie już w pierwszej połowie maja Solarisy Urbino 18 IV electric zaczną kursować na wszystkich brygadach linii 173 i 503. Stanie się to możliwe po uruchomieniu dwóch dodatkowych stanowisk do ładowania autobusów elektrycznych na pętli w Nowym Bieżanowie, które są już praktycznie gotowe.

Kitek
Pomiarowiec
Posty: 889
Rejestracja: 17 lut 2020, 18:26
Lokalizacja: Dębica/Kraków

Re: Autobusy elektryczne i hybrydowe

Post autor: Kitek » 04 maja 2021, 21:14

Linia 173 w całości zelektryfikowana
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, elektryczne Solarisy mają jeszcze kursować na linii 144. Z uwagi na skierowanie jej tymczasowo do pętli "Azory" w związku z budową trasy tramwajowej do Górki Narodowej i w konsekwencji brakiem dostępu do stacji ładowania na pętli "Prądnik Biały", być może nastąpi zmiana w pierwotnych założeniach i w pierwszej kolejności, w całości zelektryfikowana zostanie linia 503. Na linii 144 będą natomiast kursować autobusy elektryczne tylko na brygadach szczytowych. Czy stanie się tak w rzeczywistości, przekonamy się w ciągu najbliższych kilku tygodni.
Jeśli tak będzie to mam nadzieję, że będzie to dotyczyć ~f=7,5 a nie obecnego ~f=12. Że nagle potem utrzyma się niższą częstotliwość na "503" w imię "elektryfikacji"...

http://www.psmkms.krakow.pl/index.php/1 ... ryfikowana
Linie "50" i "52" co 5 minut w szczycie to komunikacyjna racja stanu!

Mr. Passenger
Miłośnik
Posty: 75
Rejestracja: 22 sie 2020, 13:05

Re: Autobusy elektryczne i hybrydowe

Post autor: Mr. Passenger » 05 maja 2021, 21:44

Kitek pisze:
04 maja 2021, 21:14
Linia 173 w całości zelektryfikowana
(...)
http://www.psmkms.krakow.pl/index.php/1 ... ryfikowana
Z tego co widzę to za skutek uboczny elektryfikacji można uznać wyasfaltowanie tej okropnej pętli autobusowej na Bieżanowie :D
Chociaż mogli już się trochę bardziej postarać i zrobić od razu całość. Ładniej by się na zdjęciach prezentowała :P

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość